Dit is TS zijn t-shirt en nu durft hij hem niet meer te posten omdat jullie hem belachelijk maken.quote:
Wow jij bent echt stoer!!! mag ik je aanrake?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik verklap mooi niet wat er op mijn shirt staat, gewoon omdat dat kan.
Hot Shit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
Tip der sluier: het is niet (ik herhaal: NIET) dat schreeuwerige Fok!-shirt.
Ik trek zo m'n AFK t-shirt aan en ga op vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik verklap mooi niet wat er op mijn shirt staat, gewoon omdat dat kan.
Wat een klote tipquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
Tip der sluier: het is niet (ik herhaal: NIET) dat schreeuwerige Fok!-shirt.
Hey tof man! Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef remlof het volgende:
Ik trek zo m'n AFK t-shirt aan en ga op vakantie
idd zeg nu blijven dr nog 999.999.999 andere shirts over. Echt een tip waar je niks mee kan iddquote:
Je doet het er maar mee.quote:
Niemand?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef internal het volgende:
Waar kan je die wolven shirts eigenlijk kopen? Ik moet er nog eentje hebben voor een grap.
Wat is leuk? Dat mensen mij mijn bloedeigen shirt gaan voorlezen? Ik vind het tamelijk zwakzinnig overkomen.quote:
Portugalquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey tof man! Waar gaat de reis heen?
Ik vind het ook niet leuk, vandaar de pi. Het wordt al helemaal vervelend als meerdere mensen het op de zelfde dag gaan doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat is leuk? Dat mensen mij mijn bloedeigen shirt gaan voorlezen? Ik vind het tamelijk zwakzinnig overkomen.
Je trekt een shirt aan met een tekst in de hoop dat andere mensen het niet gaan lezen? Komt tamelijk zwakzinnig over niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk, vandaar de pi. Het wordt al helemaal vervelend als meerdere mensen het op de zelfde dag gaan doen.
Ik trek niet een shirt aan omdat er een tekst opstaat. Maar gewoon omdat ik een shirt leuk vind, daar is weinig zwakzinnig's aan. Mensen mogen het best lezen, maar voorlezen is gewoon not-done.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je trekt een shirt aan met een tekst in de hoop dat andere mensen het niet gaan lezen? Komt tamelijk zwakzinnig over niet.
QFT.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik trek niet een shirt aan omdat er een tekst opstaat. Maar gewoon omdat ik een shirt leuk vind, daar is weinig zwakzinnig's aan. Mensen mogen het best lezen, maar voorlezen is gewoon not-done.
Idd ja! Zeg je dan ook met een dom hoofd iets terug als "Ooow staat dát er? Ik was daar zelf echt nóóit achter gekomen." waarbij de cynische toon alleen voor de zéér intelligente mensen te herkennen valt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het ook niet leuk, vandaar de pi. Het wordt al helemaal vervelend als meerdere mensen het op de zelfde dag gaan doen.
Anders trek je een braille shirt aan, sluit je een bepaalde groep al uit, en degene die overblijven moeten je dan eerst vragen of ze het mogen lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik trek niet een shirt aan omdat er een tekst opstaat. Maar gewoon omdat ik een shirt leuk vind, daar is weinig zwakzinnig's aan. Mensen mogen het best lezen, maar voorlezen is gewoon not-done.
tuurlijk jongquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd ja! Zeg je dan ook met een dom hoofd iets terug als "Ooow staat dát er? Ik was daar zelf echt nóóit achter gekomen." waarbij de cynische toon alleen voor de zéér intelligente mensen te herkennen valt?
Bij vrouwen met kleine tieten wordt een t-shirt automatisch een braille-shirt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:02 schreef JSerry het volgende:
Anders trek je een braille shirt aan, sluit je een bepaalde groep al uit, en degene die overblijven moeten je dan eerst vragen of ze het mogen lezen.
Shit, je hebt geraden wat er op mijn shirt staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:10 schreef ukga het volgende:
TS daagt me gewoon uit om mijn 'mensen die topics' plaatje te posten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Shit, je hebt geraden wat er op mijn shirt staat.
Een simpele "Ja' in combinatie met een glimlach voldoet in de meeste gevallen. Al moet ik zeggen dat ik steeds minder shirtjes draag met een tekst erop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd ja! Zeg je dan ook met een dom hoofd iets terug als "Ooow staat dát er? Ik was daar zelf echt nóóit achter gekomen." waarbij de cynische toon alleen voor de zéér intelligente mensen te herkennen valt?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een simpele "Ja' in combinatie met een glimlach voldoet in de meeste gevallen. Al moet ik zeggen dat ik steeds minder shirtjes draag met een tekst erop.
Je zwicht onder druk van die debielen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef ynuhh het volgende:
Een simpele "Ja' in combinatie met een glimlach voldoet in de meeste gevallen. Al moet ik zeggen dat ik steeds minder shirtjes draag met een tekst erop.
Ik zag laatst een vrouw met over haar tieten gespannen de tekst "If you can read this stop staring at my boobs"quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef Crutch het volgende:
Bij vrouwen is het overigens wel een subtiele manier om lekker naar hun tieten te staren.
"Uhm, ja ik las wat er op je shirt staat."
Soms is het beter om debielen niet te veel aandacht te geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zwicht onder druk van die debielen!
Dit zou op zich al een mooie tekst voor op een shirt kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef ukga het volgende:
mensen die denken dat een tekst op je shirt hip is
ja, maar dan wel met deze op het eind;quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit zou op zich al een mooie tekst voor op een shirt kunnen zijn.
Serieus, ik zag net nog een gozer in zo'n shirt op Utrecht centraal lopenquote:
Ik vind jou diep en diep achterlijk. Echte Turken hebben meer met metal dan rap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
RoW_0 draag het dan ook niet! Wat ben jij voor Turk
Hahaha.. jij legt me echt woorden in de mond, rap ne alaka???quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vind jou diep en diep achterlijk. Echte Turken hebben meer met metal dan rap.
Omdat echte Turken zeker V-halzen moeten dragen en rondjes moeten rijden in een BMW?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha.. jij legt me echt woorden in de mond, rap ne alaka???
Nee die maken Turken belachelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdat echte Turken zeker V-halzen moeten dragen en rondjes moeten rijden in een BMW?
Jij bepaalt wat "Echte-turk" zijn?
Onzintekst is juist leuk om te lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Helemaal mee eens, 9 van de 10 keer is het toch onzintekst, en toch zijn er mensen die het gaan lezen "".
Ken je klassiekers manquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Fortitude het volgende:
1969 Beach California. Daar was toen volgens mij een enorm goed feest. Ik heb minimaal 3 shirts waar dat op staat.
Die ken ik wel. Maar slaan al die shirts op dat nummer? Het lijkt me eerder een wazig hype waar ze maar naar grijpen bij gebrek aan iets zinnigs op zo'n shirt te zetten.quote:
Dat de 69 uit 'summer of 69' niet op het jaartal slaat hoef ik niet te vertellen toch?quote:
Zolang ik thuis woon echt niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
Je moeder wil dat je eindelijk eens seksueel actief wordt.
Zeker een shirt van jou?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:53 schreef padlarf het volgende:
Op TS zn shirt staat:
Body of a God
Too bad it is Buddha
T-shirten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
T-shirten met "grappige" teksten die niet eens grappig zijn :/
Royaal
omdat die tekst om je kippenborst heen kromt, dat kunnen ze dus niet goed lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Mijn G-star shirtjes lezen ze nooit voor.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat die tekst om je kippenborst heen kromt, dat kunnen ze dus niet goed lezen.
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat die tekst om je kippenborst heen kromt, dat kunnen ze dus niet goed lezen.
Niet gerechtvaardigd dus...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Enige keer dat dit semi gerechtvaardigd is als het Nederlands elftal speelt en het Wilhelmus achterop staat. Aan de andere kant, mensen die het Wilhelmus niet kennen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |