Je wilt bevestiging als persoon, nietwaar?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef VixenFromHell het volgende:
@ Maanvis: Ik zou het fijn vinden als je nog even toe wil lichten, waarom ik naar aanleiding van deze post graag zou horen dat ik mooi ben? Wat heeft dat er mee te maken? Als je uit deze post haalt dat ik wederom opgehemeld wil worden, zit je er toch flink naast.
Maar ik trap die mensen niet de grond in! Ik trap hun gedrag de grond in! Het gedrag is zwart, niet wit en niet grijs, er is niets wat het vergoeilijkt en het is dus altijd fout. En dat slaat natuurlijk ook door op wat ik van die persoon vind. Dus een persoon is dan niet wit, omdat er zo'n dikke zwarte vlek (het krassen) op zit.quote:Met grijs bedoelde ik overigens dat er verschillende redenen zijn om te krassen.
Krassen is niet oké, het is geen normaal gedrag. Dat beweer ik ook nergens, en ik ben er niet op uit om mensen te overtuigen dat dit prima is, of om dit te horen van andere users (oa jou). Ik vertelde alleen maar mijn verhaal om aan te geven dat er van alles achter kan zitten, en dat ik persoonlijk het daarom fout vind om dus bijvoorbeeld alles over 1 kam te scheren. Of jij het zelf afkeurt of niet, en alles generaliseert, moet je helemaal zelf weten. Het gaat mij meer om hoe er in het algemeen (!) over gepost wordt. Mensen met zulk gedrag de grond in trappen is imho niet nuttig en daarom onnodig kwetsend.
En dat gedrag is er dus altijd? En daarom is het altijd zwart.. en dat gedrag dat zwarte gedrag, waar komt dat vandaan denk je? Dat gedrag is dus een stoornis, 1 die behandeld kan worden op diverse manieren/wijzes etc etc. 1 ding wat niet werkt is dat gedrag de grond in trappen en afdoen als aanstellerij/aandachttrekkerij.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
Maar ik trap die mensen niet de grond in! Ik trap hun gedrag de grond in! Het gedrag is zwart, niet wit en niet grijs, er is niets wat het vergoeilijkt en het is dus altijd fout. En dat slaat natuurlijk ook door op wat ik van die persoon vind. Dus een persoon is dan niet wit, omdat er zo'n dikke zwarte vlek (het krassen) op zit.
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je wilt bevestiging als persoon, nietwaar?
[..]
Maar ik trap die mensen niet de grond in! Ik trap hun gedrag de grond in! Het gedrag is zwart, niet wit en niet grijs, er is niets wat het vergoeilijkt en het is dus altijd fout. En dat slaat natuurlijk ook door op wat ik van die persoon vind. Dus een persoon is dan niet wit, omdat er zo'n dikke zwarte vlek (het krassen) op zit.
WOOHOO!!! GO!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:45 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Man man, wat een ontzettend drogredeneringen bij elkaar. Nah, hier ook eentje in die lijn: Weet je wie er nog erger zijn dan snijders? Rokers! Die beschadigen zichzelf, en daarbij óók nog hun omgeving.
Man, wees eens niet zo kortzichtig
Aha, dus we moeten het gedrag soms goedkeuren? Of een begripvolle aai over de bol geven? Hier op FOK! hebben ze topiques over automutilatie een tijdje niet toegestaan, volgens mij hielp dat best om de 'aandachttrekkers' geen podium te bieden.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:45 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Man man, wat een ontzettend drogredeneringen bij elkaar. Nah, hier ook eentje in die lijn: Weet je wie er nog erger zijn dan snijders? Rokers! Die beschadigen zichzelf, en daarbij óók nog hun omgeving.
Man, wees eens niet zo kortzichtig
Bevestiging zoeken, ik zal toegeven, dat is idd wel een thema in mijn levenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je wilt bevestiging als persoon, nietwaar?
[..]
Doe ééns héél erg goed terug lezen, en vraag er desnoods hulp bij? asjeblieft?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, dus we moeten het gedrag soms goedkeuren? Of een begripvolle aai over de bol geven?
Geen zin in. Ik ben het zat om snijden niet als 'zwart' gedrag te mogen bestempelen. Het is nooit goed te praten.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:01 schreef Autidude het volgende:
[..]
Doe ééns héél erg goed terug lezen, en vraag er desnoods hulp bij? asjeblieft?
Je begrijpt mijn vergelijking echt niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, dus we moeten het gedrag soms goedkeuren? Of een begripvolle aai over de bol geven? Hier op FOK! hebben ze topiques over automutilatie een tijdje niet toegestaan, volgens mij hielp dat best om de 'aandachttrekkers' geen podium te bieden.
Nouja, hopelijk ben je niet teleurgesteld dat ik niet inging op je rare vergelijkingenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn vergelijking echt niet?
Geen idee hoe je die conclusie uit mijn post kunt halen. Maar knap is dat wel
Nee hoor, totaal niet. Maar ze zijn net zo raar als jouw drogredeneringen. Vandaar ook mijn disclaimer voorafquote:Op maandag 28 juni 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, hopelijk ben je niet teleurgesteld dat ik niet inging op je rare vergelijkingen.
Zucht... nog een paar andere uitspraken van jou er bij en ik wéét zeker dat ze er iets op weten te vinden in de DSMquote:Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik ben het zat om snijden niet als 'zwart' gedrag te mogen bestempelen. Het is nooit goed te praten.
Wat bedoel je nou eigenlijk met deze uitspraak? Zeg het eens letterlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 16:08 schreef Autidude het volgende:
[..]
Zucht... nog een paar andere uitspraken van jou er bij en ik wéét zeker dat ze er iets op weten te vinden in de DSM![]()
Mijn god zeg..
En ik heb een ASS![]()
You make me proud as hell! a Thank you very much!
Precies! Verbieden en stigmatiseren! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, dus we moeten het gedrag soms goedkeuren? Of een begripvolle aai over de bol geven? Hier op FOK! hebben ze topiques over automutilatie een tijdje niet toegestaan, volgens mij hielp dat best om de 'aandachttrekkers' geen podium te bieden.
nou je ziet nu wel weer dat de mensen die het doen weer gaan lopen posten 'ik heb oxa in huis' en 'ik doe het met zaagjes' en dat er dan 1 denkt : "Oja dat kan ook nog!"quote:Op maandag 28 juni 2010 16:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies! Verbieden en stigmatiseren! Dat zal ze leren!
Autobladen zetten aan tot dodelijke ongevallenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou je ziet nu wel weer dat de mensen die het doen weer gaan lopen posten 'ik heb oxa in huis' en 'ik doe het met zaagjes' en dat er dan 1 denkt : "Oja dat kan ook nog!"
Ik geef alleen het beleid in R&P van het verleden weerquote:Op maandag 28 juni 2010 16:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Autobladen zetten aan tot dodelijke ongevallen
Dossiers over criminaliteit zetten aan tot misdaad
Nieuws berichten over fraude zetten aan tot witwasserij?
Bar slechte troll weer..
Dat je sowieso een gebrek aan empathisch vermogen hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou eigenlijk met deze uitspraak? Zeg het eens letterlijk.
True, zo gaat dat helaas soms wel ja, als je dat toestaat. Dat soort posts moeten niet toegestaan worden op fora, vind ik. Discussies over de problemen er omheen, dat moet kunnen. Maar details over het hoe en zo, elkaar opjutten, neequote:Op maandag 28 juni 2010 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou je ziet nu wel weer dat de mensen die het doen weer gaan lopen posten 'ik heb oxa in huis' en 'ik doe het met zaagjes' en dat er dan 1 denkt : "Oja dat kan ook nog!"
Er zijn ook goede websites.. Waar ook hard gemod wordt en waar regels zijn en waar iedereen begrip heeft. Daar mag je ook absoluut geen AM foto's posten.. en als je over ernstige zaken of aanvallen wil praten dan moet je er verplicht bij zetten TRIGGER.. dat is een gouden regel, zodat mensen die erg vatbaar zijn voor triggers er niet per ongeluk op klikken.. Net als dat je hier op Fok dingen in spoiler kan zetten etc.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
True, zo gaat dat helaas soms wel ja, als je dat toestaat. Dat soort posts moeten niet toegestaan worden op fora, vind ik. Discussies over de problemen er omheen, dat moet kunnen. Maar details over het hoe en zo, elkaar opjutten, nee. En dat geldt al helemaal voor foto's posten, dan wordt het helemaal een wedstrijdje. Dat gebeurt ook (net als met dat pro anorexia en zo). Dat vind ik wel walgelijk om te zien
Neequote:Op maandag 28 juni 2010 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik geef alleen het beleid in R&P van het verleden weer
Autobladen die vertellen hoe je de verkeersregels kan ontwijken zetten aan tot dodelijke ongevallen>
Dossiers over criminaliteit die vertellen hoe je makkelijk aan wapens kan komen zetten aan tot misdaad?
Nieuwsberichten over hoe je op een makkelijke manier fraude kunt plegen zetten aan tot witwasserij?
mee eens, maar dit ging even over een zeer specifiek forum waarbij het toch wel nodig is, en het gewoon de huisregels zijn.. Terechte huisregels.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik geloof ook dat er wel goede fora zijn hoor. Maar dan moet je idd, zoals jij al zegt, erg streng zijn, en foto's etc dus niet accepteren.
. Er zijn ook hulpmiddelen om linkjes te blokkeren ten slotte, dus als je echt wil. Je kunt niet verwachten dat de hele wereld rekening houdt met jouw triggers.
Ja dat was nou eenmaal de regel, en de voorbeelden die ik noemde waren wel passend voor de reden dat die regel er kwam. Het werd ook echt een kusje voor 't krassen forumquote:Op maandag 28 juni 2010 16:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee
Nee
Nee.
En jij zei dat topic over AM uit den boze waren, niet over hoe je het beste kunt snijden, dus ik neem passende voorbeelden, moet je die niet zelf gaan veranderen he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |