Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.quote:
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.
Ik kijk wel of ik mijn vriend mee kan slepen, hebben we nog een user erbij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik i.i.g. En 9611Niels ook en Lonker ook.
Nou ja, en als Lamon. zeker weet dat wij serieus een meet willen hebben wij hij misschien ook wel. Zo zijn er vast nog wel wat users.quote:
Username?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik mijn vriend mee kan slepen, hebben we nog een user erbij.
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.quote:
Nooit van gehoord. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef L.no het volgende:
[..]
The_Dean. Geen KLB-er, maar kan wel net zo veel zeiken als mij als hij het wilt.
the deanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu nog kijken welke mensen serieus willen komen.
Zoiets maar....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Daar zorg ik wel voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef gnilrednoz het volgende:
Wel foto's maken he, dan zien we misschien foto's van de chicks hier die niks op hun fobo hebben staan
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk wordt dit dus de "kom allemaal naar AP kijken om te zien hoe erg het nou IRL is"-meet.
Sorry in Groningen niet dat is echt te ver wegquote:
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.quote:
ik kom nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Graag in het volgende deeltje een lijstje maken. Of beter: ik maak het volgende deel wel even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |