Komen nog een paar mensen terug van hun bans toch? die hebben ons vast heel veel interessants te vertellen (quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef ThaTim het volgende:
Maar deze SC is zo goed als tot zijn einde gekomen.
als je maar niet voor de trein springtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef Bonzoo het volgende:
Krijgen we dan ook een centraal zelfmoordtopic de 17e? Voor het geval ik zak.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je maar niet voor de trein springt
asociale mensen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
asociale mensen
Alsof dat jouw zorg is als je het doetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
asociale mensen
waarschijnlijk niet, maar het blijft asoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alsof dat jouw zorg is als je het doet
de nabestaandenquote:
.quote:
Wil je graag afscheid nemen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:38 schreef Countess het volgende:
[..]
Er wordt dus nog geen afscheid genomen
Ja. Voor mij betekent `geen afscheid´ nemen dat ik nog moet herkansen. Dat is zeer waarschijnlijk en ik heb er geen zin inquote:
Ga jij eens weg!quote:
Peer 'm dan!quote:
quote:
Ach ik kan het hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
ben je best wel een bitch als je je daardoor laat wegjagen![]()
Ik kreeg vandaag een brief waarin de gang van zaken werd uitgelegdquote:
Die doe ik om d'r ass ja! Maar die vlindertje komt voor.quote:
Ik kreeg een brief die bestond uit vaagheden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief waarin de gang van zaken werd uitgelegdIk moest mijn nummer voor de zekerheid nog even doorgeven en ik kan gebeld worden vanaf 15:30
Ik krijg het om 20:00 op school te horenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief waarin de gang van zaken werd uitgelegdIk moest mijn nummer voor de zekerheid nog even doorgeven en ik kan gebeld worden vanaf 15:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |