Ik ken er alleen maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dus.
Ken er een die 18 is, nooit gewerkt heeft, zijn ouders zijn architecten, dus zijn fcking rijk en krijgt alles wat z'n hartje begeert.
Werk afbellen. Je kunt geen betere reden hebben dan ditquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik moet morgen van 5 tot 8 werken terwijl ik als ik gezakt ben om 5 uur op school moet komen en als ik geslaagd ben om 7 uurHoe moet ik dat nou oplossen..
Ik heb het ze al verteld, maar ze vonden dat ik een vervanging moest hebben en dat ik anders gewoon moest werkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Werk afbellen. Je kunt geen betere reden hebben dan dit
Ik ga er morgen met mijn moeder langsquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef julian6 het volgende:
Wat een onzin.. laat 1 van je ouders anders bellen om (met serieuze toon) uit te leggen hoe belangrijk dit wel niet is voor een kind..
je schamen voor je oudersquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik ga er morgen met mijn moeder langs(Dat wordt trouwens wel echt om mezelf dood te schamen
)
In het ergste geval ontslaan ze me, naja dan is dat maar zo... Heb altijd nog een baantje achter de hand bij het restaurant van ouders van een vriend van me.
Jij hebt je hele cijferlijst al?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef ThePianoMan het volgende:
AHHH FUCK Neeeee. 5,9 voor M&O. Had een 6,0 nodig om een 7 te staan![]()
Dit menen ze toch niet he
Wel voor mijn moederquote:
Je weet de norm toch nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef ThePianoMan het volgende:
AHHH FUCK Neeeee. 5,9 voor M&O. Had een 6,0 nodig om een 7 te staan![]()
Dit menen ze toch niet he
Ooowh. Zuur en naai inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Mijn docente toch wel?Zou raar zijn als ze me 1 cijfer caf zonder een norm erbij te geven.
Sorry mensen!quote:xxxxxxxxxxx aan mij
details weergeven 20:57 (15 minuten geleden)
er is geen norm bij mij bekend, ben bij het berekenen van het cijfer uitgegaan van een 1,0
Ja ik denk - en hoop - het ook!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ik had gelijk![]()
![]()
![]()
En norm M&O is hoger dan 1,0 denk ik
Maar ben je nou al zeker gezakt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ja ik denk - en hoop - het ook!Ik denk dat ik iemand heeeel hard kan bedanken voor de GR-zooi waar ik veel aan gehad heb, want zelf had ik niet erg veel gedaan.
![]()
En nu ga ik even genieten van Moeder Natuur.
Ik heb m'n GR verkocht voor 65 euriesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ja ik denk - en hoop - het ook!Ik denk dat ik iemand heeeel hard kan bedanken voor de GR-zooi waar ik veel aan gehad heb, want zelf had ik niet erg veel gedaan.
![]()
En nu ga ik even genieten van Moeder Natuur.
Zo jij hebt er vertrouwen inquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ik heb m'n GR verkocht voor 65 euries![]()
Genietze
Haha AH zeker..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik heb het ze al verteld, maar ze vonden dat ik een vervanging moest hebben en dat ik anders gewoon moest werkenJa doei
Oja, en niemand wilde mij vervangen... Fijne collega's![]()
Wat zou ik krijgen voor mijn TI-83? Ik denk een stevige handdruk meer nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet gezakt op Wiskunde/Economie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |