Dat is nog het ergste.quote:
Echt... wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:37 schreef NetSphere het volgende:
[..]
4 euro per uur is toch gewoon normaal voor mijn leeftijd ??
waar plukt ie die foto's vandaan dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:39 schreef MisterO het volgende:
Die NetSphere kerel is een kloon.
Ja, dat wel, maar het was weer even wennen hoeveel er in mijn rugzak pastquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je het wel allemaal mee naar huis gekregen?
Van een hyves pagina van iemand? het is zo makkelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar plukt ie die foto's vandaan dan?
usertopic staan er tweequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Van een hyves pagina van iemand? het is zo makkelijk.
Ik heb trouwens nog geen foto gezien
met die hoeden enz en die truiquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Van een hyves pagina van iemand? het is zo makkelijk.
Ik heb trouwens nog geen foto gezien
wat goedkoooooopquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
Zeg NetSphere, je bent nu dus online op msn he? voeg me toe, en laat je zien. Dan geloof ik je wel
Goed idee. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
Zeg NetSphere, je bent nu dus online op msn he? voeg me toe, en laat je zien. Dan geloof ik je wel
Ik geef mn email niet zomaar aan mensen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
Kloon dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:43 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik geef mn email niet zomaar aan mensen hoorVooral niet aan mensen die me volgensmij helemaal niet mogen.
Ow ja want jij bent zo geloofwaardigquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef MisterO het volgende:
Dit is wel weer die ouderwetse wantrouwende MisterOquote:
Of Waxxer in z'n tweede jeugdquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Of het is Tha_Erik, want die is nu ook verdacht afwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |