hmm, zou verklaren waarom ik nog maagd ben.. verklaart echter niet waarom ik zo weinig vrouwelijke vrienden heb. .(Homo's hebben altijd busladingen aan knappe vriendinnen)quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Echte mannen drinken bier, anders zijn ze homo.
Homo's die uit de kast zijn gekomen wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmm, zou verklaren waarom ik nog maagd ben.. verklaart echter niet waarom ik zo weinig vrouwelijke vrienden heb. .(Homo's hebben altijd busladingen aan knappe vriendinnen)
mwah, enige probleem is dat i kme totaal niet aangetrokken voel tot mannen.. vrouwen daarentegenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Homo's die uit de kast zijn gekomen wel ja.
Je doet ook ICT toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmm, zou verklaren waarom ik nog maagd ben.. verklaart echter niet waarom ik zo weinig vrouwelijke vrienden heb. .(Homo's hebben altijd busladingen aan knappe vriendinnen)
Blijkbaar zij niet tot jou.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, enige probleem is dat i kme totaal niet aangetrokken voel tot mannen.. vrouwen daarentegen
jup jup..quote:
Zoet als de neten jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef RoBro het volgende:
ik zat laatst aan de pasao toen voelde ik me wel tantoe spang en na drie glazen lagen mn tanden er bijna uit
Daar is je probleem alquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup jup..
En Heroin, valt opzich mee, ik heb alleen nooit tijd om te stappen dus tja..
Want ja, meiden leer je alleen kennen tijdens het stappen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup jup..
En Heroin, valt opzich mee, ik heb alleen nooit tijd om te stappen dus tja..
spul met energydrink, bedoel je Feigling en Flugel? Die 2e is imho het lekkerste van de 2quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zoet als de neten ja, net als dat spul met energydrink erdoorheen
echt dat is zo mierzoet dat het niet meer lekker is
Mannen, vrouwen.. wat boeit hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, enige probleem is dat i kme totaal niet aangetrokken voel tot mannen.. vrouwen daarentegen
nee, niet perse, maar wel veel. School gaat niet lukken, ict/techniek locatie dus de meiden zijn op 1 hand te tellen, laat staan de leukere meiden/vrouwen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want ja, meiden leer je alleen kennen tijdens het stappen.
Petrikov? Mijn vriend drinkt wel eens energydrink met Petrikov, da's erg zoet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zoet als de neten ja, net als dat spul met energydrink erdoorheen
echt dat is zo mierzoet dat het niet meer lekker is
Nee in zo'n blikje als waar die baco ook enzo zitquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
spul met energydrink, bedoel je Feigling en Flugel? Die 2e is imho het lekkerste van de 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |