quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Rauzer het volgende:
Wat een goed TAL-topic zou dit zijnIk ga het denk ik ook maar eens volgen, vanavond even binnenhalen maar idd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Rauzer het volgende:
Ah de apostrof moest weg. Twee afleveringen al
.
Ja echte he. Bij britain's got talent viel het nog wel mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:27 schreef Rauzer het volgende:
Ook net afl 1 afgekeken, Howie is geniaal inderdaad, en Crybaby was best goed
!
Die kleine jochies waren ook best grappig.
Ik erger me alleen aan de hoeveelheid reclame tussendoor.
Ik ook. Al dat X factor en idols is allemaal crap. Holland got talent kijk ik ook niet want die is echt het toppuntquote:Op maandag 28 juni 2010 12:55 schreef RPG het volgende:
XXXX got talent zijn eigenlijk enige dat ik volg. Al volg ik het volledig via Youtube (wat makkelijker is met America's got talent is dan met Brittains got talent)
Mag ik vragen wat Idols en X Factor in vergelijking met [...] Got Talent dan juist beter maakt? (Of heb je het over de Nederlandse Idols/X Factor?)quote:Op maandag 28 juni 2010 14:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ook. Al dat X factor en idols is allemaal crap. Holland got talent kijk ik ook niet want die is echt het toppunt
Hij zegt toch dat X factor en Idols juist minder is dan xxx Got Talent? Of lees ik het nou fout? Ik ben het daar in ieder geval mee eens. Bij XXX Got Talent zie je een talent waar mensen iets mee doen op hun eigen manier. Bij X Factor en Idols vind ik veel meer dat er artiesten gecreeerd worden door elke stap te volgen in de "hoe maken we een popster" handleiding.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat Idols en X Factor in vergelijking met [...] Got Talent dan juist beter maakt? (Of heb je het over de Nederlandse Idols/X Factor?)
Ik bedoelde dat XXXX got talent leuk is, en de rest nietquote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat Idols en X Factor in vergelijking met [...] Got Talent dan juist beter maakt? (Of heb je het over de Nederlandse Idols/X Factor?)
Oh ja ik formuleerde het verkeerd omquote:Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef RPG het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat X factor en Idols juist minder is dan xxx Got Talent? Of lees ik het nou fout? Ik ben het daar in ieder geval mee eens. Bij XXX Got Talent zie je een talent waar mensen iets mee doen op hun eigen manier. Bij X Factor en Idols vind ik veel meer dat er artiesten gecreeerd worden door elke stap te volgen in de "hoe maken we een popster" handleiding.
Wow , ik ben verkocht ...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef Danny het volgende:
Eerste aflevering was even wennen. Hasselhoff is vervangen door Howie Mandell, die het eigenlijk best goed doet. Ik zou het zelfs een verbetering durven noemen, hoewel the Hoff er eigenlijk wel een beetje bij is gaan horen.
Beste van show 1 (LA auditions):
Michael Grimm
Meer video's van optredens van deze kerel: http://www.youtube.com/results?search_query=michael+grimm&aq=f
Totally agreequote:
Ik snap bijv niet waarom die ene slecht engels sprekende eruit ging. één van de betere die zongquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:22 schreef Faxie het volgende:
Ben ik het wel mee eens. Er is niets dat er echt uitspringt.
1e Halve finale is geweest, en er zijn er weer een paar doorgegaan waar ik het absoluut niet van kan begrijpen...
Ik vind van wel, zanger met WOW factor is echt wel onze eigen Waylonquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
Vind het algehele niveau een beetje tegenvallen. Er zit geen enkele act in die uitsteekt boven wat er de afgelopen jaren de finale heeft gehaald.
Redelijke dansgroepen, maar niets boven de middelmaat uitstekend...
Goede zangers en zangeressen maar geen enkele wow-factor...
Goede goochelaars, maar geen enkele Hans Klok...
Grappige novelty-acts, maar niets echt bizars, behalve hooguit die gast die spijkers door zijn tong laat slaan...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zanger met WOW factor is echt wel onze eigen Waylon![]()
Ik ben paar maanden geleden naar een concert van hem geweest en die gast is echt serieus geniaal op het podium. Die stem![]()
FAIL van mezelf, sorry, niet goed opgelet in welk topic ik aan het posten wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]Ik maak een opmerking dat de kwaliteit van USA got talent vergeleken de afgelopen jaren van USA got talent een beetje tegenvalt en jij begint over Waylon uit Holland's got talent ?
Waylon was dan ook wel erg goed, al vond ik geen van zijn optredens het niveau benaderen van zijn auditie en zijn latere carriere. Als het goed is gaan ze een World got talent maken met winnaars van andere landen. Hoop dat NL niet die 2 jonge grietjes uitzendt die maar matig goed waren en nu al weer wat ouder dus nog minder interessant en gewoon Waylon 'it is a man's world' laat zingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:47 schreef MissJ het volgende:
FAIL van mezelf, sorry, niet goed opgelet in welk topic ik aan het posten was
Holy shit wat goed. Kan me herinneren dat de winnares van Sweden Got Talent een klein meisje was die ook ver-schik-ke-lijk goed kan zingen.quote:
Oh die vind ik wel tof juistquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:43 schreef Faxie het volgende:
Ik snap niet dat die 2 jankzusjes d'r nog inzitten...
Die zou het nog wel eens kunnen winnen denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef _evenstar_ het volgende:
<3 Prince poppycock <3
Echt die man is geniaal
* FL_Freak Jaloersquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Fighting Gravity was toch wel erg leuk weer!
Net ook kaartje gekocht voor de tour115 Dollar maar heb iig goede plek (in Vegas).
Verblijf een maand in US en was toevallig net die week in Vegas.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
* FL_Freak Jaloers![]()
Hoeveel kost je ticket om op en neer te vliegen naar Las Vegas?
Jawel hoorquote:
Terechte winnaar. Dat meisje heeft nog heel haar toekomst voor der.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef Danny het volgende:
verrassende winnaar, onterechte winnaar imo.
Maar dat is vaker met talentenjachten.
Adam Lambert had ook moeten winnen bij Idols S8
Crystal Bowersox had ook moeten winnen bij Idols S9
En ook nu weer had de nummer 2 eigenlijk de nummer 1 moeten zijn. So be it en ik lig er verder niet wakker van, maar het is wel een anti-climax.
Ik vond het optreden van FG in de Top 10 anders hun beste optreden, bij de final 4 vielen ze inderdaad tegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:16 schreef Faxie het volgende:
Zo boeiend vond ik dat meisje anders niet. Alleen een mooie stem (want dat heeft ze echt wel) is niet genoeg imo. En op mij kwam zij juist onoprecht over.
Poppycock maakte een verkeerde keus voor de finale door opeens veel te serieus te doen, en Fighting Gravity piekte ook al niet. Dat deden ze al niet meer na de laatste 48, hoewel wat ze doen wel fascinerend om te zien blijft.
Grimm gaf wel de beste in zijn reeks van optredens. En in de finale maakt je dat de winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |