Goed idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Anders doen we twee meets, eentje in Grunn en eentje in 'trecht.
En dan doen we een liveverbinding.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Renesite het volgende:
Anders doen we twee meets, eentje in Grunn en eentje in 'trecht.
Lijkt me prima! Dat rockmuziek danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elderswtf doet die rotzooi terwwijl ik deze post probeer te maken.
Laat me raden, de meet vind plaats op een locatie waar je alleen kan zitten en waar veel rockmuziek gedraait wordt ?
Ik kom niet eens meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef 9611Niels het volgende:
Als het in Groningen is kom ik. Om AP te zien.
Jij komt soberzo.quote:
Omdat haters.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
AP je komt sobiborzo, waarom zou je niet gaan?
Zullen we dan met z'n tweeën meetenquote:
Nee, jij bashed mij altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zullen we dan met z'n tweeën meeten [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Helemaal nietquote:
quote:Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Oke, jij, als aardige user, wil ik wel mee meeten, net als sommige anderen. Waar komt jou het beste uit dan?quote:
Krijgt iedereen, er zijn mensen geweest die het leuk vonden dit topic te bekladden met bagger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef Golden_Pauper het volgende:
waarom krijg ik bij dit topic de waarschuwing:
[..]
Groningen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij, als aardige user, wil ik wel mee meeten, net als sommige anderen. Waar komt jou het beste uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |