Ik schrijf heel vaak met links (ivm de plek van de telefoon, maar ik ben niet links.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef Salamando het volgende:
Hoewel de TT doet vermoeden dat ik ga klagen over mijn linkshandigheid, gaat het hier niet over (daar kan ik me omgaan).
Het gaat over mensen die zien dat je linkshandig bent (je schrijft links) en het eerste wat ze dan vragen is 'ben je linkshandig?'. Op momenten zoals deze krijg ik altijd eenop mijn gezicht. Herkenbaar voor anderen?
![]()
Klacht: mensen die vragen 'Ben je linkshandig?' als ze zien dat je links schrijft
precies, gebeurd bij rechtshandigen niet, ik voel me dus wel altijd speciaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef Socios het volgende:
Ik vraag ook aan mensen als ik zie dat ze met rechts schrijven: ´Hey, ben je rechtshandig?´
Haha TS is 'speciaal'quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
precies, gebeurd bij rechtshandigen niet, ik voel me dus wel altijd speciaal(zegt mijn moeder ook altijd)
ik ken niemand die met beide handen leesbaar kan schrijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik schrijf heel vaak met links (ivm de plek van de telefoon, maar ik ben niet links.
Zo stom is die vraag dus niet...
Dat is altijd vaag jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef Acinonyx het volgende:
Of als je bij iemand op bezoek gaat, en eenmaal bij de deur vragen ze je zo van "heb je het kunnen vinden ?"
Meldt*quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik ken niemand die met beide handen leesbaar kan schrijven
cohen, halsema of roemer stemmenquote:
quote:
mag ik jullie nu aanraken?quote:
Meldtquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik ken niemand die met beide handen leesbaar kan schrijven
|
|
| Forum Opties | |