Wat is dat op je UI eigenlijk?quote:
Na het zien van die trui denk ik dat het terrarium leeg isquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
whaha heej hep je examen gedaan ofso ik zie dat je best veel post (gemiddeld 51 per dag) enne wat voor beest heb je eiglijk in je terrarium dat heb je nog niet gezegt..?
+1quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je posts hadden een te hoge kwaliteit?
Het is ook niets iets om grapjes over te maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb gemengde gevoelens bij het woord 'vintage'. Ik merk wel dat mijn ademhaling iets versnelt bij het lezen ervan.
Nee!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is ook niets iets om grapjes over te maken.
Ik zou er als slang, als dat er in zit, ook behoorlijk psychotisch worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na het zien van die trui denk ik dat het terrarium leeg is
Halfslap dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Peter het volgende:
Slappe piemels mogen wel, stijve niet (alleen in KPD wel)
En onder de noemer "kunst"? En hoe kan het dat jij nog maar 24 bent?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Peter het volgende:
Slappe piemels mogen wel, stijve niet (alleen in KPD wel)
Daar ging mijn drinkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mits de voorhuid niet is teruggerold. Artikel 6.
Heb jij al iemand op het oog?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef MisterO het volgende:
Nu is het de vraag. Welke fokker gaat als eerste 1 van de newbies fokken?
En niet groter dan 12.8 cm.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mits de voorhuid niet is teruggerold. Artikel 6.
denk eerder dat ze elkaar gaan fok!ken aangezien ze elkaar al kennenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef MisterO het volgende:
Nu is het de vraag. Welke fokker gaat als eerste 1 van de newbies fokken?
Nee heb me examens nog nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
whaha heej hep je examen gedaan ofso ik zie dat je best veel post (gemiddeld 51 per dag) enne wat voor beest heb je eiglijk in je terrarium dat heb je nog niet gezegt..?
Dan heb ik je goed ingeschatquote:
Je doet het expres he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef NetSphere het volgende:
Een piemel is klein slap en vies en in het klein rechtsonder zie je een stijve piemel
Wat goed dat je mij goed kan inschattenquote:
Katequote:
Op wiens beeldscherm gemeten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En niet groter dan 12.8 cm.
Ja bij sommige mensen heb je datquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat goed dat je mij goed kan inschatten
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:57 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nee heb me examens nog niet51 is idd best veel wahahah maar alleen maar in de slowchat fduss en In me terrarium zitten twee luipaard gekkos haha
Ik las slikquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:00 schreef NetSphere het volgende:
Het is een verkiezingsposter hahaha
Kleine pik? Ik heb nog liever dat ik stik!!!
Ik begrijp niets van wat je typt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef NetSphere het volgende:
Een piemel is klein slap en vies en in het klein rechtsonder zie je een stijve piemel
Haar songfestivalperformance met die kniezwengel was wel een dramaquote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na het zien van die trui denk ik dat het terrarium leeg is
Jij welquote:
ja laat maar ik heb gewoon de link gpmtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van wat je typt.
Dat jaar was ik voor belgië, ik weet niet eens meer wat nederland had gestuurd toenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haar songfestivalperformance met die kniezwengel was wel een drama
hahahaha want je wilt natuurlijk dat ik geen ban krijg hequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij welhet liefst zoveel mogelijk in zoveel mogelijk verschillende topics!
Wat.quote:
Hij heet Thomas ( ;') ) en is nu 9 weken oudquote:
ik ben gek op piemels, pm mij ook eens !quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja laat maar ik heb gewoon de link gpmt
Treblequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef creno het volgende:
[..]
Dat jaar was ik voor belgië, ik weet niet eens meer wat nederland had gestuurd toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |