quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef Rectum het volgende:
Nee sorry, ik ben rechtshandig. Verder veel sterkte met je handicap.
Ik ook. Het is best wel handig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Dat ben ik...maar mensen kennen dat woord niet dus moet ik het altijd uitleggen
Troll je ook met links?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben ook linkshandig, en krijg die vraag ook vaak te horen ja
Ik schrijf met links, ruk met links en poets mijn tanden met links.
Dingen als tennis doe ik wel met rechts
http://nl.wiktionary.org/wiki/gebeuren/vervoegingquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
precies, gebeurd bij rechtshandigen niet, ik voel me dus wel altijd speciaal(zegt mijn moeder ook altijd)
jij bent onoprecht dus...? (zie woordenboek)quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Dat ben ik...maar mensen kennen dat woord niet dus moet ik het altijd uitleggen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef dikke_donder het volgende:
mijn vriendin had na 3 maanden ineens een openbaring toen ze mij met me linkerhand zag schrijven. "ben je linkshandig?!"
gaan we eens bowlen en dan is ze nog verrast dat ik met me linkerhand gooi.![]()
tijd voor een andere vriendin...
En zijn creatieverquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef Metonae het volgende:
Jaloers rechtshandige tokkies.
Linkshandigen leven langer
En doen het beter bij de dames.quote:
moet je nagaan hoe kansloos ik geweest was als ik rechts wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
En doen het beter bij de dames.
I could go on all day.
Jup wij lefty's hebben het zwaar. Maar bij boksen ofzo raken ze al snel verward.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef Salamando het volgende:
Hoewel de TT doet vermoeden dat ik ga klagen over mijn linkshandigheid, gaat het hier niet over (daar kan ik me omgaan).
Het gaat over mensen die zien dat je linkshandig bent (je schrijft links) en het eerste wat ze dan vragen is 'ben je linkshandig?'. Op momenten zoals deze krijg ik altijd eenop mijn gezicht. Herkenbaar voor anderen?
![]()
Klacht: mensen die vragen 'Ben je linkshandig?' als ze zien dat je links schrijft
Op de basischool werd je gedwongen met vulpen te scrhijven bij ons, en dan begonnen ze te zeiken dat het niet te lezen wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef PH-KCD het volgende:
Ik ben ook zo'n gehandicapte.
Terechte klacht overigens, kom ik ook af en toe tegen. Ik irriteer me ook altijd aan blauwe vlekken op mijn pink nadat ik geschreven heb, omdat ik met mijn hand over het inkt schuif.
Slechte grap maar ik moest toch lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben dus rechtshandig maar eet als linkshandig persoon (mes links, vork rechts). Dan heb je altijd weer van die mensen die, als ze je het bestek zien omdraaien, zeggen: "je bent toch rechts?"
- ja?![]()
"je eet verkeerd om"
- hoezo, ik begin toch ook gewoon bij het voorgerecht![]()
Klinkt heel bekend. Al wordt het eerder opgemerkt als ik iemand aan het trekken ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef Salamando het volgende:
Hoewel de TT doet vermoeden dat ik ga klagen over mijn linkshandigheid, gaat het hier niet over (daar kan ik me omgaan).
Het gaat over mensen die zien dat je linkshandig bent (je schrijft links) en het eerste wat ze dan vragen is 'ben je linkshandig?'. Op momenten zoals deze krijg ik altijd eenop mijn gezicht. Herkenbaar voor anderen?
![]()
Klacht: mensen die vragen 'Ben je linkshandig?' als ze zien dat je links schrijft
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend. Al wordt het eerder opgemerkt als ik iemand aan het trekken ben.
je avatar komt mooi in de buurt APquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Laat eens zien d.m.v foto's of filmpjes hoe je precies diedoet. Ik kan dat namelijk niet.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben dus rechtshandig maar eet als linkshandig persoon (mes links, vork rechts). Dan heb je altijd weer van die mensen die, als ze je het bestek zien omdraaien, zeggen: "je bent toch rechts?"
- ja?![]()
"je eet verkeerd om"
- hoezo, ik begin toch ook gewoon bij het voorgerecht![]()
SukkelsAlsof iedereen alles standaard maar met 1 hand kan....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |