Oh dat is ook wel kut jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Dat is echt zuur.. wij worden alleen gebeld als je herkansing hebt/gezakt bent, dat vind ik ook echt
wat is de tegenstelling in jouw zin dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Splutje het volgende:
Wij worden gelukkig altijd gebeld, anders zou ik een hartstilstand krijgen als de telefoon ging
en @Splutje:quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel kut ja![]()
Hopen dat er geen telefoon gaat morgen dan.
Mensen die dan 'voor de lol' gaan bellen
dat krijg je toch wel, ook al is het ook om te slagenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef Splutje het volgende:
Wij worden gelukkig altijd gebeld, anders zou ik een hartstilstand krijgen als de telefoon ging
op die fiets, had ik dat ook maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Interne contacten, om maar even stoer te doen
Ja precies. Waarom doen ze dat hier gvd niet zo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Splutje het volgende:
Als je alleen gebeld wordt als je gezakt ben of her ga je dood als de telefoon gaat. Nu is het wel spannend maar je weet tenminste nog niks als je opneemt
Danmark..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
op die fiets, had ik dat ook maarwas je btw voor dansk
danmark of voor nederland maandag?
schijt, Denemarken is een zwaar vet landquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Danmark..![]()
werd een beetje uitgelachen, maar verder ging het welDe oranje-fans waren ook niet zo blij
je laat het zo makkelijk klinken, ik moet eerst geld hebben voor zo'n dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef ThePianoMan het volgende:
Ach, ik zie het zo.. schijt weet je.. in januari weer een kansGa je lekker werken in de tussentijd, kabouter, jij gaat je motor halen en dan na januari op vakantie
![]()
Lekker toch?
waar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
schijt, Denemarken is een zwaar vet landmijn oom en tante wonen daar, ik ging daar bijna elk jaar heen, stukken beter dan NL
dat eiland van kopenhagen inderdaad, maar dan wel aan de andere kant, net over de veerpont vanuit duitsland zeg maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
waar?Jutland is wel mooier.. ik heb het niet zo op omgeving Kopenhagen.. de stad is wel leuk, maar dat is elke stad.
daarom moet je toch ook werkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je laat het zo makkelijk klinken, ik moet eerst geld hebben voor zo'n ding
hoiquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom doen ze dat hier gvd niet zo?
werkenquote:
ach, wat is werken.. fysiek doe ik ook niet zoveelquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mensen die werken voor hun geld ipv het in hun schoot geworpen krijgen door rijke ouders![]()
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mensen die werken voor hun geld ipv het in hun schoot geworpen krijgen door rijke ouders![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |