Mooi bootje ook!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
51e Argo Sprintkampioenschappen
Skøll / Okeanos
bg. Heemskerk, Bart
sl. Nieuwenhuys, Casper
bo. Gudmund![]()
Was jij dat in de bonds2- die op de 1750 liet lopen? Zag er allemaal vrij vaag uit, volgens mij zat jij op slag, toch? Was je geblesseerd of zoiets?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef AHappelstroop het volgende:
LM2- op zaterdag (voorwedstrijd + hopelijk finale)
LM4- op zaterdag (directe finale)
LM4- op zondag (voorwedstrijd + hopelijk finale)
Ner / Oke / Tri combinatie
Ja, denk het, maar ik zag gewoon een 2- in bondspakjes enzo, met volgens mij Appelstroop op slag inderdaad, geen idee wie de boeg was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nereus/Triton
[NER] Nereus
[008] Lightweight Men's Pair
edit...
Die?
Sprintquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:44 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, denk het, maar ik zag gewoon een 2- in bondspakjes enzo, met volgens mij Marten op slag inderdaad, geen idee wie de boeg was.
Wij starten trouwens tegen jullie op de sprint in de 2- (en van 't weekend ook als jullie dan ook starten...)
Ja, klopt, onze coach dacht dat hij het had gedaan, maar de WedCo zei dat we nog wel konden na-inschrijven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sprint
003 : O2- (5 inschrijvingen)
Okeanos, Phocas, Proteus, Skøll, WillemIII
Waar zijn jullie dan? Inschrijvingen zijn al gesloten.
Ach prima, 6 inschrijvingen is goeed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:48 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, klopt, onze coach dacht dat hij het had gedaan, maar de WedCo zei dat we nog wel konden na-inschrijven.
Ja toch! Loopt het ondertussen bij jullie een beetje lekker?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach prima, 6 inschrijvingen is goeed.
Ja eigenlijk heel aardig, 500 meters maken we ons niet zo druk om dat moet wel goed komen. Vooral die 2K zal even sleuren worden omdat de slag conditioneel toch wel een hoop heeft in moeten leveren door zijn gebroken arm.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja toch! Loopt het ondertussen bij jullie een beetje lekker?
Jep en ben er ook onwijs trots op; NOT!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Was jij dat in de bonds2- die op de 1750 liet lopen? Zag er allemaal vrij vaag uit, volgens mij zat jij op slag, toch? Was je geblesseerd of zoiets?
Aaah, wat kut man! Zag er niet goed uit hoe je erbij zat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:18 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Jep en ben er ook onwijs trots op; NOT!
4 kilo crashen, zon op je bakkes en blijkbaar niet genoeg voedingsstoffen binnen gehad gaf mij rond de 950m. een enorme terugslag. Werd misselijk, zwart voor ogen en lichaam werkte totaal niet meer mee. Oke; dat hebben er meerdere maar ik heb het vaak genoeg gehad en het ging dit keer echt gewoon NIET goed. Laten lopen indd op 1750m, daarna rondgemaakt en viel bijna flauw. Moest ook braken, maar kwam niets uit. Kamprechter kwam er even bij totdat ik weer een kleurtje terug kreeg op mijn gezicht. Daarna rondgemaakt op die lijn (op advies en m.b.h. van de kamprechter) en uiteindelijk toch nog over de finish gekomen
Maaaaaar; die middag ging het een stuk beter. Met 1 tegenstander en windje tegen toch nog 6:21 gevaren (gewonnen natuurlijk), 2 seconden op de LSB4- waarmee we vergeleken worden. Morgen starten we tegen elkaar om 13:52uur, en moeten écht harder harder harder gaan voor een startbewijs FISU WK.
Check!quote:Op zondag 27 juni 2010 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even ge-edit als Leso dat ook doet komt het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |