Goeie vraag. Wat vind je belangrijker, de OP of dat ik de tafel schoonmaak?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt de HTM bar op de hoek van de Appelstraat ingewijd met een leuke vrouwelijke passagier?
De Vlierboomstraat zit er ook vlakbij. 't Is natuurlijk ook maar net wat je aanstaat om rond te hangen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
nee klokhuis is maar een kutlocatie, niks in de buurt dus meeste bestuurders gaan mee richting het sav om daar rond te hangen
Die twee staan volledig los van elkaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wat vind je belangrijker, de OP of dat ik de tafel schoonmaak?
Slavendrijver.quote:
Gaat voor je deur zitten voor het geval je geld naar buiten gooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
aangezien ik niet meer aan eten heb gedacht en toch geld aan het rondstrooien ben () pizza besteld
geld is nu opperdepopquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaat voor je deur zitten voor het geval je geld naar buiten gooit
krabpaal was "maar" 90 euro die mediaplayer daar integen wat meer lolquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil dan ook echt niet weten wat die krabpaal gekost heeft
Nee, dat kind luistert nu al goed naar tante Liesquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef summer29 het volgende:
Air en MissMxS, zo te zien is het nog niet zo ver voor jullie, he!Misschien vindt jullie baby veel te warm als tie eenmaal eruit is. Jullie baby denkt laat maar ik blijf nog lekker koel in buikje bij mamma.
Het is gewoon net zo'n lui varken als paps en mamsquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef summer29 het volgende:
Air en MissMxS, zo te zien is het nog niet zo ver voor jullie, he!Misschien vindt jullie baby veel te warm als tie eenmaal eruit is. Jullie baby denkt laat maar ik blijf nog lekker koel in buikje bij mamma.
krabpalen zijn echt rete duurquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
ik had ooit een krabpaal van iets meer dan 100 euro gekocht en die was bijna 2,5 meter lang met diverse elementen erop (planken, bakjes enz).
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, dat kind luistert nu al goed naar tante Liesik heb altijd gezegd dat het 4 juni geboren zou worden
Paps daarentegen is anders altijd wel op tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef MissMSX het volgende:
Het is gewoon net zo'n lui varken als paps en mams
Ik denk dat die dikke teek wel weet dat we het'em toch niet kwalijk nemen als het zich nog een keertje omdraait onder de dekensquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paps daarentegen is anders altijd wel op tijd.Er vanuit gaande dat ik de paps ben natuurlijk.
Moederkoekquote:
die mag je zelf houdenquote:
Aan zn gezicht te zien..mwahquote:
Prefab lasagne?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:45 schreef Civilian het volgende:
Zo, en een bak lasagne in de oven gemikt..
En raak gemikt
Ja, geen zin om nu nog lasagne te moeten makenquote:
Dat zijn wel meestal van die maaltijden die je in het weekend kunt maken en waar je dan later in de week nog een keer van kunt eten om het jezelf makkelijk te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, geen zin om nu nog lasagne te moeten maken
Daar ga je wel van zuipen ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef summer29 het volgende:
ik ga off.......................... GTST
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock gaat nu maar beginnen met stevig zuipen, fijne avond dames en heren![]()
Voeg het woord 'huis' maar toe aan je signature.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:41 schreef GotC het volgende:
God, net mn voorraadkast uitgemest en een lijstje gemaakt met wat er altijd aanwezig moet zijn in de voorraadkast
Bierrrrrquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:41 schreef GotC het volgende:
God, net mn voorraadkast uitgemest en een lijstje gemaakt met wat er altijd aanwezig moet zijn in de voorraadkast
Iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voeg het woord 'huis' maar toe aan je signature.
Nee, dat staat in de koelkastquote:
Dan gaat het opschieten. Wel tof gevoel dat je dat volhoudt he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef nectarientje het volgende:
net 3 x 10 min gelopen met 1 min wandelen tussendoor op mijn nieuwe schoenen! *trots*
Wel een puntje van aandacht: doserenBen nu net zo rood als m'n shirt
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef nectarientje het volgende:
net 3 x 10 min gelopen met 1 min wandelen tussendoor op mijn nieuwe schoenen! *trots*
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef nectarientje het volgende:
Goed he!!!! Ik hou het nog geen 3 minuten vol......quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef nectarientje het volgende:net 3 x 10 min gelopen met 1 min wandelen tussendoor op mijn nieuwe schoenen! *trots*
quote:
hoezo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er hier users met bouwkundige ingenieurs kennis?![]()
Omdat ik een 300 liter aquarium wil hebben maar wel weten hoe ik erachter kom wat het maximum draaggewicht isquote:
weten ze dat in het aquariumtopic niet? Kan me zo voorstellen dat er daar mensen zitten die daar vaker over na moeten denken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat ik een 300 liter aquarium wil hebben maar wel weten hoe ik erachter kom wat het maximum draaggewicht is
van je familie moet je het hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
weten ze dat in het aquariumtopic niet? Kan me zo voorstellen dat er daar mensen zitten die daar vaker over na moeten denken?
Ik vertelde net aan mijn ouders dat ik me heb ingeschreven voor die Ladies Run, hun reactie: 'nou, de 300 meter moet je nog wel kunnen halen'
Je moet ook op je 30e niet meer gaan tennissen joh!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Flappekz het volgende:
Tennis is slecht voor de rug![]()
Ik word ben oud
De jongste van de 3 mensen waarmee ik tenniste was 50+quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet ook op je 30e niet meer gaan tennissen joh!
oh. In dat geval: je hebt altijd al een wat zwakke rug gehad he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Flappekz het volgende:
De jongste van de 3 mensen waarmee ik tenniste was 50+
Thanksquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh. In dat geval: je hebt altijd al een wat zwakke rug gehad he?![]()
YOU BASTARDS!quote:
300 liter kun je volgens mij niet zomaar kwijt in een normale woning.. Voor een beetje kluis moet je al een verstevigde betonvloer hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat ik een 300 liter aquarium wil hebben maar wel weten hoe ik erachter kom wat het maximum draaggewicht is
300 liter zal met inrichting ongeveer 400 kilo zijn verdeeld over 2 meter lengte, dus 200kg/m2 zeg maar. Als ik erachter kom waar de draagbalken zijn en mijn aquarium dus op 2 balken minimaal kan laten rusten zou het wel mogelijk moeten zijn denk ik. Mits dikte van steunbalken goed zijn en aquarium tegen een draagmuur staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
300 liter kun je volgens mij niet zomaar kwijt in een normale woning.. Voor een beetje kluis moet je al een verstevigde betonvloer hebben
Ik heb een gruwelijk lekkere vent als achtergrondquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:44 schreef Civilian het volgende:
Heb nu een uitsmijter als wallpaper, die me elke dag toelacht
2 weekjes terug kreeg ik die op mn bordje
Kdacht eerst een foto van mij.. Maar ik heb geen puberale foto'squote:Op donderdag 3 juni 2010 07:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijk lekkere vent als achtergrond
het puberale plaatje uit m'n fobo
Met een beetje goede wil, veel fantasie, drank en toegeknepen ogen heb je er best wel wat van weg hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:57 schreef Civilian het volgende:
Kdacht eerst een foto van mij.. Maar ik heb geen puberale foto's
wat een lief complimentjequote:Op donderdag 3 juni 2010 08:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met een beetje goede wil, veel fantasie, drank en toegeknepen ogen heb je er best wel wat van weg hoor
That's a bummer man...quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
wat een lief complimentje
kwam er net achter dat ik niet in had gechecked met mn chipkaartnu maar in delft uitgestapod, ingechecked en maar wachten op een volgende trein
gelukkig gaat er om 8.15 een leuke
* MissMSX civ een kop koffie toeschuiftquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:58 schreef Civilian het volgende:
Ik ben er niet bij met mn kop vandaagliep net gewoon dom langs die OVpasl heen zonder uit te checken
gaat goed! Nu maar hopen dat ik niet in de verkeerde bus stap ofzo
Dankquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX civ een kop koffie toeschuift
Extra strrrrrongquote:
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Er zijn minder dan 5 mensen in NL met dezelfde voornaam als ik![]()
Vanwaar de puntjes? Da's wel apartquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Flappekz het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Y%C3%B6ran
Geen idee waarom eigenlijk, maar ben best trots op mn puntjesquote:
Dan schrijf je jouw naam ook niet zoals ik zou verwachtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef MissMSX het volgende:
Voor mij:
Als eerste naam 1669
Als volgnaam 1321
En in mijn geboortejaar 29
Wordt het dan 'eu'?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee waarom eigenlijk, maar ben best trots op mn puntjes
En het verandert de uitspraak natuurlijk, al heeft 95% van de mensen dat niet door
Zoals de meeste mensenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan schrijf je jouw naam ook niet zoals ik zou verwachten
'77?
Ja, zoiets wordt het wel dan, al is de echte klank moeilijk te omschrijven.quote:
Lekker makkelijk googlen zo'n unieke naamquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zoiets wordt het wel dan, al is de echte klank moeilijk te omschrijven.
Minder dan 5 mensen met mn voornaam, en 19 mensen met mn achternaam. Zou best eens kunnen kloppen
Da's dan weer een klein nadeeltje ja. Wat interessants gevonden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker makkelijk googlen zo'n unieke naam
Nee hoor. Ik weet je achternaam nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's dan weer een klein nadeeltje ja. Wat interessants gevonden?
Zelfs dan vind ik niet veelquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet je achternaam niet
Niks boeiends dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik niet veelHooguit mn ongebruikte LinkedIn, en mn uitgefaseerde twitteraccount
Nope. En als ik gericht ga zoeken kom ik nog uit bij de vereniging waar ik nu sport, en bij de vereniging waar ik trainer ben geweest.quote:
Ik wil je de mijne wel ff lenen, maar die is ook niet al te best. En we hebben wat kleurverschil.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdomme kan weer amper lopen of staanwie heeft er een reserve rug voor me?
bedankt iig voor het aanbodquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil je de mijne wel ff lenen, maar die is ook niet al te best. En we hebben wat kleurverschil.
Knuffel voor KZ, hoop dat de pijn een beetje snel wegtrekt...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan maar de pijn weer eens accepteren
ziet er op het moment weer niet goed uit.... mja zo naar manueel therapeut. Alleen jammer dat pijnstillers niet inkickenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Knuffel voor KZ, hoop dat de pijn een beetje snel wegtrekt...
Ze gaat al iedere dag naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan Got?
De SEH kan niks echt vinden, behalve 'enkelbandtrauma/scheurtje in de enkelband'.. Maar in principe kan ik er weer op lopen, heb alleen af en toe flinke pijn.. Toch gek allemaal he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan Got?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze gaat al iedere dag naar het ziekenhuis
Er zit wel verbetering in dus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
De SEH kan niks echt vinden, behalve 'enkelbandtrauma/scheurtje in de enkelband'.. Maar in principe kan ik er weer op lopen, heb alleen af en toe flinke pijn.. Toch gek allemaal he?
Ik vertrouw het ook voor geen meter...maar ik kan niet uitleggen waarom. Gevoelskwestie...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Er zit wel verbetering in dus?
Maar van die scheurtjes kunnen wel nasty zijn ja. Maar toch een eng idee
Als het nu nog blauw en dik is kan ik me dat goed voorstellen jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook voor geen meter...maar ik kan niet uitleggen waarom. Gevoelskwestie...
Het is echt specifiek dik en blauw, aan de buitenkant van mn voet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het nu nog blauw en dik is kan ik me dat goed voorstellen ja
Als je maar van die ellende af bent voordat we op vakantie gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is echt specifiek dik en blauw, aan de buitenkant van mn voet.
Mja, ik ga er nog een weekje voor, misschien dat het dan beter is
Dat komt ook wel goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je maar van die ellende af bent voordat we op vakantie gaan
ik ben hem ook goed beuquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef GotC het volgende:
KZ, wat een baggerrug heb jeJe mag de mijne altijd lenen, kan heul veul hebben!
Net mn voet zonder tape gezienNog altijd blauw+dik, dus nu ingezwachteld als experiment
Zal ik doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef MissMSX het volgende:
Dan zou ik over een week nog eens heel hard aan de bel trekken als het nog niet over is
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:52 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mezelf een ondertitel cadeau gedaan
Je moet ook naar het ziekenhuis en niet naar een 'Erkend Hypotheekadviseur' ohhhh je moet vrouwen ook alles uitleggen he!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
De SEH kan niks echt vinden, behalve 'enkelbandtrauma/scheurtje in de enkelband'.. Maar in principe kan ik er weer op lopen, heb alleen af en toe flinke pijn.. Toch gek allemaal he?
Ik moest..bijna lachen.. of eigenlijk gewoon nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je moet ook naar het ziekenhuis en niet naar een 'Erkend Hypotheekadviseur' ohhhh je moet vrouwen ook alles uitleggen he!
oeh tof! Dat heb ik ook nog op het programma staanquote:
Wij zijn daar 5 dagen in juliquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oeh tof! Dat heb ik ook nog op het programma staan
T zit bij ons in onze vakantie. Eerst 5 dagen Edinburg, dan 2 dagen Aberdeen, dan 5 dagen naar Londenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:29 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil er 4 dagen naartoe in geen-idee-nog-welke-maand
naisquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Flappekz het volgende:
T zit bij ons in onze vakantie. Eerst 5 dagen Edinburg, dan 2 dagen Aberdeen, dan 5 dagen naar Londen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:37 schreef GotC het volgende:
En we betalen voor het slapen in Londen slechts 176 euro voor die 5 dagen
Nu zouden we er 510 euro voor betalen, zelfde hotel, zelfde datumquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]Dat klinkt als een schappelijk adresje!
Daarvoor kom ik hier ook. Voor de rustquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Nieuw hotel dat ze snel vol moesten krijgen denk ik
Wat een rust hier vanavond!
*herrie maakt*quote:
Nu doe je 't zelf ook.quote:
GotC is er één uit de categorie die praat in plaats van ademt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
Ach, t was nou toch al een klereherrie hier
Ze heeft zo d'r buien, maar dat magquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GotC is er één uit de categorie die praat in plaats van ademt?
Ik hoor je hier helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef nectarientje het volgende:
TRALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zondagavond?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik hoor je hier helemaal
Wanneer gaan we frisbeeeeeeeeeeen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GotC is er één uit de categorie die praat in plaats van ademt?
Ah, dan volgende week ergensquote:
Ik had zondag overdag ook niet gekund....Dan speel ik mn laatste wedstrijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan volgende week ergensIk ga morgen vanuit werk naar mijn ouders en ben zaterdagavond laat weer in DH. Zondag overdag gaat ook niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen nacht met 4 personen in mijn mega appartement geslapen, best wel druk zeg maar. het ziet er naar uit dat komende nacht net zo`n geintje word!
een huis vol fokkers hier!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Marvelous het volgende:
Flapszijn ondertitel ook!![]()
Pff, wat is de hele dag op het strand zitten vermoeiend zeg! vooral door al die windWie zijn er allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen nacht met 4 personen in mijn mega appartement geslapen, best wel druk zeg maar. het ziet er naar uit dat komende nacht net zo`n geintje word!
een huis vol fokkers hier!
Wel gezellig!Had je je dit keer wel ingesmeerd?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Ugjer, Annnet en nog een onbekende fokker!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal?
Wel gezellig!Had je je dit keer wel ingesmeerd?
jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef Civilian het volgende:
Zo en weer thuis, hebben jullie schatjes mij gemist?
quote:
Ik ook dus ik ga wel in een rokje op mn werk zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Marvelous het volgende:
jammer, ik ga er van uit dat het morgen nog mooier weer word!
Oequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ook dus ik ga wel in een rokje op mn werk zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef Marvelous het volgende:
Oe
Ik geloof niet dat ik zo charmant ben dat ik daarmee wegkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef Marvelous het volgende:
Oe
Een wollen onderbroek misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
als je me met komt halen met een bed wil ik wel meequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Marvelous het volgende:
zijn er morgen trouwens nog vriendjes of vriendinnetjes die gezellig op het strand komen liggen?
Dat is weer eens wat anders dan een koelbox op wieltjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
als je me met komt halen met een bed wil ik wel mee
Altijd weer een succes met zand al ondergrond.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef nectarientje het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan een koelbox op wieltjesEen bed op wieltjes
Daar had SR toch die pony voor bedacht?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:19 schreef AirwiN het volgende:
Altijd weer een succes met zand al ondergrond.
hij heeft toch een hond? die kan dat vast ook welquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar had SR toch die pony voor bedacht?
Je mag ook niet downloaden, houdt ook geen hond zich aanquote:
Dat mag wel hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef nectarientje het volgende:
Je mag ook niet downloaden, houdt ook geen hond zich aan
Luchtbed?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je me met komt halen met een bed wil ik wel mee
Of een spijkerbed.quote:
liever ziekenhuisbed met veeel morfinequote:
Goedemorgen!quote:
Heerlijk toch? Of is t net ff iets te dood? Kzit weer te suffen in het bacterienest genaamd de trein. Gegarandeerd de plek om verkouden te wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:27 schreef Flappekz het volgende:
Hier op mn werk lijkt het wel of het al weekend is
Net te dood. Al komen er zojuist 2 leuke collega's binnen, dat scheelt al wel een heleboelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Of is t net ff iets te dood? Kzit weer te suffen in het bacterienest genaamd de trein. Gegarandeerd de plek om verkouden te wordenvoor zover ik dat net ben geweest.
Leuke collega's zijn belangrijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net te dood. Al komen er zojuist 2 leuke collega's binnen, dat scheelt al wel een heleboel
True.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Leuke collega's zijn belangrijkheb ik gelukkig ook, op 1 triest geval uitzondering na
Maakt t werk net weer een stuk leuker
Als collega's strak langs me heen lopen dan kunnen ze ook de klere krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat doet me dan weer denken aan het eeuwige gehallo de hele dag door naar collega's die je 10 keer per dag tegenkomt op de gang
Dan doe ik het meestal met een knikje ofzo af...maar als je iemand vroeg op de ochtend in de gang tegenkomt, en diegene zegt netjes goedemorgen tegen je, dan zeg je toch gewoon goedemorgen terug?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat doet me dan weer denken aan het eeuwige gehallo de hele dag door naar collega's die je 10 keer per dag tegenkomt op de gang
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:52 schreef SolidasRock het volgende:
Nou, dan weer een postje van mij na een fikse poosje. Summer29 en ik zijn uit elkaar. Alle plannen die we hadden zijn overboord gegooid en ze heeft haar eigen plan getrokken en is weggegaan bij mij. Ik heb het daar ongelooflijk moeilijk mee. Ben enigszins ontgoocheld maar zal toch verder moeten gaan met leven en haar keuze moeten respecteren. Het valt niet mee kan ik jullie zeggen.
Nou, dan weer een postje van mij na een fikse poosje. Summer29 en ik zijn uit elkaar. Alle plannen die we hadden zijn overboord gegooid en ze heeft haar eigen plan getrokken en is weggegaan bij mij. Ik heb het daar ongelooflijk moeilijk mee. Ben enigszins ontgoocheld maar zal toch verder moeten gaan met leven en haar keuze moeten respecteren. Het valt niet mee kan ik jullie zeggen.
ik denk er even over naquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik zou het doen. Een groter huis, een nieuwe start zoals anderen zeggen en ik kan heel goed schilderen en behangenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef SolidasRock het volgende:
Dank jullie wel. Net nu de rust wedergekeerd was na het afhandelen van de verhuizing moet ik alles terugdraaien. Er is wel een lichtpuntje. Ik was bezig met zoeken naar een groter huis. (heb momenteel 1 kamer woning) en ik krijg nu 2 uitnodigingen voor een 2 kamer huis waar ik als 1e sta en 6e. Iedereen raad mij aan te verhuizen, is groter en a sort of nieuwe start. Het opknappen en verhuizen zal me afleiden. Maar ik woon hier al 13 jaar. Moet er toch van slikken. Ik weet niet of ik het ga doen. Beetje teveel verandering op 1 moment.
Dat dus. Behalve dat ik niet kan schilderen en behangen.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Een groter huis, een nieuwe start zoals anderen zeggen en ik kan heel goed schilderen en behangen
HUH??? Ik ken jullie natuurlijk niet persoonlijk maar wat ik zo las (en hoorde) waren jullie toch een leuk stel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:52 schreef SolidasRock het volgende:
Er is nog een lichtpuntje, ik woon dan dichterbijer JIll-RMC. Zou ik de plaatselijke nieuws dan eerder horen? Misschien zie ik haar wel voorbij slenteren met "pluis".quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Een groter huis, een nieuwe start zoals anderen zeggen en ik kan heel goed schilderen en behangen
Mede!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
HUH??? Ik ken jullie natuurlijk niet persoonlijk maar wat ik zo las (en hoorde) waren jullie toch een leuk stel?
Ik vind het heel lullig voor jullie en wens jullie beiden veel sterkte.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef MissMSX het volgende:
En ik weet nog wel een goede electricien
Owh wacht...
Perfect! SR, je behangers zijn bij deze geregeld!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef GotC het volgende:
Mede!
Necta, als jij nou het behang erop doet, zorg ik dat het ingesmeerd en gesneden is en alles
Neem een varkentje. En als je m zat bent, gooi je m op de BBQquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:04 schreef SolidasRock het volgende:
Haar poezebeest woont hier nog wel, sum heeft aangeboden haar hier nog ff te laten zodat ik me niet meteen superalleen voel. Wel lief...![]()
Maar misschien moet ik toch een eigen huisdier uitzoeken. Een pony? Ik ken minstens 1 die de pony zo en nu dan komt lenen
Precies!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Perfect! SR, je behangers zijn bij deze geregeld!
Jammer dat ik nog had moet werken (quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:19 schreef Flappekz het volgende:
Jeetje....ben ik vanmiddag ineens vrij zeg!![]()
Moet nog ff de stad in, shirtje ophalen. Meteen maar ff verder shoppen...
Dan ga ik wel shoppen voor 2quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog had moet werken (), had de stad ook nog wel ff in gewild
We kunnen ook effe naar Kijkduin gaan? Effe lunchen? Ik moet alleen om kwart over 2/half 3 op mn werk zijn. Maar begrjip het als jij op tijd naar de stad wilquote:
Kijkduin is met de auto iig niet meer te doen denk ik...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
We kunnen ook effe naar Kijkduin gaan? Effe lunchen? Ik moet alleen om kwart over 2/half 3 op mn werk zijn. Maar begrjip het als jij op tijd naar de stad wil
Never mind danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijkduin is met de auto iig niet meer te doen denk ik...
Hier sluit ik me ook bij aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
HUH??? Ik ken jullie natuurlijk niet persoonlijk maar wat ik zo las (en hoorde) waren jullie toch een leuk stel?
Ik vind het heel lullig voor jullie en wens jullie beiden veel sterkte.
Gelukkig ben ik niet die Jeroenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous heeft hoofdpijn en is net wakker....
was weer een gekke nacht hier thuis! zie volgend topic waarom:
Het haar van Jeroen
en die staat je goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet die JeroenAl heb ik wel een nieuwe coup
en daarna kom je met die cake op ziekenbezoek?quote:
Ik had ook hoofdpijn maar dat is gelukkig weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous heeft hoofdpijn en is net wakker....
was weer een gekke nacht hier thuis! zie volgend topic waarom:
Het haar van Jeroen
zei ze met een glimlachquote:
Dat is de beste smoes die je je maar kunt bedenken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef nectarientje het volgende:
Nou moe.. ik ga ook eens naar mijn ouders: storing tussen Rotterdam en Woerden en geen treinen tussen Zevenaar en Doetinchem
GTST, eat your heart outquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
Vorige week vrijdag, Levi's Store in Rotterdam
Mijn reactie:Levi's Store
![]()
Ondanks dat ik me had voorgenomen om lekker te gaan shoppen, ben ik rechtstreeks weer naar huis gegaan...
Normaal gesproken wel ja, maar ik wil nu toch wel echt naar mijn ouders hebben! Ga morgen naar omaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Flappekz het volgende:
Dat is de beste smoes die je je maar kunt bedenken!
Handmatig bestanden weggooien waarvoor je administratorrechten nodig hebt? En dat lijkt je verstandig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef MissMSX het volgende:
Man oh man wat is Windows onhandig zeg.
Heb een soort virus op m'n pc, maar McAffee kan het niet verwijderen. Dan maar handmatig. Maar dan heb ik Administratorrechten nodig. Maar waaaaaaaaaaaar vind ik die verdomde Administrator? Nou ja, uiteindelijk gevonden. Ben ik vergeten de bestandsnaam die ik weg wil flikkeren op te schrijven, dus nu kan ik de virusscan weer helemaal opnieuw draaien
We hebben allemaal last van de vrijdagmiddagblues
Wat kan jij met vlagen ontzettend verzuurd tikken zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef Civilian het volgende:
Handmatig bestanden weggooien waarvoor je administratorrechten nodig hebt? En dat lijkt je verstandig?
Daarbij.. Mcaffee
Weet ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat kan jij met vlagen ontzettend verzuurd tikken zeg
Ook jij heel veel sterkte summertjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef summer29 het volgende:
Allemaal nog bedankt voor jullie lieve steun via berichtjes. Het doet mij heel goed.Het is nu moeilijk tijd en net als Solid moet ik doorheen zien komen. Het heeft tijd nodig.
je weet me te vinden als je me nodig hebt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef summer29 het volgende:
Allemaal nog bedankt voor jullie lieve steun via berichtjes. Het doet mij heel goed.Het is nu moeilijk tijd en net als Solid moet ik doorheen zien komen. Het heeft tijd nodig.
Enne GotC, sorry ik was helemaal vergeten om jou sms te sturen dat het niet door gaat. Nec. kon gister niet en KZ is ziek, plat op haar bank. SorryVolgende keer beter
Ik zie jou nooit in de RRquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]moet je hem niet in de zon leggen zonder beschermingsfactor
* Knuffelzacht ligt nu vlak...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat ik me altijd achter de stoel verstop als ik mensen zie, ben mensenschuw
Als een dood vogeltje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht ligt nu vlak...
ohw wacht dat lig ik al 36 uur
jups... totaal verlamd van pijnstillersquote:
dat gaat ook vrij lastig jaquote:
Schuurspons?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
gezocht: iemand die me een sponsbad geeft![]()
neen een zachte spons...quote:
Ik heb zonet gekeken maar er lag niemand.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:23 schreef Marvelous het volgende:
Hoe laat liggen we op kijkduin? dit keer ter hoogte van strandtent titus in kijkduin! (rechts op kijkduin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |