Nu gebeurt het niet veel meer maar je kan Contador of een andere klassementsrijder ook aanvallen op een ander terrein natuurlijk. Dan kan je wel een voordeel hebben met al die tijdrijders in je ploeg zoals Armstrong deze nu heeft. Of het gebeurt is de vraag maar in een verbond met Saxo is het goed mogelijk. Saxo/Radioshack op kop met wat hand en spandiensten van Columbia, ik zou er nachtmerries van krijgen als ik niet bij die teams zou rijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:12 schreef Wombcat het volgende:
Armstrong zie ik Contador ook niet aanvallen. Contador is intrinsiek sneller bergop én kan tempowisselingen beter aan, dus die hoeft alleen maar in zijn wiel te blijven hangen en er overheen te kletsen als Armstrong stilvalt.
Als Armstrong bergop van het niveau Leipheimer/Klöden is dan heeft Contador weinig te vrezen. Als Armstrong een hoger niveau haalt dan vorig jaar, wat je wel mag verwachten, zal hij bergop de sterkste zijn van zijn team.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Armstrong Contador wel pijn kan doen, en Klöden en Leipheimer niet? Leipheimer heeft bewezen dicht bij Contador te kunnen eindigen in een grote ronde, Klöden heeft ten opzichte van Contador ongeveer even veel laten zien als Armstrong.
Ik verwacht van alledrie niet heel veel, maar áls ze wat willen moeten ze d.m.v. taktisch rijden een keer minuten op Contador pakken, en vervolgens schade beperken. Eerlijk gezegd geef ik Leipheimer de meeste kans.
Denk je niet dat Leipheimer een hoger niveau kan hebben dan Armstrong vorig jaar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:57 schreef wimderon het volgende:
Als Armstrong bergop van het niveau Leipheimer/Klöden is dan heeft Contador weinig te vrezen. Als Armstrong een hoger niveau haalt dan vorig jaar, wat je wel mag verwachten, zal hij bergop de sterkste zijn van zijn team.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:38 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hoop dat we een heel erg sterke Armstrong gaan zien die in staat is Contador cum suis in de bergen volledig aan flarden te rijden.![]()
Dat wel, maar zoals ik zei, verwacht ik dat zeker ook van Armstrong.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk je niet dat Leipheimer een hoger niveau kan hebben dan Armstrong vorig jaar?
Ik denk het wel.
Ik hoop het ook maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:38 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hoop dat we een heel erg sterke Armstrong gaan zien die in staat is Contador cum suis in de bergen volledig aan flarden te rijden.![]()
Selectie Sky:quote:Benitez (SPA), Capecchi (ITA), M.Cardoso (POR), Cheula (ITA), Duran (SPA), Eibegger (OOS), Felline (ITA), Mayoz (ITA), Valls (SPA)
quote:Wiggins (GBR), Barry (CAN), Cummings (GBR), Flecha (SPA), Gerrans (AUS), Hagen (NOR), Lofkvist (ZWE), Pauwels (BEL), Thomas (GBR)
http://www.letour.fr/2010/TDF/COURSE/fr/0/etape_par_etape.html ofquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Weet er iemand toevallig een site waar alle etappes staan met een kleine stukje tekst bij elke etappe ?
Aah kijk eens aan, even door de vertaler en hoppa.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/2010/TDF/COURSE/fr/0/etape_par_etape.html of
http://www.letour.fr/2010/TDF/COURSE/us/0/etape_par_etape.html
Je kan geen Engels en Frans?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aah kijk eens aan, even door de vertaler en hoppa.Bedankt.
Footon heeft een selectie die sterker is dan die van Skil vorig jaar hoor. Capecchi, Eibegger, Valls en Mayoz kunnen meer dan behoorlijk bergop, veel meer dan wat Skil vorig jaar had, en in de sprints hebben ze met Felline, Cardoso en Benitez meer dan genoeg mannen die ereplaatsen kunnen pakken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Nice, Boasson Hagen gaat dus mee. Die ga ik gebruiken als joker in wat poules, denk ik zo.
Footon is wel echt rampzalig, beetje zelfde niveau als Skil vorig jaar.![]()
Jawel maar ben bezig met een soort van rittenschema boekje met grafiekjes etc. en heb dat het liefst in het Nederlands dus haal ik ieder stukje even door de vertaler en verbeter het dan. Dat je het even weet.quote:
Ah, vetquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel maar ben bezig met een soort van rittenschema boekje met grafiekjes etc. en heb dat het liefst in het Nederlands dus haal ik ieder stukje even door de vertaler en verbeter het dan. Dat je het even weet.
Alles is te koop.quote:
Dat is de theorie, maar ik moet het nog zien in de praktijk. Er werd vorig jaar bij Skil gezegd dat Van Hummel en Lemoine ook wel goed mee zouden kunnen sprinten, en dat een aantal anderen (ik meende Hupond?) wel redelijk bergop konden... nou ja, daar hebben we niet bizar veel van gezien. Vergeet niet dat deze 9 redelijke renners nu te maken krijgen met de complete wereldtop, in plaats van slechts een deel ervan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Footon heeft een selectie die sterker is dan die van Skil vorig jaar hoor. Capecchi, Eibegger, Valls en Mayoz kunnen meer dan behoorlijk bergop, veel meer dan wat Skil vorig jaar had, en in de sprints hebben ze met Felline, Cardoso en Benitez meer dan genoeg mannen die ereplaatsen kunnen pakken.
Nou vooral Kenny dan, want Lemoine is wel rap, maar doet ook absoluut niet vaak mee in massasprints. Er werd vooral van Hivert het e.e.a. verwacht bergop, maar dat viel tegen, maar dat was eigenlijk logisch gezien het geringe aantal wedstrijden dat Hivert tot dan toe op topniveau reed. Bij vooral Capecchi is dat wel een ander verhaal. Verder is Valls gewoon met een uitstekend jaar bezig en moet die er ook best lang aan kunnen blijven hangen (getuige ook zijn 23e plaats in het eindklassement in Zwitserland).quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is de theorie, maar ik moet het nog zien in de praktijk. Er werd vorig jaar bij Skil gezegd dat Van Hummel en Lemoine ook wel goed mee zouden kunnen sprinten, en dat een aantal anderen (ik meende Hupond?) wel redelijk bergop konden... nou ja, daar hebben we niet bizar veel van gezien. Vergeet niet dat deze 9 redelijke renners nu te maken krijgen met de complete wereldtop, in plaats van slechts een deel ervan.
De selectie is inderdaad wel iets beter dan Skil vorig jaar, misschien overdreef ik nogal. Maar goed, top is anders, zeker na de (weliswaar gedopeerde) selectie van 2 jaar terug. Volgens mij zien we ze niet terug als etappewinnaars, noch in de top 30 van het klassement of de top 5 van het sprint- of bergklassement.
quote:Alessandro Ballan, Brent Bookwalter, Marcus Burghardt, Cadel Evans, Mathias Frank, George Hincapie, Karsten Kroon, Steve Morabito en Mauro Santambrogio.
Wel mooi dat hij er bij is.quote:
quote:Joaquim Rodriguez, Pavel Brutt, Sergey Ivanov, Vladimir Karpets, Robbie McEwen, Alexander Kolobnev, Stijn Vandenbergh, Eduard Vorganov en Alexandr Pliuschin
Geen Joaquin Rodriguez dus? Opvallend.quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef Joene het volgende:
Overigens de Telesport / Hyves tourpoule is per vandaag beschikbaar ! Gaan we nog meedoen met Fok!?
las het ook net, dat is erg jammer. Naja, hij moet maar het WK winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Tour voor Boonen en ook geen BK dus.
Daarmee komt het aantal Nederlanders dus definitief op 8 te liggen.quote:Julian Dean
Tyler Farrar
Ryder Hesjedal
Robert Hunter
Martijn Maaskant
David Millar
Johan van Summeren
Christian Vandevelde
David Zabriskie
Geen Danielson.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef TheArt het volgende:
Selectie Garmin
[..]
Daarmee komt het aantal Nederlanders dus definitief op 8 te liggen.
quote:Alexandre Vinokourov
David de la Fuente
Andrey Grivko
Jesús Hernández
Maxim Iglinsky
Dani Navarro
Benjamín Noval
Paolo Tiralongo
Ik weet het niet, hij is geen topklimmer bewees hij in de giro, hoewel de klimmen in de TDF minder stijl zijn dan die van de Giro. Maar het is ook heel moeiljk om twee grote rondes achter elkaar op topniveau kunt rijden. Vino is al sinds april goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
Heb toch wel (grote) verwachtingen van Vino. Heeft sinds zijn comeback toch weer een goed niveau te pakken.
quote:Stopgezet
De Tour du Port is naar aanleiding van de crash stopgezet, zo heeft de organisatie gemeld. De pakweg duizend renners zijn langs de route stilgezet.
De organisatie wacht op politiebegeleiding. Daarna worden de renners rechtstreeks begeleid naar De Kuip, waar de finish van de tocht zou plaatsvinden. Ook het grote feest na de finish, op de Wilhelminapier, is afgeblazen.
Bij De Kuip wacht een traumateam met experts die de renners opvangen.
Die mensen zaten in een helikopter, waren fotografen!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef Ericr het volgende:
Tourproloog aflasten gaat wel erg ver, Tour de Port aflasten na 3 en inmiddels 4 doden kan ik wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |