quote:
Ik weet niet van welke partij ze is, maar op de een of andere manier moet ik gelijk aan de PvdD denkenquote:
VVDquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke partij ze is, maar op de een of andere manier moet ik gelijk aan de PvdD denken
Sabine trekt zwevende kiezersquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:47 schreef gnilrednoz het volgende:
Dat is voor Sabine geen gunstige uitslag
Voor Sabine heb ik uitslag aan mijn penis over
iemand nog 1?
En, heb je haar wel eens in haar ondergoed gezien? Ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Hymn het volgende:
Ik kwam vroeger wel vaak bij haar thuis, was vrienden met haar broertje
quote:
En dan 31 mannen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef gnilrednoz het volgende:
Sabine op 31
Zou een goede titel zijn voor een gangbang film met haar in de hoofdrol btw
of Sabine die 31 cm naar binnen werktquote:
Dat is wel het idee dan, ja. Ik denk dat we hier wel genoeg vrijwilligers kunnen vinden.quote:
Hoi, ik weet niet wat hier staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:29 schreef Penisbaard het volgende:
Onklegten tragt
Jullie maken iets heel smerigs van iets heel mooisquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef gnilrednoz het volgende:
Sabine op 31
Zou een goede titel zijn voor een gangbang film met haar in de hoofdrol btw
Vrijwilligers gangbang-film Sabine Uitslag (2/31)quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Dat is wel het idee dan, ja. Ik denk dat we hier wel genoeg vrijwilligers kunnen vinden.
Sterker nog, laten we het eens proberen.
Vrijwilligers gangbang-film Sabine Uitslag (1/31)
1. gnilrednoz
Iedereen die mee wil doen, quoten en bijwerken
Ik dacht ik help even.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Vrijwilligers gangbang-film Sabine Uitslag (14/31)
1. Appelknaller
2. gnilrednoz
3. Panzermaus
Onder voorbehoud dat we het niet over politiek gaan hebben uiteraardquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef gnilrednoz het volgende:
Vrijwilligers gangbang-film Sabine Uitslag (3/31)
1. gnilrednoz
2. Appelknaller
3. Panzermaus
4. Sounddragon
Dat was geen grondwet maar een verdrag...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef SnoopNL het volgende:
Ik noem de europese grondwet als voorbeeld!
Niet huilen, Marianne zit nog wel in de 2e kamerquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Niet huilen, Marianne zit nog wel in de 2e kamer
Wel die van mijquote:
ZE HEEFT NOG GEEN KINDEREN !quote:
waar is haar neus?quote:
Gefeliciteerd, het is haar gelukt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef Socios het volgende:
Misschien heeft ze wel genoeg voorkeursstemmen gehaald en komt ze gewoon in de Kamer.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind er niks aansnap heel de hype om haar niet.
Stemmen fokkers?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Nikmans het volgende:
Met dank aan fok.nl voor de vele voorkeursstemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |