Zeg Justin Bieber... je capslock hangt en ik weet niet wat je wilt zeggen maar echt niemand zit erop te wachtenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef NetSphere het volgende:
STEEDS VAKE WORDE MEIDE AANGEVALLE DOOR BOYS MET EEN KLEINE EN DAT IS NU STOP !!
dat komt toch van die posterquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg Justin Bieber... je capslock hangt en ik weet niet wat je wilt zeggen maar echt niemand zit erop te wachten
Ik zou zeggen: laat het dan lekker op die poster staanquote:
Volgens mij is dat zo'n zelfde soort account als kikkerlikkerfan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Leren ze dat slechte spellen tegenwoordig op school ofzo?
Ja, een kloon, dat denk ik ook. Het zal wel Desmond zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n zelfde soort account als kikkerlikkerfan.
ach laat hem tochquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: laat het dan lekker op die poster staan
Zeg!!quote:
Die zit laptoploos naast me op de bank TV te kijken...quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, een kloon, dat denk ik ook. Het zal wel Desmond zijn.
Bovendien gebruikt G_E een PI.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg!!
Waxxer!!
Het!!
Is!!
Wel!!
Duidelijk!!
Hoor!!!!
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Die zit laptoploos naast me op de bank TV te kijken...
Heb je het wel allemaal mee naar huis gekregen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
Ik was trouwens even vergeten dat als ik op de fiets boodschappen doe, ik niet mijn hele karretje kan volladen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef NetSphere het volgende:
haha had net in mn tweede naam aanbieding dat ik een kwartiertje zou cammen voor een euro.
Opeens zegt een "hetero" jongen van school op msn zo tegen me dat hij wel wilde betalen in natura hahaha ken hem helemaal niet.
jij bent ook goedkoopquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef NetSphere het volgende:
haha had net in mn tweede naam aanbieding dat ik een kwartiertje zou cammen voor een euro.
Opeens zegt een "hetero" jongen van school op msn zo tegen me dat hij wel wilde betalen in natura hahaha ken hem helemaal niet.
niet in die branchequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:37 schreef NetSphere het volgende:
[..]
4 euro per uur is toch gewoon normaal voor mijn leeftijd ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |