Niet waar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik doe geen drugs Moe
Drugs is voor werklozen.
Omdat ik het ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Kut TTJe hebt mensen die zo dom zijn. Waarom zouden ze niet op Fok! zitten?
[..]
Niet waar.
Meer krediet naar de heer Wessiej dan zomaar iemand die bij de BBC een kabel koopt imo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Kut TTJe hebt mensen die zo dom zijn. Waarom zouden ze niet op Fok! zitten?
[..]
Niet waar.
True, true........ Niet als mijn buurman met zn super deluxe speakerdraad van 50 euro per meter wat ie vervolgens aan een stereo torentje knoopt....quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer krediet naar de heer Wessiej dan zomaar iemand die bij de BBC een kabel koopt imo.
Bij HDMI kan dat wel kloppen dat je het verschil niet zietquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef koei het volgende:
Ik moest wel om zn serieuze reactie lachen
Ik heb een hdmi kabel van 5 euro erin zitten volgens mij. Dat gold plated enzo is ook allemaal onzin, dat verschil zie ik toch niet.
Ja lach maar at my expense, i don't mind.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef koei het volgende:
Ik moest wel om zn serieuze reactie lachen
Ik heb een hdmi kabel van 5 euro erin zitten volgens mij. Dat gold plated enzo is ook allemaal onzin, dat verschil zie ik toch niet.
Ik had een gold plated scart kabel bij de vorige generatie, maar dat verschil tov een gewone scartkabel zag ik ook niet...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij HDMI kan dat wel kloppen dat je het verschil niet ziet
Heeft met signaal overdracht te maken. De kabel moet dan wel van dermate lengte zijn voordat je het verschil ziet. Dan nog is het verschil echt minimaal te noemen......quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had een gold plated scart kabel bij de vorige generatie, maar dat verschil tov een gewone scartkabel zag ik ook niet...
Het verschil tussen scart en hdmi zag ik dan weer wel!
Goede verkoperquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Mijn buurman kwam ooit terug van tv shoppen met 400 Euro aan kabels (!!) Volgens de beste BCC meneer kon hij het beste al zn kabels richting zn tv vernieuwen omdat hij naar een HDTV ging... Paar keer scart, hdmi, vga kabels en als klap op de vuurpijl een stekkerdoos van Monster van 100+ Euro..
Kreeg hij dan wel een gratis flesje Monster schoonmaak meuk bij (die hij weer moest inleveren toen hij de kabels op mijn advies teug bracht).
Oh, en ontopic: denk dat ik Fight Night 4 ga aanschaffen
Die wil ik ook nog steeds een keer halen. Vond deel 3 erg leuk op de ps2quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Mijn buurman kwam ooit terug van tv shoppen met 400 Euro aan kabels (!!) Volgens de beste BCC meneer kon hij het beste al zn kabels richting zn tv vernieuwen omdat hij naar een HDTV ging... Paar keer scart, hdmi, vga kabels en als klap op de vuurpijl een stekkerdoos van Monster van 100+ Euro..
Kreeg hij dan wel een gratis flesje Monster schoonmaak meuk bij (die hij weer moest inleveren toen hij de kabels op mijn advies teug bracht).
Oh, en ontopic: denk dat ik Fight Night 4 ga aanschaffen
Achterlijke digibeten + retail != goede verkoper.quote:
Draadloze stroom?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef FinalD87 het volgende:
Ik heb sinds kort alles draadloos. Uiteraard draadloos internet, maar ook draadloze speakers, stroom en aarding. Ideaal!![]()
Klasse OP trouwens.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef RedemptioN het volgende:
we zitten weer in de kabelfase...bedankt wes
Ja!quote:
Dat kan tegenwoordig ook als je dat ijshockeyspelletje voor de Wii hebt! Echt heusiequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja!
Ken je dat niet? Heeft wat weg van die Teslacoil units van Red Alert. Werkt prima alleen wordt je haar er wat statisch van
de wii is echt een tech gadget zeg, alles draadloosquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook als je dat ijshockeyspelletje voor de Wii hebt! Echt heusie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |