Bij mij onder de accu.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef DO2 het volgende:
Ik heb ook een Nokia. Geen idee welke. Wellicht dezelfde. Hoe kan je dat zien?
Ik sta verkeerd in het lijstje. Ik hoor in het 'boeit me niet'-lijstje!quote:
Zo werkt het niet. Je houdt óf van sudoku, óf van voetbal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik sta verkeerd in het lijstje. Ik hoor in het 'boeit me niet'-lijstje!
GODVERDOMME!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Je houdt óf van sudoku, óf van voetbal.
Geen van beidequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Je houdt óf van sudoku, óf van voetbal.
Het tempo zit er lekker in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Gellius het volgende:
Wat een geoudehoer weer, mensen.
Hm... Dat is nog niet zo gemakkelijk. Het één is leuker, maar het ander kun je tijdens het schijten doen.quote:
Nee, nieuwer juist. Wel iets eenvoudiger.quote:
Ah. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, nieuwer juist. Wel iets eenvoudiger.
Ik wist het ook niet tot een minuut geleden, maar Nokia blijkt dus verschillende series met hun eigen typenummers te hebben. De 1xxx zijn basic toestellen, 2xxx meer geavanceerd enzovoort. De hoogte van het getal zegt dus weinig over uit welk jaar een toestel is en inderdaad is jouw 1650 nieuwer dan mijn 3500.
Niet dat het mij veel interesseert, al vind ik dat cameraatje soms toch handig.
Gelukkig hou ik mij altijd aan de regeltjes. Dat vind ik minder inspannend. Sorry Mainport.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder wil ik de amsterdammers even waarschuwen dat de politie vanmorgen mensen die over het waterloopleinfietsten bekeurde (ivm afsluiting Jodenbreestraat). Dat is voor gemeenteambtenaren wel leuk om te zien, maar misschien voor jullie wat minder om mee te maken.
Maar ook minder spannend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik mij altijd aan de regeltjes. Dat vind ik minder inspannend.
Dat heb ik er graag voor over. Zò spannend is het nu ook weer niet. Of je hebt echt een extreem saai leven.quote:
Gedaan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ringo moet nog even reageren op de pm.
Tijdens de bezetting zou dat nóg spannender zijn geweest.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Frollo het volgende:
Ik fiets bijna elke ochtend al Vrij Nederland lezend door rood, is dat spannend genoeg?
Jimbo mag in het mandje. Ivan gaat in een stoeltje, vanzelfsprekenderwijs.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef Gellius het volgende:
Niet Max mee vervoeren, zo te zien. Of mik je die in het mandje?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef k_man het volgende:
Wat zegt het libertarisme over verkeersregels?
Dat wordt niks met dat libertarisme.quote:Als deze eigenaar slim is, zoekt hij samen met omliggende eigenaren naar een set regels die redelijk uniform is in het gebied naar keuze.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Tijdens de bezetting zou dat nóg spannender zijn geweest.
Waarom niet? Waarom is het zo onredelijk om aan te nemen dat in dat geval, omwille van de klantvriendelijkheid, de regels zo uniform mogelijk worden? Winkels hebben toch ook allemaal een soortgelijk betalingssysteem om het niet al te verwarrend te maken voor de klanten?quote:
En: 'niet in staat tot ondertekening'.quote:
Ik lees alleen 'nasty'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En: 'niet in staat tot ondertekening'.
En hij had zijn Amnesty-shirtje aan waarvan een nogal relevant deel wegvalt op de foto.
Als ik had geweten dat er meer dan zijn hoofd op de foto kwam had ik hem een ander shirtje aangedaan. (Er staat op: 'I am nasty.')quote:
Nu zie ik het grapje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat er meer dan zijn hoofd op de foto kwam had ik hem een ander shirtje aangedaan. (Er staat op: 'I am nasty.')
Oh kijk, het staat op YouTube. Ben je in beeld, k_man?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef k_man het volgende:
Het reunieconcert van the 'cubes in Reykjavik was ook tof trouwens.
Hmm, in het echt klonk het toch een stuk beter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oh kijk, het staat op YouTube. Ben je in beeld, k_man?
Doe maar even snel dan, voordat Liene terug is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef Gellius het volgende:
Mensen, ik heb een fris, nieuw usertje dat graag iets wil zeggen. Schikt dat nu even?
Vanuit de baarmoeder?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef Gellius het volgende:
Mensen, ik heb een fris, nieuw usertje dat graag iets wil zeggen. Schikt dat nu even?
De user of het blad?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik associeer SportsIllustrated met vunzigheid. Is die associatie terecht?
Ik proef altijd een vergelijkbaar aplomb in de formuleringen van TitusPullo en die van jou.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik associeer SportsIllustrated met vunzigheid. Is die associatie terecht?
Zat jij aanvankelijk niet in het raad-de-allegorie-topic?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef DO2 het volgende:
Ik heb geen idee, Gellius. Te vondeling gelegd?
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef Lienekien het volgende:
Is er niet een ronseling geweest onder oud-#filosofie-mensen?
Ik kan me Titus niet in #fil herinneren. Zeker niet als usual.quote:
Oh ja? Ik had er geen idee van.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef DO2 het volgende:
Nou, volgens mij ben ik deze reeks ooit begonnen...
Je vroeg toch niet hoe Titus hier terecht was gekomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik kan me Titus niet in #fil herinneren. Zeker niet als usual.
[..]
Oh ja? Ik had er geen idee van.
Ah, zo bedoel je. Volgens mij was dat ook niet aan de orde. Hoewel het wel een soort Israël na de diaspora is geworden, dat is zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vroeg toch niet hoe Titus hier terecht was gekomen.
Nou ja, ik heb de waarheid misschien iets verdraaid.quote:
Alwaar hij nooit op de vergadering verscheen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, jullie kennen elkaar uit POL.
Ik ging uit van een grapje. Dat kan toch niet anders?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef Gellius het volgende:
POL vergaderde? Wat griezelig.
In POL waren we nogal taalgevoelig. Meet is een woord dat niet in mijn woordenboek staat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef Gellius het volgende:
Wou je aansluiten? POL vergaderde? Wat griezelig. Dat zou wel leuk zijn! IR is de ceremoniemeester en staat open voor PM, geloof ik.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang kan het eigenlijk duren voor je een bekeuring krijgt?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd me overigens altijd aan de verkeersregels. Ik heb een bloedhekel aan anarchisten in het verkeer.
We waren een keer oprecht vergeten te betalen voor het parkeren.quote:
Dit is bijna een jaar geleden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:52 schreef DO2 het volgende:
Het heeft bij mij weleens zo'n 3 maanden geduurd...
Nee hoor, gewoon omdat jij ook maar een goedbedoelende ploeteraar bent.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Of lach je me uit vanwege mijn verdriet?
Altijd al geweest. Ik wilde nooit kaarten met mijn neefjes en nichtjes omdat ze vals speelden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon omdat jij ook maar een goedbedoelende ploeteraar bent.
OK, ik heb wel eens gehuild toen ik een bon kreeg in de metro, maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n softie ben dat ik me schuldig voel om een keer vergeten te betalen voor het parkeren!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef DO2 het volgende:
Oh, dat is wel érg lang geleden... En daar voel je je nu nog schuldig om?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
OK, ik heb wel eens gehuild toen ik een bon kreeg in de metro...
Mijn enige parkeerboete (strikt genomen een naheffing) liet 10 maanden op zich wachten. In Utrecht. Onterechte boete natuurlijk en uiteindelijk ingetrokken.quote:
Ze heeft meteen haar hele album opgenomen:quote:
Nineteen Eighty-Four?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef Gellius het volgende:
Begin dan met deze:
"If there is hope, it lies with the proles."
[ afbeelding ]
Dít is pas koketteren!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog nooit een bekeuring gehad.
Wel een aantal keren aangehouden.
Ik zie nu pas dat John Hurt Winston Smith speelt in de verfilming.quote:
De laatste keer dat een agent me mee wou nemen naar het 'bero' heb ik dat geweigerd omdat ik de bevallige toen midden in de nacht ging ophalen van haar werk. Dat vond-ie fair enough.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog nooit een bekeuring gehad.
Wel een aantal keren aangehouden.
Claudia!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat John Hurt Winston Smith speelt in de verfilming.
En hoe moet het met de kinderwagen en het trappenhuis?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:53 schreef Gellius het volgende:
We kopen voor die tijd een auto. Opgelost.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:53 schreef mane het volgende:
In een niet al te goede bui ontwikkel ik toch wel depressieve gevoelens bij zo'n clipje, in een betere bui is er sprake van hilariteit. Ik vind het allebei niet zo fijn eigenlijk.
"Och, die stallen we toch wel bij de drogist."quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En hoe moet het met de kinderwagen en het trappenhuis?
Dat is de prijs die ik dan maar moet betalen voor Oud-Zuid, Museumkwartier. Ik zie wel hoe lang dat leuk blijft. Veel sjouwen, dat staat vast, maar generaties voor mij hebben dat ook gefikst.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En hoe moet het met de kinderwagen en het trappenhuis?
Was het maar zo, DO. Het zijn er drie! (Geen drieling, dat dan weer niet.) Ze zijn heel goed in het stellen van vragen vanuit praktisch oogpunt. En ik ben nogal slecht in het beantwoorden van zulke vragen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef DO2 het volgende:
Een tweeling, mane?
Hmja, je ziet vanzelf wel hoe dat gaat. Het lijkt me met name een hele klus als je alleen op stap wilt, maar je ziet tegen die tijd vanzelf wel wat het beste werkt. Het blijft uiteindeljk een typisch Amsterdams probleem.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is de prijs die ik dan maar moet betalen voor Oud-Zuid, Museumkwartier. Ik zie wel hoe lang dat leuk blijft. Veel sjouwen, dat staat vast, maar generaties voor mij hebben dat ook gefikst.
Ik mag graag een beetje meedenken. Ik heb enige ervaring met het vinden van oplossingen voor praktische babyproblemen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:01 schreef mane het volgende:
[..]
Was het maar zo, DO. Het zijn er drie! (Geen drieling, dat dan weer niet.) Ze zijn heel goed in het stellen van vragen vanuit praktisch oogpunt. En ik ben nogal slecht in het beantwoorden van zulke vragen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:53 schreef mane het volgende:
In een niet al te goede bui ontwikkel ik toch wel depressieve gevoelens bij zo'n clipje, in een betere bui is er sprake van hilariteit. Ik vind het allebei niet zo fijn eigenlijk.
En naast die jij noemt NOG één. Je vraagt je wel eens af, waar hebben we het aan verdiend?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:39 schreef Gellius het volgende:
Er heeft zich nog een mystery guest gemeld, mensen.
Nou.quote:
Mogen we het feestje komen crashen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind jullie heel leuk hoor, maar jullie posten zo snel.
Ik kan zaterdag niet komen, ik heb mijn verjaardag noodgedwongen naar zaterdag gezet..
B. ziet er het leukst uit met een volle bos halflange krullen.quote:
Ja, daar kom je nú mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
B. ziet er het leukst uit met een volle bos halflange krullen.
[ afbeelding ]
Het was inmiddels niet halflang meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, daar kom je nú mee.
Die arme jongen is net terug van de kapper...
En op de terugweg alcoholische smokkelwaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:43 schreef Gellius het volgende:
Portefeuille, paspoort,netbook
, deeltje Proust, schone onderbroek, paar sokken, lange broek, overhemd, hemd. Meer heb je toch niet nodig?
quote:Indien de betaling niet binnen de gestelde termijn is ontvangen, kan dit ertoe leiden dat je wordt uitgesloten van het volgen van de lessen en de faciliteiten totdat de schuld is voldaan.
Wij hopen dat het zover niet hoeft te komen.
Je zou wel gek zijn als je niet een paar lokale snuisterijen meebracht, inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En op de terugweg alcoholische smokkelwaar.
Dat ben jij he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Gellius het volgende:
Laten jullie wel even je nummer achter bij de LPT-alarmcentrale?
Mane, Shadylane, Gellius, MeneerTim en ik (en ringo komt later de aangeboden biertjes innen).quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef sigme het volgende:
Is het ook publiek bekend wie komt behoudens de drie geheimgasten en mijzelf?
We zouden op de valreep nog Arend-Jan Boekesteijn kunnen inviteren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop trouwens wel op een totaal ongefundeerd gevecht tussen twee verhitte en doorgedraaide TTK'ers, ergens diep in de nacht.
Ik meld mezelve alvast af.
Hmm, hij valt nog net niet...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef Ringo het volgende:
Ik zou een bevriende BN'er kunnen optrommelen die de reputatie heeft om op nachtelijke uren met zijn vuisten te rammelen, daarbij verzen citerend die het midden houden tussen de Mei van Gorter en Heroin van Lou Reed. Hij houdt wel van voetbal.
Idem!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:18 schreef mane het volgende:
Fijne vakantie, Claudia & de rest.
Delfshaven!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef Gellius het volgende:
Dat is een hoekje van Rotterdam dat ik niet zo goed ken, Ringo.
Nou, het is echt op het randje. Ik zat gisteravond laat ook nog met wat vriendinnen wat te drinken die hoewel ze geen rasintellectuelen zijn toch ook weer niet helemaal zwakzinnig rondzwalken op aarde, en zij werden ook euforisch bij het bespreken van SATC2. Aan de andere kant draagt dat weer bij aan het niet-te-doorgronden-mysterie van de vrouwelijke psyche, en dat is wel weer goed (en ben ikzelve extreem ongeinteresseerd in merkkleding, dus ik kan me indenken dat ik ook een afwijkend standpunt inneem) maar aan de andere kant hadden ze ook een boek van Schopenhauer kunnen lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:04 schreef Frollo het volgende:
Meisjes mogen dat.
En het derde plaatje dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef ShadyLane het volgende:
Waar is dat? Kust ziet er geweldig uit en van dat andere plaatje krijg ik honger.
Ik ga totaal decadent op vakantie dit jaar, want zusje is op wereldreis en die moet uiteraard worden opgezocht. Ze is nu in Argentinie -tegen de tijd dat ik haar opzoek niet meer- en de foto's die ze online zet zijn fantastisch.
Ja, 't is moeilijk om weerstand te bieden tegen al die zoete lekkernijen. Vorig jaar hebben we in een biologisch tentje de lekkerste taart ooit gegeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef ShadyLane het volgende:
Dat derde plaatje kwam er pas later bij. Mijn honger is onverminderd.
Zuid-Engeland moet geweldig zijn. Alleen dat eten he.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bon voyage!
Nee, gewoon op flatjes. Dat is meer mijn ding. Er waren inderdaad wel veel twintigjarigen die op hoge hakjes strompelden. Ik zie dat ook wel eens bij mij op school. Hakken zijn wel mooi hoor, ik ga ook wel eens gehakt door het leven, maar niet zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Z het volgende:
En?
Was je ook op hoge hakken? Dat schijn een ding te zijn.
Dat je met allemaal lelijke mannenvrienden in één kamer zit opgesloten en dan moet doen alsof dat de beste tijd van je leven is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:25 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat voor 'n gevoel?
Ik vind ding een gradatie lager dan rage.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
Betekent ding nu ook al rage?
Toen 'ie moest huilen toen 'ie zijn kindjes weer even had gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Z het volgende:
Ja, sinds ik hem daar gezien heb, vind ik hem sympathiek.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alain Clark heb ik ooit op een bedrijfsfeest zien optreden. Dat was betrekkelijk maar niet ondraaglijk kut.
Ik ben van een paar jaar later en toen was het de grunge waar je dodelijk gekweld in kon onderduiken. Maar dat was niks voor mij. Ik was een intullektuwele boekenlezer, die Tacitus vertaalde op zaterdagochtend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:45 schreef Frollo het volgende:
The Smiths en Joy Division waren toch echt verplichte kost als je als gekwelde, mysterieuze, non-conformistische jongeling door het leven wilde gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |