petrikov is dacht ik gewoon een Wodka soort, en das best lekker, wodka/redbull..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Petrikov? Mijn vriend drinkt wel eens energydrink met Petrikov, da's erg zoet.
Misschien moet je dan iets meer aan je sociale leven gaan doen, dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nee, niet perse, maar wel veel. School gaat niet lukken, ict/techniek locatie dus de meiden zijn op 1 hand te tellen, laat staan de leukere meiden/vrouwen..
Verder tja, ik rij taxi, daar heb ik voornamelijk 70+ in de auto, dus dat schiet ook niet op, en mijn andere baan bestaat uit het begeleiden van verstandelijk gehandicapten.. Hoewel er wel een doofstom meisje was wat nogal gek op mij is/was. maar dat doen we maar niet.. (regel bij dat bedrijf ook, begeleiders mogen niks aanleggen met clienten..)
Wodka Redbull dude, slecht + slecht is niet altijd goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
petrikov is dacht ik gewoon een Wodka soort, en das best lekker, wodka/redbull..
Oh, ik heb in Finalnd trouwens extreem lekkere wodka gehad, maar ik kom het hier maa rnergens tegen..(werd daar zelfs gewoon in de kroeg geschonken als je vroeg om een wodka-cola)
Soms kan het best moeilijk zijn hoor. Tenminste, om over de eerste drempels heen te komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets meer aan je sociale leven gaan doen, dat is niet zo moeilijk.
Mwah, moet je per se met de topmodellen beginnen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Soms kan het best moeilijk zijn hoor. Tenminste, om over de eerste drempels heen te komen.
Dat is ook lastig hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets meer aan je sociale leven gaan doen, dat is niet zo moeilijk.
mjah, Ik had een sociaal leven opzich, kende een erg leuke tweeling, maar die vonden opeens dat ik hun stalkte(terwijl ik ze haast niet mailde en ik 2 dagend aarvoor nog met 1 van de 2 naar de ander ben geweest, haar aanmoedigen tijdens de batavierenrace + gezellig met een hele groep mensen op stap in Enschede.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
nee maar als je geen maten hebt die ook niet uitgaan wordt het denk wel moeilijkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, moet je per se met de topmodellen beginnen dan?
neeh, maar het is wel gruwelijk lekker..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:03 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wodka Redbull dude, slecht + slecht is niet altijd goed
Je moet ook, zoals ik al eerder zei, niet meteen bij de topmodellen beginnen.quote:
Twee mensen noem jij een sociaal leven?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, Ik had een sociaal leven opzich, kende een erg leuke tweeling, maar die vonden opeens dat ik hun stalkte(terwijl ik ze haast niet mailde en ik 2 dagend aarvoor nog met 1 van de 2 naar de ander ben geweest, haar aanmoedigen tijdens de batavierenrace + gezellig met een hele groep mensen op stap in Enschede.
Neequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, moet je per se met de topmodellen beginnen dan?
true, met jou kan ik wat dat betreft goed pratenquote:
Ik mag van de tandarts nu maar 7x per dag mijn tanden vies maken anders kunnen er gaatjes gaan uitgroeien tot grotere gaatjes die wel gedicht moeten gaan wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neeh, maar het is wel gruwelijk lekker..![]()
(alleen niet zo goed voor mijn tand-erosie, eigenlijk mag ik alleen water drinken.... )
Met mij vast ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true, met jou kan ik wat dat betreft goed praten
Ik bedoelde meer... iets aan je sociale leven doen..... Of het ligt er gewoon aan.. wanneer is iemand een (gewone) vriend(in) van je? Ik weet het niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook, zoals ik al eerder zei, niet meteen bij de topmodellen beginnen.
[..]
Twee mensen noem jij een sociaal leven?Kerel, ga een keertje de stad in en ga een kroeg binnen, en nee, dat hoeft niet 's avonds.
kroegen hier zijn overdag niet open, en sávonds/snachts gaat vaak niet i.v.m. werk(moet vaak de volgende ochtend, of soms zelfs die avond nog) taxi rijden..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook, zoals ik al eerder zei, niet meteen bij de topmodellen beginnen.
[..]
Twee mensen noem jij een sociaal leven?Kerel, ga een keertje de stad in en ga een kroeg binnen, en nee, dat hoeft niet 's avonds.
Wat een onzin. Ik snoep me rot, en ik heb nog nooit een gaatje gehad. Volgensmij is gaatjes krijgen genetisch bepaald ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik mag van de tandarts nu maar 7x per dag mijn tanden vies maken anders kunnen er gaatjes gaan uitgroeien tot grotere gaatjes die wel gedicht moeten gaan worden
Inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true, met jou kan ik wat dat betreft goed praten
Ja inderdaad ik snoepte ook als de tiefus. Maar nu heb ik dus foto's laten maken (hightech tandarts yea) en daaruit is voort gekomen dat er wel een stuk of 4-5 beginnende gaatjes zijn die dus niet verder mogen uitgroeien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik snoep me rot, en ik heb nog nooit een gaatje gehad. Volgensmij is gaatjes krijgen genetisch bepaald ofzo.
heb je nooit eens een vrije zaterdag joh lijkt me sterkquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
kroegen hier zijn overdag niet open, en sávonds/snachts gaat vaak niet i.v.m. werk(moet vaak de volgende ochtend, of soms zelfs die avond nog) taxi rijden..
overigens kan 2 man best een sociaal leven zijn, zeker als je met de vrienden van hun gaat stappen ofzo...
Mwah, ik weet niet. Ik kan mezelf daar nooit zo in vinden, terwijl ik toch wel een kutperiode achter de rug heb vroeger qua vrienden en ik ben altijd enig kind geweest. Kan toch altijd wel contact maken met mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
NeeMaar dan is het nog steeds lastig om een eerste gesprek enzo aan te knopen.
Tenminste, in mijn geval. Dat verschilt natuurlijk weer per persoon, per karakter en dat is allemaal ook weer afhankelijk van de rest van je leven
Bedoel je qua relatie zijnde of gewoon als vriendschappen zijnde?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer... iets aan je sociale leven doen..... Of het ligt er gewoon aan.. wanneer is iemand een (gewone) vriend(in) van je? Ik weet het niet.
Op een terras zitten dan, weet ik het. En je kan ook minder gaan werken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
kroegen hier zijn overdag niet open, en sávonds/snachts gaat vaak niet i.v.m. werk(moet vaak de volgende ochtend, of soms zelfs die avond nog) taxi rijden..
overigens kan 2 man best een sociaal leven zijn, zeker als je met de vrienden van hun gaat stappen ofzo...
dat heb ik dan gelukkig niet, maar goed, ik had in januari eigenlijk alweer naar de kaakchirurg gemoeten voor 2 verstandskiezen, maar zolang ik er nog geen last van heb, is het imho niet nodig.. (niet dat het trekken veel pijn doet..)quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik mag van de tandarts nu maar 7x per dag mijn tanden vies maken anders kunnen er gaatjes gaan uitgroeien tot grotere gaatjes die wel gedicht moeten gaan worden
Mijn tandarts maakt al jaren foto's van mijn tanden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik snoepte ook als de tiefus. Maar nu heb ik dus foto's laten maken (hightech tandarts yea) en daaruit is voort gekomen dat er wel een stuk of 4-5 beginnende gaatjes zijn die dus niet verder mogen uitgroeien.
En dat mijn verstandskiezen getrokken moeten worden
Dat heet preventief verwijderen, zodat ze je besparen van de pijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat heb ik dan gelukkig niet, maar goed, ik had in januari eigenlijk alweer naar de kaakchirurg gemoeten voor 2 verstandskiezen, maar zolang ik er nog geen last van heb, is het imho niet nodig.. (niet dat het trekken veel pijn doet..)
En ik drink ook nog gewoon elke dag cola enzo.. Ik zie mezelf echt nog niet alleen maar water drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |