abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:27:54 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83466647
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef lovemeorhateme het volgende:

[..]

Nee, maar hij slaat de plank niet mis!
Jij zegt dat ze op dat andere forum elkaar zo aan het opjutten waren, en alles van elkaar overnemen.
Dus.. zal dat wel op ieder forum zo zijn.. Doordat je op dat andere forum hebt gezetten stel je je zo op
op dit forum! Maarja ik hebb hier nu even geen zin in..
Ja omdat dat op dit forum precies hetzelfde was . En nu zie je het toch ook weer een paar pagina's terug met iemand die zegt dat ie de mesjes heeft weggegooid thuis, daar zeg jij op "O je hebt geen mesje nodig" waarop iemand anders weer zegt "Nee ik doe het met een zaagje" en jij er nog effe overheen gaat met "Ja je kunt het ook met je nagels doen hè!"... 3x raden waar die persoon de volgende keer naar grijpt als hij zich wer eens kut voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maanvis op 29-06-2010 22:43:22 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83466791
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:02 schreef lovemeorhateme het volgende:

[..]

Als je op een forum post hoe slecht het wel niet is, is dat misschien wel handig!
Ga toch heen. Je kunt je een beetje inlezen om het te willen begrijpen maar als je jezelf snijdt spoor je gewoon niet en heb je hulp nodig.

Overigens vind ik het typisch een gevolg van teveel welvaart. Het is wat mij betreft gewoon allemaal verwende flauwekul, net als dat anorexia, boulimia, ADD, ADHD, HSP enzovoorts. Al dit soort neuzelarij heb je gewoon niet in derde wereldlanden want die mensen zijn blij als ze te vreten hebben. Ik ben in ieder geval nog nooit een proAnna uit de Sahel tegengekomen die gezellig een website bijhoudt om te vertellen hoe blij hij is hoe weinig hij wel niet eet en tips vraagt.
pi_83487341
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Ga toch heen. Je kunt je een beetje inlezen om het te willen begrijpen maar als je jezelf snijdt spoor je gewoon niet en heb je hulp nodig.

Overigens vind ik het typisch een gevolg van teveel welvaart. Het is wat mij betreft gewoon allemaal verwende flauwekul, net als dat anorexia, boulimia, ADD, ADHD, HSP enzovoorts. Al dit soort neuzelarij heb je gewoon niet in derde wereldlanden want die mensen zijn blij als ze te vreten hebben. Ik ben in ieder geval nog nooit een proAnna uit de Sahel tegengekomen die gezellig een website bijhoudt om te vertellen hoe blij hij is hoe weinig hij wel niet eet en tips vraagt.
Sorry, maar ik vind het nogal hard om te zeggen dat het allemaal maar aanstellerij is. Ik kan niet voor andere spreken, maar ik heb echt geen hulp gezocht uit verveling. Ik wil straks ook gewoon fulltime werken (en normaal functioneren), maar op dit moment ben ik al blij met mijn deeltijdbaan. Opmerkingen dat je maar een schop onder je kont nodig hebt werken echt niet. Sterker nog, voor mij werkt dat alleen maar averechts.

En dat ze daar die "verwende flauwekul" niet hebben, zegt meer wat over de welvaart in dat soort landen.
signatuurloos
pi_83488196
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:22 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het nogal hard om te zeggen dat het allemaal maar aanstellerij is.
Mensen die het niet willen en/of kunnen begrijpen zullen deze opmerkingen blijven maken, dat merk ik aan de negatieve reacties in dit topic.
pi_83488696
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:22 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het nogal hard om te zeggen dat het allemaal maar aanstellerij is. Ik kan niet voor andere spreken, maar ik heb echt geen hulp gezocht uit verveling. Ik wil straks ook gewoon fulltime werken (en normaal functioneren), maar op dit moment ben ik al blij met mijn deeltijdbaan. Opmerkingen dat je maar een schop onder je kont nodig hebt werken echt niet. Sterker nog, voor mij werkt dat alleen maar averechts.

En dat ze daar die "verwende flauwekul" niet hebben, zegt meer wat over de welvaart in dat soort landen.

Dat is dus precies wat ik zeg. Het is het gevolg van teveel welvaart.

Verder zeg ik niet dat de symptomen niet bestaan. Dat wil ik prima aannemen want als je bijv. in jezelf gaat zitten snijden dan spoor je niet en dan moet je rap hulp zoeken.
Maar mensen zouden zich in general eens wat minder met zichzelf bezig kunnen houden dan heb je al die dingen niet.
pi_83497363
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja omdat dat op dit forum precies hetzelfde was . En nu zie je het toch ook weer een paar pagina's terug met iemand die zegt dat ie de mesjes heeft weggegooid thuis, daar zeg jij op "O je hebt geen mesje nodig" waarop iemand anders weer zegt "Nee ik doe het met een zaagje" en jij er nog effe overheen gaat met "Ja je kunt het ook met je nagels doen hè!"... 3x raden waar die persoon de volgende keer naar grijpt als hij zich wer eens kut voelt.
Je hebt totaal geen idee wat je kunt aanrichten he?
En dat geloof je echt? Je gelooft dat iemand die zich wilt snijden echt hulp nodig heeft
om iets te vinden waarmee ze zichzelf kunnen snijden? Kom op als je je snijd dan weet je
altijd wel wat te vinden! Daar heb je dit forum heel niet voor nodig!
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:15:10 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83499582
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:16 schreef lovemeorhateme het volgende:

[..]

Je hebt totaal geen idee wat je kunt aanrichten he?
Jij wel? Zie ook degene die zei dat stiekje niet werkt. Iedereen die dat leest zal nu de stiekjesmethode afwijzen, terwijl dat gewoon een methode is die ook in klinieken etc gebruikt wordt.
quote:
En dat geloof je echt? Je gelooft dat iemand die zich wilt snijden echt hulp nodig heeft
om iets te vinden waarmee ze zichzelf kunnen snijden? Kom op als je je snijd dan weet je
altijd wel wat te vinden! Daar heb je dit forum heel niet voor nodig!
Stel je kind ligt op bed zonder mesjes op die kamer. Dan gaat ze dankzij jouw bericht misschien haar nagels gebruiken terwijl ze anders misschien iets anders had gedaan. En vertel eens. hoe kwam jij op het idee om te gaan snijden toen je je kut voelde? had je ergens gelezen of van een vriendinnetje gehoord dat het kon helpen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83500369
Vis,

ik kan niet spreken voor anderen, maar als je in de roes zit dat je jezelf pijn wilt doen, wordt je heel creatief... geloof mij maar Heb vroeger vaak de behoefte gehad zonder dat er mesjes in de buurt waren, maar er komt vanzelf dan wel een idee bij je op..

van dit soort topics gaat niemand methodes overnemen, die methodes zijn nl vanzelf wel bekend bij de meesten Mensen zijn nou eenmaal probleemoplossers, en 'geen mesje in de buurt' is echt geen moeilijk 'probleem'
Nothing is impossible
pi_83500928
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:37 schreef BOEnietschrikken het volgende:
Vis,

ik kan niet spreken voor anderen, maar als je in de roes zit dat je jezelf pijn wilt doen, wordt je heel creatief... geloof mij maar Heb vroeger vaak de behoefte gehad zonder dat er mesjes in de buurt waren, maar er komt vanzelf dan wel een idee bij je op..

van dit soort topics gaat niemand methodes overnemen, die methodes zijn nl vanzelf wel bekend bij de meesten Mensen zijn nou eenmaal probleemoplossers, en 'geen mesje in de buurt' is echt geen moeilijk 'probleem'
Ja. De meeste mensen hebben wel toegang tot internet.
pi_83501484
True.

Maar toen ik ging snijden voor het eerst toen ik ong 11/12 was, had ik het nog nooit gezien bij anderen en wist werkelijk niet dat er andere mensen waren die het ook deden.
Toendertijd had ik geen internet, tis al meer dan 12 jaar geleden waar ik het nu over heb.

Als je hoofdpijn hebt, neem je dan een aspirientje om te pijn te verlichten?
beetje botte vergelijking, maar als je je enigzins inleeft en kan begrijpen dat emotionele pijn vele malen erger kan zijn dan een aantal halen op je arm, kan je dan begrijpen dat snijden voor sommige mensen de ergste (emotionele) pijn wegneemt? Ook al is het niet iets wat je zelf zou doen of aan zou denken? Inlevingstestje..
Nothing is impossible
pi_83504198
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jij wel? Zie ook degene die zei dat stiekje niet werkt. Iedereen die dat leest zal nu de stiekjesmethode afwijzen, terwijl dat gewoon een methode is die ook in klinieken etc gebruikt wordt.
[..]

Stel je kind ligt op bed zonder mesjes op die kamer. Dan gaat ze dankzij jouw bericht misschien haar nagels gebruiken terwijl ze anders misschien iets anders had gedaan. En vertel eens. hoe kwam jij op het idee om te gaan snijden toen je je kut voelde? had je ergens gelezen of van een vriendinnetje gehoord dat het kon helpen?
Ja ik weet wel degelijk wat je aan kan richten! Maar dat betekent niet dat ik het ga proberen!
Ja dat ben ik met je eens! Er zullen niet veel mensen zijn die dat nu gaan proberen.
Maar als je jezelf snijd dan geloof je niet dat zo'n makkelijke oplossing kan werken!

Dan zal er nog genoeg op die kamer van dat meisje liggen waarmee zij zich pijn kan doen.
terwijl ze anders misschien iets anders had gedaan? zoals een voorwerp pakken om het mee te doen?
ik was nog jong en werd altijd gepest op school.. Ik werd heel onzeker en kon mezelf niet verdedigen.
Ik was dat meisje in de klas dat nooit wat zei, het pispaaltje.. Door al dat gepest werd ik zo boos op mezelf over hoe ik eruit zag dat ik mezelf begon te slaan totdat het helemaal blauw was.. Toen luchtte mij dat heel erg op! En niet veel later gebeurde er van alles in de familie en toen ben ik me echt gaan snijden! Naja ik begon het eerst echt open te schaven zodat alles helemaal open lag.. dus niet echt diep!
Maar toen ik een keer echt probeerde te snijden en dieper ging voelde dat beter..
En ik bedoel niet dat iemand dit moet proberen! want het is gevaarlijk en schadelijk!
Ik zal maar niet zeggen waarmee, voordat ik commentaar krijg!
En nee ik had het nergens gelezen of gezien! Sterker nog ik weet nog niet zo heel lang dat meerdere
mensen het doen/deden.. Ik ging zo'n half jaar geleden dingen zoeken op internet en toen
kwam ik erachter dat ik niet de enige was!

[ Bericht 6% gewijzigd door lovemeorhateme op 30-06-2010 20:12:39 ]
pi_83508722
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja dan is het einde verhaal.
maar dat doet ze niet, want als je dood bent kun je niet meer genieten van de aandacht.
Tsk. niet iedereen doet het om de aandacht.. als hij blijkbaar de enige is die het weet vertrouwd zij hem heel goed, anders wisten wel meer mensen het.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:39:58 #213
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_83582799
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik zeg. Het is het gevolg van teveel welvaart.

Verder zeg ik niet dat de symptomen niet bestaan. Dat wil ik prima aannemen want als je bijv. in jezelf gaat zitten snijden dan spoor je niet en dan moet je rap hulp zoeken.
Maar mensen zouden zich in general eens wat minder met zichzelf bezig kunnen houden dan heb je al die dingen niet.
Tja, in veel landen in de 3e wereld "bestaat" homoseksualiteit ook niet.
pi_83968562
is iedereen op vakantie ofzo?
  maandag 12 juli 2010 @ 19:04:57 #215
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83968739
Niemand heeft denk ik zin om Maanvis te voeren
pi_84092935
wie weet..
pi_84489755
Hij durft niet meer! :P
  maandag 26 juli 2010 @ 00:18:59 #218
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_84489804
Nu wel weer genoeg littekens.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_84648369
genoeg? te veel zou je bedoelen?
pi_84649179
Een stiekie is niet om jezelf te verwonden hoor, het is om te leren zonder jezelf te verwonden en naar rare middelen te grijpen.
Sterker nog toen ik in therapie zat en ik de gedachtes nog had maar het ook af wilde leren (het is namelijk een lichamelijke verslaving en in moeilijke periodes komen de gedachtes naar boven , net zoals een alcoholist in moeilijke periodes grotere behoefte heeft aan de fles) , juist een begeleider toen tegen me gezegd je kan ook een elastiekje om je arm doen en er even mee schieten.
Je maakt wel een heel raar iets van een elastiekje, dat is toch echt niet om jezelf te verwonden.
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:54:00 #221
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_84649215
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:29 schreef lovemeorhateme het volgende:
genoeg? te veel zou je bedoelen?
Eigenlijk wel ja.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_84696135
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
Een stiekie is niet om jezelf te verwonden hoor, het is om te leren zonder jezelf te verwonden en naar rare middelen te grijpen.
Sterker nog toen ik in therapie zat en ik de gedachtes nog had maar het ook af wilde leren (het is namelijk een lichamelijke verslaving en in moeilijke periodes komen de gedachtes naar boven , net zoals een alcoholist in moeilijke periodes grotere behoefte heeft aan de fles) , juist een begeleider toen tegen me gezegd je kan ook een elastiekje om je arm doen en er even mee schieten.
Je maakt wel een heel raar iets van een elastiekje, dat is toch echt niet om jezelf te verwonden.
Een elastiekje is slechts een matiging. Het mooiste is als je de boosheid en kracht van het negatieve gevoel om kan zetten in iets wat (met enige mate) creatief, actief of productief is.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zaterdag 31 juli 2010 @ 10:45:37 #223
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_84696753
Een verslaving is nooit alleen lichamelijk. Er zit ook altijd een geestelijk aspect aan.
Want waarom is de periode voor de alcoholist moeilijk of zoals je zelf al aangeeft je hebt de gedachtes nog om het te doen.
pi_84696783
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 10:45 schreef GimmeGore het volgende:
Een verslaving is nooit alleen lichamelijk. Er zit ook altijd een geestelijk aspect aan.
Want waarom is de periode voor de alcoholist moeilijk of zoals je zelf al aangeeft je hebt de gedachtes nog om het te doen.
Het is juist geestelijk. Het lichamelijke aspect zijn enkel ontwenningsverschijnselen.
pi_84696841
Het was toen , omdat je juist in die periode zo met je problemen om te gaan , in plaats van met de emoties, gelukkig is het bij mij helemaal afgeleerd maar in moeilijke periodes komen de gedachtens wel eens terug, juist omdat ik mezelf toen een ongezonde manier aangeleerd heb om met dingen om te gaan.
Nu weet ik gelukkig dat ik op een andere manier daarmee om kan gaan en doe dat ook , maar het is soms voor mij een hele rare ervaring om achteraf te maken hoe erg het deel van me is geweest en toch ook doe ik het niet het soms nog een impact op mijn leven heeft.
Ben ondertussen ook al gelukkig 8 jaar krasvrij.,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')