Katequote:
Op wiens beeldscherm gemeten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En niet groter dan 12.8 cm.
Ja bij sommige mensen heb je datquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat goed dat je mij goed kan inschatten
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:57 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nee heb me examens nog niet51 is idd best veel wahahah maar alleen maar in de slowchat fduss en In me terrarium zitten twee luipaard gekkos haha
Ik las slikquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:00 schreef NetSphere het volgende:
Het is een verkiezingsposter hahaha
Kleine pik? Ik heb nog liever dat ik stik!!!
Ik begrijp niets van wat je typt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef NetSphere het volgende:
Een piemel is klein slap en vies en in het klein rechtsonder zie je een stijve piemel
Haar songfestivalperformance met die kniezwengel was wel een dramaquote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na het zien van die trui denk ik dat het terrarium leeg is
Jij welquote:
ja laat maar ik heb gewoon de link gpmtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van wat je typt.
Dat jaar was ik voor belgië, ik weet niet eens meer wat nederland had gestuurd toenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haar songfestivalperformance met die kniezwengel was wel een drama
hahahaha want je wilt natuurlijk dat ik geen ban krijg hequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij welhet liefst zoveel mogelijk in zoveel mogelijk verschillende topics!
Wat.quote:
Hij heet Thomas ( ;') ) en is nu 9 weken oudquote:
ik ben gek op piemels, pm mij ook eens !quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja laat maar ik heb gewoon de link gpmt
Treblequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef creno het volgende:
[..]
Dat jaar was ik voor belgië, ik weet niet eens meer wat nederland had gestuurd toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |