Hoop lezen en eens per jaar een artikeltje schrijven over wat je gelezen hebt en je noemt je wetenschapper.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou met lezen wel geld willen verdienen, mag dat ook?
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoop lezen en eens per jaar een artikeltje schrijven over wat je gelezen hebt en je noemt je wetenschapper.
Arty is veel minder autistisch dan ik. Die vindt werken leuk. Hij neemt zijn collega's zelfs mee naar huis!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar verdient arty dan ook ongeveer evenveel? Dat die dezelfde strategie aanhangt? Ik bedoel, want het is voor jou natuurlijk wel makkelijker relaxen als je mannetje voor het bulk van de inkomen zou zorgen. Of is dat niet zo?
Beterquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
Stelregel is dat we lekker moeten kunnen leven, niet overal op hoeven letten en op vakantie kunnen.
Maar wij hebben het dan ook niet slecht.
En van je hobby je werk maken is geen optie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterIk wil gewoon voldoende tijd en geld aan mijn hobbies kunnen besteden
Dan ben ik gelukkig
Fotografie
Soms zou ik daar wel eens nog meer tijd voor uit willen trekken hoor
Gelukkig ga ik straks al minder werken
Ja! Zo kun je het ook zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, jij bent gewoon veel efficiënter.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoop lezen en eens per jaar een artikeltje schrijven over wat je gelezen hebt en je noemt je wetenschapper.
heerlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef golfer het volgende:
Zo, jullie hebben gewoon een heel deel volgeluld in een paar uur.![]()
Boodschappen gedaan en nu lekker even met een portie kibbeling van de viswinkel in de zon genieten.
mag ik ook??quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef golfer het volgende:
Zo, jullie hebben gewoon een heel deel volgeluld in een paar uur.![]()
Boodschappen gedaan en nu lekker even met een portie kibbeling van de viswinkel in de zon genieten.
Door Eindhoven? Zie dat je daar woont.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja! Zo kun je het ook zien.![]()
Ik ga even wandelen in de zon. Ajuu amigo's!
Was het maar zo, dan had ik Dude allang gemeet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Door Eindhoven? Zie dat je daar woont.
Ik woon in een dorp er tegen aan, altijd benieuwd of ik hier 'bekenden' tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een jaar 36 uur per week gelezen. En toen had ik ontstoken ogen.
Ik krijg ook ontstoken ogen van Adriaan van DisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Veldhoven. Jij ook ergens in de buurt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik Dude allang gemeet.
Geldrop, Nuenen, Veldhoven, Waalre of toch Valkenswaard?
the movie? veel plezier! en eet smakelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Aure het volgende:
Ik ga strakjes mcdonalds eten hihi. En naar satc
Jup, ergens bij de Tongelreep.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Veldhoven. Jij ook ergens in de buurt?
Yes! Ik heb hem maandag ook al gezienquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
the movie? veel plezier! en eet smakelijk
goed idee! die ga ik gelijk pakkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef LieLie het volgende:
Toen ik naar de winkel fietste heb ik overwogen om iets van chocola mee te nemen, om mezelf op te beuren. Maar ik heb het toch niet gedaan! Nu heb ik een banaan gegeten
Ik had al afgesproken voor vandaag. Maar maandag kreeg ik opeens een smsje van een ander vriendinnetje dat ze een kaartje over had omdat iemand niet meer kon. Dus toen ging ik maandag ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha waarom ga je nog een keer?
Goed bezigquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef LieLie het volgende:
Toen ik naar de winkel fietste heb ik overwogen om iets van chocola mee te nemen, om mezelf op te beuren. Maar ik heb het toch niet gedaan! Nu heb ik een banaan gegeten
goeie!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem je zo toch een McFlurry met chocola?
Teveel andere fotografenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En van je hobby je werk maken is geen optie?
Vriend van me woont daarquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Veldhoven. Jij ook ergens in de buurt?
hmmm als ie maar niet duurder gaat worden dan hoeveel ie waard is. waarom kocht je em eigenlijk als je dacht dat ie t bijna zou begeven?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Fietsband lek. Kutzooi
Bij aanschaf van deze tweedehands fiets zagen ze er al uit alsof ze het bijna zouden begeven. ff mannetje van de fietsenmaker binnen én buitenband van beide wielen laten vervangen maar.
Omdat de rest er nog krakkemikkiger uitzag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmmm als ie maar niet duurder gaat worden dan hoeveel ie waard is. waarom kocht je em eigenlijk als je dacht dat ie t bijna zou begeven?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat de rest er nog krakkemikkiger uitzag.
Sunnyquote:
ik zou het laatste kiezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SunnyJe staat hier hoog aan de hemel
Ik twijfel over vanavond: ga ik fietsen of lekker op het strand wandelen
fijne avond babequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Aure het volgende:
Zoo ik ga naar de academie, vriendinnetje ophalen! En dan mac en film![]()
Tot vanavond (misschien) liefjes!
Veel plezierquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Aure het volgende:
Zoo ik ga naar de academie, vriendinnetje ophalen! En dan mac en film![]()
Tot vanavond (misschien) liefjes!
al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele stomme vraag (ben ik wel goed in vandaag!)
hoe lang staat er al een mannetje of vrouwtje naast je usernaam met je status? dit valt me serieus nu pas voor het eerst op
het maakt het leven een stuk makkelijker. maar waarom zou jij daarmee gelukkiger zijn? definieer jouw gelukquote:
dus daarom dacht men dat ik vroeger een mannetje was toen ik mn profiel per ongeluk op man hadquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef cybermans het volgende:
[..]
al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
dat mens die in bikini de auto staat te soppen bedoel je?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij dat op die foto onder je naam?
wat? mooi is datquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat mens die in bikini de auto staat te soppen bedoel je?
nee, dat ben ik niet. Ooit heeft mijn vriend een keer stiekem mijn usericon veranderd in dat.
Belachelijk he... maar dat plaatje zie je toch nu niet meer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat? mooi is datwat had je dan eerst voor plaatje?
Ik wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Belachelijk he... maar dat plaatje zie je toch nu niet meer?
jawelquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Belachelijk he... maar dat plaatje zie je toch nu niet meer?
ik zie een meid in bikini voor een auto, maar goed maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou het moeten zijn en die zie ik zelf ook bij mijn reacties.
Die zie ik ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou het moeten zijn en die zie ik zelf ook bij mijn reacties.
wat raar!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie een meid in bikini voor een auto, maar goed maakt niet uit hoor
heeft je vriend stiekem gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik die zelf wel zie?
denk dat je hem even in je profiel op default, standaard oid moet zettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik die zelf wel zie?
suukelesesquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
jeej studiecabine weten te bemachtigen, lekker alleen in een afgelsoten hokje werkennu weer verder met den scriptie
oh dat zal het dan wel zijn. als koning it dat zegt dan is het zoquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
denk dat je hem even in je profiel op default, standaard oid moet zetten
ik weet dat het de bedoeling is maar ik vind dat akelig stilquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was alweer ff bezig hoor maar de cabines waren steeds bezet maar ben dus net snel verhuisd
Jij hebt MSNquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
met msn foto die ik verwissel zien sommige mensen alsnog de 'oude' foto, dat kan ook wel een dag duren ofzo
wie niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt MSNCool .... je mag me wel toevoegen hoor
Nou, dat doe ik dan weer liever niet ivm spam en zoquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie niet?![]()
roep maar hier, dan kunnen alle vrouwen je gelijk toevoegen
nee heerlijk gisteravond ook de hele tijd in zitten werken, geen parfumstinkgasten naast je (gister) geen meiden die alles bij elkaar hoesten, continu hun neus ophalen en watvoor ranzige geluiden nog meer makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet dat het de bedoeling is maar ik vind dat akelig stil
Jaquote:
hmmm ok ja, geef je groot gelijk. ik let daar eigenlijk nooit zo op, maar sommigen horen alles en dat is irritant ja als je even door moet bikkelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee heerlijk gisteravond ook de hele tijd in zitten werken, geen parfumstinkgasten naast je (gister) geen meiden die alles bij elkaar hoesten, continu hun neus ophalen en watvoor ranzige geluiden nog meer maken
dat wordt vnv spankenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mooi![]()
![]()
![]()
jee, dat is echt al lang geleden dat hij dat geintje heeft geflikt
Bij mij nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Ik zie trouwens bij veel mensen helemaal geen fotootje.
FF, PdHoog, Cyber, Lein..
Ligt ook niet aan jou hoor. Volgens mij zie ik ze allemaal wel als ik uitgelogd ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij nietHmm...da's vreemd. Dat zou gewoon moeten werken
klopt, ik heb geen foto'tje die zo ontzettend klein is (lage pixels) dat ie erin pastquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Ik zie trouwens bij veel mensen helemaal geen fotootje.
FF, PdHoog, Cyber, Lein..
nou die parfumstank van gister kon je niet missen en het gerochel van de meid naast me net ook niet *ril* maar goed weg scriptie en zulksquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmmm ok ja, geef je groot gelijk. ik let daar eigenlijk nooit zo op, maar sommigen horen alles en dat is irritant ja als je even door moet bikkelen
d-d-d-d-d-doeiquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou die parfumstank van gister kon je niet missen en het gerochel van de meid naast me net ook niet *ril* maar goed weg scriptie en zulks
jaaa goed he! Heeft Henin niet voor niks verlorenquote:
ik ben hierquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
jeej studiecabine weten te bemachtigen, lekker alleen in een afgelsoten hokje werkennu weer verder met den scriptie
Hier hangen er steeds wolkjes voor mequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SunnyJe staat hier hoog aan de hemel
Ik twijfel over vanavond: ga ik fietsen of lekker op het strand wandelen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier hangen er steeds wolkjes voor me
Die was al thuis toen ik thuis kwam..quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zometeen komt TAV thuis...heb je je eigen zonnetje
weer couscous? ik eet rösti met spek en ui vnv, daarbij een schnitzelquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Tijd om naar huis te gaan![]()
ff eten en dan lekker wandelen en daarna weer foto's bewerken
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zometeen komt TAV thuis...heb je je eigen zonnetje
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef TAV74 het volgende:
Precies 1 minuut eerder om precies te zijn![]()
Hallo trouwensIk dacht dat jullie traag waren geweest sinds gisteravond, maar ik heb gewoon een heel topic gemist
En heel slank en fit. Enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het was hartstikke amusant vanmiddag
O dat is vervelend ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:09 schreef Laydina het volgende:
Blegh weinig zin in vandaag en de rest van de week.. Heb het gevoel dat het vrijdag is, dus nogal kut
hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat is vervelend ja!Maar het is wel bíjna vrijdag.
Dat heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef Duderella het volgende:
Ik heb een zut tuinfakkels gekocht en die gaan vanavond in de fik!
Volgens mij wordt het een heerlijke zomeravond. Straks lekker buiten eten en daarna met een cocktail in de klauw de zon zien zakken.![]()
Gaan jullie er ook een beetje van genieten allemaal?
Ik geniet ervan dat mijn was lekker buiten droogt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef Duderella het volgende:
Ik heb een zut tuinfakkels gekocht en die gaan vanavond in de fik!
Volgens mij wordt het een heerlijke zomeravond. Straks lekker buiten eten en daarna met een cocktail in de klauw de zon zien zakken.![]()
Gaan jullie er ook een beetje van genieten allemaal?
P, lekker wandelen aan het strand! Ik heb ooit een huuske op Scheveningen gehad, en toen kwam ik nooit in het zand! En nu denk ik: oeh wat lekker, zo even uitwaaien! Veel plezier!
Oh wat jammer. In welke contreien zit jij? Het is hier hoog zomer vandaag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaardan geniet je wel van de avond
Zelf ga ik er niet vna genieten, zo geweldig is het hier niet (niet goed genoeg om op m'n balkon van 1 bij 2 te gaan zitten
Ja, hier ook! Ons balkonnetje hangt vol. Zo gezellig, wapperende wasch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geniet ervan dat mijn was lekker buiten droogt.
Het oosten, was wel lekker weer,. maar niet superquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:20 schreef Duderella het volgende:
Oh wat jammer. In welke contreien zit jij? Het is hier hoog zomer vandaag.
heerlijk Krak!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
Met dit mooie weer kom ik eindelijk in vakantiestemming.
Vrijdag eet ik Frans eten, in een frans motel!
Mijn moeder en ik gaan samen en we ontmoeten in Zuid-Frankrijk een zus en broer van mijn moeder, met hun partners. Iedereen zit 10 km uit elkaar, dus niet op elkaars lip.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
heerlijk Krak!
Met wie ga je allemaal?
gezellig! veel plezier!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik gaan samen en we ontmoeten in Zuid-Frankrijk een zus en broer van mijn moeder, met hun partners. Iedereen zit 10 km uit elkaar, dus niet op elkaars lip.
Oei! Wordt steeds raarder zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
Joran van der sloot alweer verdacht van een moord
Hij herhaalde het trucje nog een keer met een ander meisje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
Joran van der sloot alweer verdacht van een moord
Ze ging weer schokken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij herhaalde het trucje nog een keer met een ander meisje.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat wij 's avonds geen zon meer in de tuin hebben, dus son in de see sien sakke kan niet hier. Maar een lekkere zomeravond naar het strand en daar naar die sakkende son kijken staat ook nog op mijn to do lijssie van dit jaar
Bijna zingen, voor het eerst met de band![]()
Leuk leukquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder en ik gaan samen en we ontmoeten in Zuid-Frankrijk een zus en broer van mijn moeder, met hun partners. Iedereen zit 10 km uit elkaar, dus niet op elkaars lip.
Tot nu toe dacht ik: ik weet het niet. Maar nu denk ik: waar rook is, is vuur.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat mensen De Vries niet geloven. Die Joran met zn leugens, word je toch moe van...
Mens, ik word al moe als ik het lees.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga straks naar het zwembad; geen zin maar moet maar weer eens![]()
een uur banen zwemmen, en een half uur aquarobic.
Lekker joh! Gewoon naar buiten kijken en denken dat je in een warm land bent.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, succes met de repetitie!
Netjes!! succes!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, succes met de repetitie!
Ik weet niet of de koeien met elkaar getrouwd waren, maar ze zijn nu samen begraven in mijn maag.quote:
Die is geweldig ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Lekkere vleesies, ik moet echt weg nu maar ik moest dit nog ff zien
Creatief met krakquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Mijn maag wil wel met jou maag daten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of de koeien met elkaar getrouwd waren, maar ze zijn nu samen begraven in mijn maag.
Um.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn maag wil wel met jou maag daten.
Oh, mijn favoriete Ederveen fragmentquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor. Ze voelde gewoon de intense male eh....dinges die je hebt. Helemaal door haar rug tot in haar buik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um.
Doet me denken aan het meisje waarmee ik gister danstte in de beginnerscursus salsa. Ze zei op een gegeven moment: 'Ik voel jouw hand in mijn buik'.
Weeeeeird.
Goed zo! Natuurlijk heb je brandstof nodig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Boh zo'n hokkie is best warmnet even heel hard geknald maar kom nu net van de pizzeria hiernaast (hoewel ik net zo lekker bezig was maarja mezelf toch maar gedwongen ff tijd te nemen voor eten)
Wel fijn dat eruit is. Dat moet ik nog eens leren.......quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef LieLie het volgende:
Zo, de stress is eruit hier hoor![]()
Ging hardlopen, eerste 8 minuten als een speer, nog nooit zo hard gelopen, en toen was het helemaal op.
Dus teruggelopen naar huis, onderweg lopen nadenken, thuis een flinke huilbui, gepraat met lief, en nu ben ik weer aardig 'zen'Kwam even een beetje teveel op me af, plus tijd van de maand, plus einde van het jaar. Ben ik niet zo goed in
![]()
Verder heel low-carb gegeten, stoompakketje met peultjes, tauge, paprika, ui, champignons en kipfilet.
Steer, die entrecotes
Jezus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
Je zal toch per ongeluk op het verkeerde moment op de verkeerde plaats lopen.
Schietaanslagen in UK: Meerdere doden!
Als je het een jaar niet gemist hebt, kan het weg. Tenzij in de orde van trouwjurk enzo. Maar die heb je niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo! Ik heb eens mijn klerenkast uitgemest. Hele vuilniszak naar zolder gebracht die ik weg ga gooien als ik denk dat het veilig is en ik geen spijt ga krijgen![]()
Ik heb wel een hele stapel 'het-zou-leuk-zijn-als-ik-deze-broeken-weer-aan-kan' bewaard, die groter is als de stapel 'deze-broeken-kan-ik-daadwerkelijk-aan'![]()
Maar goed, er moet echt nog wel wat af voor ik die 1e stapel kan laten promoveren![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Duderella het volgende:
Jullie krijgen zo pikkies van mijn tuin te zien. Whether you like it or not.![]()
Ja, dat is een beetje het idee.. nu was dit al de onderste helft van de stapels die ik al ruim een jaar niet heb aangeraakt, dus vermoed dat ik het over een week of 3 wel weg durf te doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je het een jaar niet gemist hebt, kan het weg. Tenzij in de orde van trouwjurk enzo. Maar die heb je niet.
Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Ik weet nog dat er op R'dam Zuidplein eens een gek aan het rondsteken sloeg. ik woonde daar toen in de buurt. Dan snap je inderdaad dat je op je kop kan gaan staan, maar het lot het toch wint van alles en iedereen.
Ik zet het dan in de gang, zodat ik het elke dag zie. Dan is het al op weg naar de retoerboer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het idee.. nu was dit al de onderste helft van de stapels die ik al ruim een jaar niet heb aangeraakt, dus vermoed dat ik het over een week of 3 wel weg durf te doen
Jaah! Tuinen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Duderella het volgende:
Jullie krijgen zo pikkies van mijn tuin te zien. Whether you like it or not.![]()
LieLie: Goed dat je her er uit hebt gegooid. Lucht op hè?
Nja, dan struikelen we er over en/of Sam gaat er in rommelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zet het dan in de gang, zodat ik het elke dag zie. Dan is het al op weg naar de retoerboer.
Hup weg ermee sun!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het idee.. nu was dit al de onderste helft van de stapels die ik al ruim een jaar niet heb aangeraakt, dus vermoed dat ik het over een week of 3 wel weg durf te doen
Ja, omdat het in de weg staat ja! Het MOET ook weg!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dan struikelen we er over en/of Sam gaat er in rommelenOp zolder staat het niet in de weg..
Doet het zeker!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Duderella het volgende:
LieLie: Goed dat je her er uit hebt gegooid. Lucht op hè?
Die bank is echt heel erg fijn! Kan ik je aanraden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doet het zeker!
Pics!!
Ze waren er al!
Mooi, leuk, heerlijk, ik wil ook zo'n bank!!![]()
Ontzettend leuke kaarsjes! Ik koop ze elk jaar. Een hele vracht en die maak ik dan gedurende de zomer op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude!! Nice herbsEn gezellig hoekje en zo!!
![]()
![]()
![]()
Die kaarsjes zijn leuk he!! ik had ze voor ze party gekocht en nu staan er een paar op het bistrotafeltje
Ik had er 14 gekochtquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ontzettend leuke kaarsjes! Ik koop ze elk jaar. Een hele vracht en die maak ik dan gedurende de zomer op.
Arty zegt dat ik daarom geen tuinverlichting nodig heb. Maar die ga ik, heul gemeen, vragen voor mijn verjaardag. Want ik wil spotjes op m'n passie.
Dat is mijn favoriete clematis (multi flower). Ik heb er drie van en de bedoeling is dat een hele schutting straks uit deze prachten bestaat. Hier zie je nog de eerste aanzet daartoe:quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Idd een paradijsje!
Is dat blauwe een clamatissimus of een akelei? Mijn moeder heeft zo'n akelei.
Alweer? was dat laatst ook niet bij jou?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
de stroom ligt eruit ! hoe moet dat nu met mijn ijsjessnel opeten dan maar. en wat raar als je ineens niet meer het internet op kan Haha.
Twitter is ook geen platform om op te discussieren. Als je dat per se online wil doen, heb je een forum nodig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef borisz het volgende:
RTLTwitterdebat draait uit op een grote mislukking.
Leuk he!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Duderella het volgende:
@ Sun: en dan heb ik ook nog een kruidenhoekje in de tuin voor de winterharden. Zo leuk, dat gepruts en gefrummel en dan een tak rozemarijn in je karbonade te kunnen steken.
Ooit wil ik een cottage. Met een portiekje met clematis. Of een kamperfoelie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete clematis (multi flower). Ik heb er drie van en de bedoeling is dat een hele schutting straks uit deze prachten bestaat. Hier zie je nog de eerste aanzet daartoe:
[ afbeelding ]
Akeleis zijn ook mooi inderdaad!
@ Sun: en dan heb ik ook nog een kruidenhoekje in de tuin voor de winterharden. Zo leuk, dat gepruts en gefrummel en dan een tak rozemarijn in je karbonade te kunnen steken.
heerlijk plekje dude!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:18 schreef Duderella het volgende:
Kijk, dit is dus mijn kleine aardse paradijsje waar geen miljoenen tegen op kunnen (of hoeven)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mojito![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar tegen die tijd bladdert de glasverf er hier al af. Dus dan gaan ze de recycling in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Kan je in de uitgebrande partykaarsjes geen waxinelichtje doen? Dan heb je eeuwige sfeerverlichting.
Ik heb nu beidequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ooit wil ik een cottage. Met een portiekje met clematis. Of een kamperfoelie.
Dingen kosten ook geen drol..quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, maar tegen die tijd bladdert de glasverf er hier al af. Dus dan gaan ze de recycling in.
Rozemarijn wil droog staan in de winter. In een pot met aarde gaat prima, hoeven geen kleikorrels te zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk he!!Ik heb ook een zut in de volle grond (rozemarijn, salie, 2 soorten tijm, oregano) en in pot (munt, basilicum, peterselie)
Die munt komt ieder jaar braaf weer op in z'n potje. Van de rozemarijn vermoed ik dat ik die ook beter met kleikorrels in een pot kan doen, die wil niet zo heel goed in de tuin. Of misschien gewoon een er bij kopen voor in de nieuwe mediterranneee hoek onder de olijf
Oeh wat een mooie tijm! Dat zie ik die van mij nog niet doen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk he!!Ik heb ook een zut in de volle grond (rozemarijn, salie, 2 soorten tijm, oregano) en in pot (munt, basilicum, peterselie)
Die munt komt ieder jaar braaf weer op in z'n potje. Van de rozemarijn vermoed ik dat ik die ook beter met kleikorrels in een pot kan doen, die wil niet zo heel goed in de tuin. Of misschien gewoon een er bij kopen voor in de nieuwe mediterranneee hoek onder de olijf
Zet ik er ook nog een tijm bij denk ik.. Al is de hele tuin al half overwoekerd met de frisgroenewoekertijm die zo mooi bloeide:
[ afbeelding ]
Kamperfoelie hebben we hier ook, op de linkerkant van de tuin. Ruikt heerlijk, maar is ook in staat om je hele tuin over te nemen. Got to love it though.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ooit wil ik een cottage. Met een portiekje met clematis. Of een kamperfoelie.
Jup, daarom gaat die ook echt op klei, dat moet volgens de olijforakelsite die ik gevonden hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Rozemarijn wil droog staan in de winter. In een pot met aarde gaat prima, hoeven geen kleikorrels te zijn.
Volgens mij wil de olijf dat ook.
Jaaaa, wat een rijk gevoel is dat hè?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
ik zat vanmiddag met de mr te lunchen op ons terras en toen was ik ook zo tevreden dude. We hebben een heerlijk huis met dito terras, er was een lekker zonnetje, aten zelfgebakken brood met lekkere kaas, had net hardgelopen voor t eerst weer... ik ben een gelukkig mens
Klinkt helemaal als de TT.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
ik zat vanmiddag met de mr te lunchen op ons terras en toen was ik ook zo tevreden dude. We hebben een heerlijk huis met dito terras, er was een lekker zonnetje, aten zelfgebakken brood met lekkere kaas, had net hardgelopen voor t eerst weer... ik ben een gelukkig mens
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jaaaa, wat een rijk gevoel is dat hè?
idd. heerlijk gevoelquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jaaaa, wat een rijk gevoel is dat hè?
Ik voel me dan altijd intens gelukkig en dankbaar. Dat je dat zo maar allemaal hebt, jéé. Waar je het aan te danken hebt is een raadsel. Maar o wat is het fijn.
Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie dat ook hebben, op jullie fantastische plek en met jullie levensstijl.
Nope. Vanmiddag couscous. Vanavond een blikje goulashsoep met boterhammen met oude 30+ kaasquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weer couscous? ik eet rösti met spek en ui vnv, daarbij een schnitzel
Oh ja, blauwe regen wil ik nog liever dan kamperfoelie!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef DarkElf het volgende:
ooit wil ik een wit huisje met blauwe regen ertegenaanen eikenkozijnen en deuren... das zo een mooie combi
Mocht je behoefte hebben aan een woekertijm die ook nog eens lekker smaakt en mooi bloeit dan kan ik je altijd een stekkie brengen hequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh wat een mooie tijm! Dat zie ik die van mij nog niet doen!![]()
Je kan sowieso dat stekkie een keer komen brengen voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mocht je behoefte hebben aan een woekertijm die ook nog eens lekker smaakt en mooi bloeit dan kan ik je altijd een stekkie brengen he![]()
En daar mag ik in juli zittenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:18 schreef Duderella het volgende:
Kijk, dit is dus mijn kleine aardse paradijsje waar geen miljoenen tegen op kunnen (of hoeven)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mojito![]()
[ afbeelding ]
Pas op hoor! Want met zomaar in een hoek gooien is ie ook al tevredenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kan sowieso dat stekkie een keer komen brengen voor de gezelligheid.
En dan zien we daarna wel of ik het plant.![]()
Ik heb geen stekkies, maar ik kan ze wel komen halenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kan sowieso dat stekkie een keer komen brengen voor de gezelligheid.
En dan zien we daarna wel of ik het plant.![]()
Je mot!quote:
Nee. Uiteindelijk besloten om te gaan fietsen. Ik wil nl. van de zomer naar kantoor fietsen (20+ km) en dan mag ik wel een klein beetje getrained zijnquote:
Wij eerst!! Wij eerst!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je mot!
Kan niet wachten. Hartstikke leuk om je weer te zien.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je mot!
Kan niet wachten. Hartstikke leuk om je weer te zien.
Wow...er wordt om me gequote:
quote:
Doe! Kom eens langs! Ik heb geen idee van stiekkies, maar ik ruk gerust wat uit de grond om een gezellig bezoek te kunnen verantwoorden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb geen stekkies, maar ik kan ze wel komen halenEven de kunst afkijken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Doe! Kom eens langs! Ik heb geen idee van stiekkies, maar ik ruk gerust wat uit de grond om een gezellig bezoek te kunnen verantwoorden.
O kan zo maar hoor!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet te vaak zeggen Dude.. *ziet tuin met legio kale plekken voor zich *
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke zingt: wie wil een stekkie, een stekkie, en stekkie van de woekertijm......
Vrij naar de 'fuck, fuck, fucksia'.........
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Doe! Kom eens langs! Ik heb geen idee van stiekkies, maar ik ruk gerust wat uit de grond om een gezellig bezoek te kunnen verantwoorden.
Jullie zijn allebei van de CUL en de planten. Komt wel goed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
We zijn allebei niet van de smalltalk, dus dan wordt het vast niet gezellig
Lijkt me juist zeer verhelderend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
We zijn allebei niet van de smalltalk, dus dan wordt het vast niet gezellig
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lijkt me juist zeer verhelderend.
En dan doen de mannen de rest.
Ja, vreselijk. Ik ben helemaal niet zo goed in gezellig afspreken. Dan weet ik niet wat ik moet zeggenquote:
Zó erg ben ik ook weer niet sun.quote:
Herkenbaar.. Daarom ben ik zo blij dat P zijn camera en wat zooi mee neemtquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Ik ben helemaal niet zo goed in gezellig afspreken. Dan weet ik niet wat ik moet zeggen
Ja goei! Ik werk nu op een betere werkhoogtequote:
fijn zo ! je rug moet nog een hele tijd mee tenslottequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja goei! Ik werk nu op een betere werkhoogteVoorheen werkte ik 'te laag'. Wereld van verschil
Had ik eerder moeten doen. Of beter moeten opletten bij verpleegkundige praktijkvaardigheden
Ok, beter!! En hoe bevalt de afdeling? Helemaal weer blij er mee??quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja goei! Ik werk nu op een betere werkhoogteVoorheen werkte ik 'te laag'. Wereld van verschil
Had ik eerder moeten doen. Of beter moeten opletten bij verpleegkundige praktijkvaardigheden
Dat doet me eraan denken......quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Daarom ben ik zo blij dat P zijn camera en wat zooi mee neemt![]()
Ja, stuk beter. Veel overzichtelijkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, beter!! En hoe bevalt de afdeling? Helemaal weer blij er mee??
Wie zegt datquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Daarom ben ik zo blij dat P zijn camera en wat zooi mee neemt![]()
Is het alleen maar beter tillen enzo? Of ook minder stress?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij jullie hem voor de 13e van deze maand al weer zien.quote:
Maak als in stoken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
Dude, waar maak je de rum voor de mojito?
Beide, denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
Is het alleen maar beter tillen enzo? Of ook minder stress?
Nee dat redden we niet.. maar dan zijn we toch nog voor Dudequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij jullie hem voor de 13e van deze maand al weer zien.
Bofkont! Je hebt het verdiend!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beide, denk ik.
Maar ik ga even bank hangen, Kaas komt zo thuis met lekker ijs![]()
Tof!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef Tezz het volgende:
Ik las de TT en dacht:![]()
En toen keek ik naar de foto's van Dude en toen dacht ik:![]()
En nu ben ik happy en denk ik aan alles wat ik zelf heb!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
Pssst...Ik weet dat Dude een illegale stokerij in haar schuurtje heeft.
Spannendquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, lunch zit weer in z'n potje..
Ben benieuwd, want volgens mij krijg ik morgen nog een cadeau van mijn collega's! Ze hadden alleen maar cadeautjes voor Sam mee genomen, maar voor ons was er een puzzel. Daarop stond dat ik morgen een 06-nummer moet bellen en 'poesje miauw' moet zingen. Ik heb natuurlijk meteen gecheckt van wie het nummer isBlijkt van de locatieleidster te zijn.. die zal wel iets gekocht hebben dus
Hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, lunch zit weer in z'n potje..
Ben benieuwd, want volgens mij krijg ik morgen nog een cadeau van mijn collega's! Ze hadden alleen maar cadeautjes voor Sam mee genomen, maar voor ons was er een puzzel. Daarop stond dat ik morgen een 06-nummer moet bellen en 'poesje miauw' moet zingen. Ik heb natuurlijk meteen gecheckt van wie het nummer isBlijkt van de locatieleidster te zijn.. die zal wel iets gekocht hebben dus
In welke standpunten geloof je nou het meest? Dit zijn volgens mij de verkiezingen die het meest gaan over hoe mensen op televisie overkomen van alle verkiezingen die ik heb meegemaakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ben Lagerhuis aan het kijken
Rutte
Cohen
Wat moet ik stemmen?![]()
![]()
Ik weet het ook niet meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Rutte
Cohen
![]()
Haha dat viel me ook al een beetje op jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
In welke standpunten geloof je nou het meest? Dit zijn volgens mij de verkiezingen die het meest gaan over hoe mensen op televisie overkomen van alle verkiezingen die ik heb meegemaakt.
Ik stem bij volmacht met een onderbuik/onmacht gevoel. Maar ik stem wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Rutte
Cohen
![]()
Je hebt nog een weekquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Rutte
Cohen
![]()
Leuk ! Klinkt als een feestje!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga ff uitpuffen van een weergaloze geweldige repetitie mét bandhet ging G.O.E.D. en *tromgeroffel zonder zenuwen. We hebben een superdrummer die bij het nummer Fever, Animal doet (muppets zoek maar op youtube)
Zo gelachen, en een saxofonist
![]()
Dat was een verrassing voor ons.. vlg week generale en dan en dan en dan
Zag foto's van dudekes tuinZweertje mevrouwtje
Lekker bankhangen en bijkomen
niiicequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga ff uitpuffen van een weergaloze geweldige repetitie mét bandhet ging G.O.E.D. en *tromgeroffel zonder zenuwen. We hebben een superdrummer die bij het nummer Fever, Animal doet (muppets zoek maar op youtube)
Zo gelachen, en een saxofonist
![]()
Dat was een verrassing voor ons.. vlg week generale en dan en dan en dan
Zag foto's van dudekes tuinZweertje mevrouwtje
Lekker bankhangen en bijkomen
Fijn hoor zwemmenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoooi![]()
terug van zwemmen! was goed voor me, ben weer heerlijk rozig nu![]()
Dude: mooie tuin! mooi om te zien hoe je het hebt ingericht en relaxed met een bank! Enne... de stroom was bij mij uitgevallen vorige keer, niet bij Lay
gaat het verder met iedereen goed?
neem fruit!! is gezondquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik heb trekMisschien zo even de koelkast plunderen
dat wist je maandag ook al toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Fijn hoor zwemmen![]()
hier alles goed2e keer satc was ook nog leuk
Alhoewel deel 1 wel echt leuker is
oh? wat gebeurd er dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef borisz het volgende:
Bij Sat 1 heb je Deutschland vs Niederlande. Wel humor
En Twitter. Ben met een Twitterstream het programma aan het lezen, en alle VVD aanhang zegt dat Cohen suckt en alle linkse rakkers zeggen dat Rutte sucken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
In welke standpunten geloof je nou het meest? Dit zijn volgens mij de verkiezingen die het meest gaan over hoe mensen op televisie overkomen van alle verkiezingen die ik heb meegemaakt.
Spelshow met Duitsers en Nederlanders. In het team van NL heb je oa Dooske, Bastiaan Ragas, Youri Mulder, Ellen Ten Damme, Inge de Bruijn, Leona, Aron Winter en Eric Meijer.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat wist je maandag ook al toch?![]()
en.. wat heb je allemaal gegeten bij Mickey?
oreo vind ik teveel chocola, maar was voor jou goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja
Niet zoveel. Een QP (Ik wil die dubbele QP hier in nederland hebben!!) en een oreo flurr!
volgens mij heb ik dat kanaal niet. is dat nu?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Spelshow met Duitsers en Nederlanders. In het team van NL heb je oa Dooske, Bastiaan Ragas, Youri Mulder, Ellen Ten Damme, Inge de Bruijn, Leona, Aron Winter en Eric Meijer.
flutprogrammaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Rutte
Cohen
![]()
Zit in het digitale standaardpakket van Ziggo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat kanaal niet. is dat nu?
Fruit is opquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem fruit!! is gezond![]()
ik heb ook trek zo na het zwemmen, maar geen idee wat ik wil. eerst maar een koppie thee
Blondspray opzoekt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
En wie is die blondine die voor Rutte zit?
Laatste tijd begin ik blondines weer te waarderen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
Sam als pup:
[ afbeelding ]
Sam nu:
[ afbeelding ]
Wabt nu is mijn burgerbezit waardeloos?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef Tezz het volgende:
Ik las de TT en dacht:![]()
En toen keek ik naar de foto's van Dude en toen dacht ik:![]()
En nu ben ik happy en denk ik aan alles wat ik zelf heb!
wat een lieve puppy heb je gehad!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
Sam als pup:
[ afbeelding ]
Sam nu:
[ afbeelding ]
Behalve de oren. Wat is het verschil?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
Sam als pup:
[ afbeelding ]
Sam nu:
[ afbeelding ]
De grootte en het haarquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Behalve de oren. Wat is het verschil?
Neuh had ik ff geen zin inquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oreo vind ik teveel chocola, maar was voor jou goed
had je geen patat?
Ik vind m nu nog lieverquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een lieve puppy heb je gehad!
Nou.. gelukkig is ie nog wel liefquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een lieve puppy heb je gehad!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
Sam als pup:
[ afbeelding ]
Sam nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |