HRA had tijdelijk moeten blijven. Maximaliseren naar 350k goed begin, maar kan best in 30 jaar afgebouwt worden naar 0. Hebben wij er ook geen last vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
HRA moet ook blijven, maar ik ben dan ook een huiseigenaarMaar er zou wel een maximum moeten komen, 350.000 oid.
De Esculaapquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef Zwollutoch het volgende:
Hallo,
Aangezien ik nog niet heel lang in Zwolle woon, wil ik graag weten wat er allemaal leuk is qua uitgaan..
Ik ken De Toog, Timeless enzo wel alleen het blijven café's..
Ook hadden mensen gezegt dat de SQ in Heerde een goed discotheek was,Maar wat is dat een ballentent zeg. Van die lui die ruzie gaan maken met anderen dorpjes zoals Epe.
![]()
Wat een boeren,![]()
Oorspronkelijk kom ik uit Rotterdam, maar woon nu met het hele gezin in Zwolle...
Maar goed, morgen wil ik lekker uitgaan, weet iemand iets leuks in de stad?
Gewoon iets hips, waar je lekker kan ontspannen en waar een beetje goede muziek word gedraaid.
(Dus niet nick en simon, en deutsche schlagger musik.)![]()
Thanks. en een goede vrijdag!
De Joffer heeft wel een wat jonger publiek (iets boven Timeless).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:37 schreef Zwollutoch het volgende:
Oke, thanks! De joffer ben ik nog nooit geweest, die breng ik dan morgen ff een bezoekje.
Mwah en het gaat helemaal afhangen wat voor kabinet we krijgen. Voor zover ik weet zijn er maar twee mogelijkheden: VVD, PvdA, D66, GL en CDA, VVD, PVV.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ok, met Paars II speel ik vals. Maar daarna... tsja.
Optimistisch ok, maar realistisch met zoveel 10+ partijen... ik denk dat het lastig wordt.
Zo zie ik het ook, daarboven hebben mensen genoeg financiële ruimte om financiering zelf rond te krijgen. Daaronder is stimulering van woningbezit juist hard nodig met de huidige woningmarkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
HRA moet ook blijven, maar ik ben dan ook een huiseigenaarMaar er zou wel een maximum moeten komen, 350.000 oid.
Ja, er zijn nog meer combi's van 76+ zetels. Maar of VVD + PVV + SP + GL nou zo realistisch is...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:50 schreef Croli het volgende:
Er zijn toch ook nog wel andere opties? maar verder ben ik best wel een leek in politiek hoor, dus mja kweet t allemaal niet wat wel en niet kan en goed of slecht gaat werken
Och die combi zou een interessant kabinet opleverenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog meer combi's van 76+ zetels. Maar of VVD + PVV + SP + GL nou zo realistisch is...
Ik zou iig wel vaak de debatten volgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Och die combi zou een interessant kabinet opleveren
De laatste keer zat ik er drie uur te beppen, niks aan het handje. Was niet druk. En toen kwam de beveiliging vragen of ik mijn pet af wilde zetten. Anders konden ze me niet identificeren als ik rotzooi trapte. Ik weet niet wat die beveiliging verdient, maar het is niet genoeg zeg ik je! Na 3 uur een antihooligankuthippie als ik uit een vrijwel lege kroeg distilleren. Fooi bij?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:56 schreef Sitethief het volgende:
Jazzy Jam kan trouwens ook heel gezellig zijn.
Hoe is de Sally nu die weer open is.
Maar jij bent ook gewoon langharig tuigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De laatste keer zat ik er drie uur te beppen, niks aan het handje. Was niet druk. En toen kwam de beveiliging vragen of ik mijn pet af wilde zetten. Anders konden ze me niet identificeren als ik rotzooi trapte. Ik weet niet wat die beveiliging verdient, maar het is niet genoeg zeg ik je! Na 3 uur een antihooligankuthippie als ik uit een vrijwel lege kroeg distilleren. Fooi bij?
Whehehe idd. Het is dat ik je niet mag slaan omdat je een jongetje met glas bent:*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewoon langharig tuig![]()
.
Niet gehoord, is gisteren afgeschaft, dat mag gewoon nuquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe idd. Het is dat ik je niet mag slaan omdat je een jongetje met glas bent:*
In mijn wereld is dat altijd al toegestaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet gehoord, is gisteren afgeschaft, dat mag gewoon nu
Beelzistan; waar de foute dingen zijn toegestaan en de Ikea een concentratie kamp is voor stomme mensenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:49 schreef beelz het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat altijd al toegestaan.
Kama unaweza kushughulikia yangu wewe mwema!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe idd. Het is dat ik je niet mag slaan omdat je een jongetje met glas bent:*
Als ik de jouwe aankan ben ik goed?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kama unaweza kushughulikia yangu wewe mwema!
als jij mij aan kan ben je goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als ik de jouwe aankan ben ik goed?
Jouw wat?
Vos mij zou dat zijn:quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vos mij zou dat zijn:
Kama unaweza kunishughulikia wewe mwema!
Maar mijn Swahili is ook een beetje roestig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |