Ja, daar deed ze toen idd zo kut over jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja echt, maar zij vond vanzelf niet. Had ik nog een discussie op FOK! over
.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Hyman het volgende:
Ik wil Renesite, en Stevie en Do weer eens meeten
Sowieso.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jij komt uit Gelderland neem ik aan?
Kan best eens ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:12 schreef Marco001 het volgende:
Nouh, waar dan? Opzich kunnen we wel een keer in Groningen gewoon afspreken @ CS en dan maar zien waarheen..
Met een van mijn vriendengroepen zitten we soms wel met internet termen te praten, maar die mensen zitten ook allemaal op 4chan enzo. En we hebben een eigen forum met die vriendengroepquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet. En al helemaal geen trollen, en bannen en die onzin
U zegt het maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:12 schreef Marco001 het volgende:
Nouh, waar dan? Opzich kunnen we wel een keer in Groningen gewoon afspreken @ CS en dan maar zien waarheen..
quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Bij Swarma kan ik me echt geen beeld vormen
Sowieso klopt dat beeld nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Bij Swarma kan ik me echt geen beeld vormen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Met een van mijn vriendengroepen zitten we soms wel met internet termen te praten, maar die mensen zitten ook allemaal op 4chan enzo. En we hebben een eigen forum met die vriendengroep.
Ja, en (nog) geen hele dag, ik denk niet dat ik dat trek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
U zegt het maar!
Heb het wel steeds druk, en allerlei uitjes tentamens en zoMaar goed, ff uurtje heen en weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |