Nog niet. Ik was bam eten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:
jij was aan het knutselen!
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!quote:
Oh de shoarma was voor vanaaf?quote:
Inderdaad. Je zou er een ban voor moeten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!
Gewoon op 30 graden, dan kan er echt niets mis gaan.. Wel even op kleur...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik durf mijn babykleertjes niet te wassen, ben bang dat ik ze verpest
Oh en ik moet nog 3 sollicitatiebrieven eruit gooien..en dan heb ik zwangerschapsverlof vind ik
Ik heb er iig een PM aan gewaagd...:{quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zou er een ban voor moeten kunnen krijgen.
Oh die mensen heb ik ook gehad... Ging over werkgelegenheid enzo..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zat net helemaal klaar om nog even te werken, kwam er iemand van het CBS langs. We waren geselecteerd om mee te doen met een onderzoek, had ik al brief van gekregen. Vooruit dan maar, kom maar binnen, geen zin nieuwe afspraak te maken, maar nu is mijn werk-energie weg.
*poging doet...
ja 30 graden was ik van plan sowieso, heb zo'n expreswasprogramma, das gewoon een half uur. Voor nu goed genoeg...maar vind t met kleuren altijd zo eng haha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon op 30 graden, dan kan er echt niets mis gaan.. Wel even op kleur...
Ik heb nu dat wasgel van ariel, dat zou schoon wassen vanaf 15 graden, maar ik kan of koud of 30 graden... En bij 30 wast het echt prima schoon hier.. en het was in de aanbieding... Ik was eigenlijk altijd met wat er in de aanbieding is.
Mn babykleertjes ga ik vast nog eens allemaal wassen, incl alle dekentjes enzo.. tot ik het juiste geurtje heb..
Echt? Ze had het over ens in het kwartaal...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die mensen heb ik ook gehad... Ging over werkgelegenheid enzo..
En wat zijn ze aanhoudend zeg. Echt heel irritant. Na het gesprek werd ik nog dagelijks gebeld door ze.
die heb ik ook thuisgehad!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zat net helemaal klaar om nog even te werken, kwam er iemand van het CBS langs. We waren geselecteerd om mee te doen met een onderzoek, had ik al brief van gekregen. Vooruit dan maar, kom maar binnen, geen zin nieuwe afspraak te maken, maar nu is mijn werk-energie weg.
*poging doet...
Nee, het was echt vreselijk.. Ik nam gewoon de telefoon niet meer op.. Gingen ze mn huisnummer proberen enzo.. Ze waren echt nog erger dan telefonische verkopers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Ze had het over ens in het kwartaal...
Ik gooi altijd alles bij elkaar qua kleding, behalve wit dat doe ik apart.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja 30 graden was ik van plan sowieso, heb zo'n expreswasprogramma, das gewoon een half uur. Voor nu goed genoeg...maar vind t met kleuren altijd zo eng haha.
Ben nu iig een bak met blauw aan t vullen..
En heb een bal met wit/ecru...
En de rest kijk ik erna wel even waar het bij kan haha.
Ik heb overigens ariel sensitive
nou ik sorteer alles altijd wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben nooit moeilijk met was.. Maar tegenwoordig doe ik toch maar aan sorteren. Tot groot genoegen van M.
Dat zijn van die hotel/wasserette dingen jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is best veel toch?
Ik geloof dat ik een 7 heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |