Als het in groningen is ga ik niet hoor. 3 uur in de kankertrein.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga dan naar het topic en zeg dat ze een date moeten prikkennKLB meet Utrecht juni of juli.
Best wel goed eigenlijk. Vooral de nummers dat ze niet samenwerken met andere artiesten vind ik wel leuk.quote:
3 uur tegenover LEGENDARY STATUS als je pics maakt van AP's blauwe oog + bloedneusquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als het in groningen is ga ik niet hoor. 3 uur in de kankertrein.
Ik was niet te spreken over het niveau.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef Bragi het volgende:
Die Chriz kickt me zomaar, hè. Gast heeft ook eens een potje gewonnen.
Krijg ik dan een enkeltje prullenbak hier?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
3 uur tegenover LEGENDARY STATUS als je pics maakt van AP's blauwe oog + bloedneus
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb zo de hele tijd dit nummer in m'n hoofd!
Ja, behalve Tribal Wars, met K'naan was dat volgens mij. Die is chill. En dat einde van Strong Will Continue, als het nummer al eigenlijk voorbij is, vind ik echt vet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Best wel goed eigenlijk. Vooral de nummers dat ze niet samenwerken met andere artiesten vind ik wel leuk.
Ik garandeer van nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg ik dan een enkeltje prullenbak hier?![]()
Ja klopt. Ik vind die laatste van hem van she's right here ook wel chill opzich alleen jammer dat Brandy hem verneukt. Die van hem in zn eentje is beter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Wel chill nummerr hoowrr Otis. Het had zo Ne-Yo kunnen zijn btw. qua stijl.
Ze willen ook Utrecht doen. En zoals otis zegt, LEGENDARY STATUS. Ik doe alles voor je wat je maar wil als je die fag een blauw oog slaat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als het in groningen is ga ik niet hoor. 3 uur in de kankertrein.
Heb je de OP niet gelezen zoals ie hoort te zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze willen ook Utrecht doen. En zoals otis zegt, LEGENDARY STATUS. Ik doe alles voor je wat je maar wil als je die fag een blauw oog slaat.
watquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je de OP niet gelezen zoals ie hoort te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |