quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef remlof het volgende:
Nog effe het linkje dumpen: www.brandvoting.nl
Dus toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Appèl schrijf je sinds 2006 gewoon als appel.![]()
Kind!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Appèl schrijf je sinds 2006 gewoon als appel.
Echt hè? Daarom eet ik geen appels meer.quote:
[a]quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Haribo
Porky
Zacht
¤ 0,05
[a] Met Sint Maarten schep ik ze bij Moslimkindjes gewoon in hun snoepzakje![]()
[b] Nee, bij Moslimkindjes ga ik voor de schuimbanaantjes
Geïntegreerde moslimkindjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer doen moslimkindjes aan St. Maarten?
Wat hard, geef die arme schaapjes voor de zekerheid gewoon schuimbanaantjes danquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die eten ook wel snoepjes in de vorm van een varken. Opfelost.
Dus dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer doen moslimkindjes aan St. Maarten?
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?quote:
Mjah, Skoda rijders stemmen kennelijk ChristenUniequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?
Zou tijd wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik je nu weer gewoon elke avond effe belle
net zoals vroeger
Ik kwam op CDA uit en ben niet eens christelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, Skoda rijders stemmen kennelijk ChristenUnie
Niét natuurlijk. Maar dit levert allerlei interessante consumentprofiel-info op. En mensen zijn dól op testjes "die iets over je zeggen", dus koppel dat eraan en het wordt braaf ingevuld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |