Ja blijkbaar, kende South Park aflevering uiteraard wel. Maar nooit verder naar gezochtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
Hoe kun je Wing nú pas ontdekken.Leef je in een grot?
Juistquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
De liederen van dit godswonder brengen mij dagelijks in extase tijdens de ritten van en naar het werk.
Dat zou inderdaad kankergrappig zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef dutchgal het volgende:
holy cr*p...wat is dit???! ze zou aan de x factor mee moeten doen, kunnen we lachen
Ik zit niet meer op een middelbare school waar we alles wat bij south park gebeurt besprekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Cyaa het volgende:
Dude... Daar kom je nu mee![]()
Die hele hype is allang overgewaait, spuit 11!
(btw wel uberpwnage die chick met dr prachtige stem)
Ben je overgeplaatst naar een "speciale" school?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op een middelbare school waar we alles wat bij south park gebeurt bespreken
Helpt het als ik zeg dat ze Azië heeft verruilt voor Nieuw-Zeeland?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:39 schreef Penisbaard het volgende:
Normaal gesproken zou ik haar ook adoreren, maar mijn angst voor de Aziaat is toch te groot. Ze komen man, de Aziaten.
Ik heb minstens zo'n hekel aan de Anglosfeerquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ze Azië heeft verruilt voor Nieuw-Zeeland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |