Username?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik mijn vriend mee kan slepen, hebben we nog een user erbij.
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.quote:
Nooit van gehoord. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef L.no het volgende:
[..]
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.
the deanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.
Zoiets maar....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Daar zorg ik wel voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Wel foto's maken he, dan zien we misschien foto's van de chicks hier die niks op hun fobo hebben staan
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Sorry in Groningen niet dat is echt te ver wegquote:
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.quote:
ik kom nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |