Nog niet. Ik was bam eten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:
jij was aan het knutselen!
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!quote:
Oh de shoarma was voor vanaaf?quote:
Inderdaad. Je zou er een ban voor moeten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!
Gewoon op 30 graden, dan kan er echt niets mis gaan.. Wel even op kleur...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik durf mijn babykleertjes niet te wassen, ben bang dat ik ze verpest
Oh en ik moet nog 3 sollicitatiebrieven eruit gooien..en dan heb ik zwangerschapsverlof vind ik
Ik heb er iig een PM aan gewaagd...:{quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zou er een ban voor moeten kunnen krijgen.
Oh die mensen heb ik ook gehad... Ging over werkgelegenheid enzo..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zat net helemaal klaar om nog even te werken, kwam er iemand van het CBS langs. We waren geselecteerd om mee te doen met een onderzoek, had ik al brief van gekregen. Vooruit dan maar, kom maar binnen, geen zin nieuwe afspraak te maken, maar nu is mijn werk-energie weg.
*poging doet...
ja 30 graden was ik van plan sowieso, heb zo'n expreswasprogramma, das gewoon een half uur. Voor nu goed genoeg...maar vind t met kleuren altijd zo eng haha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon op 30 graden, dan kan er echt niets mis gaan.. Wel even op kleur...
Ik heb nu dat wasgel van ariel, dat zou schoon wassen vanaf 15 graden, maar ik kan of koud of 30 graden... En bij 30 wast het echt prima schoon hier.. en het was in de aanbieding... Ik was eigenlijk altijd met wat er in de aanbieding is.
Mn babykleertjes ga ik vast nog eens allemaal wassen, incl alle dekentjes enzo.. tot ik het juiste geurtje heb..
Echt? Ze had het over ens in het kwartaal...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die mensen heb ik ook gehad... Ging over werkgelegenheid enzo..
En wat zijn ze aanhoudend zeg. Echt heel irritant. Na het gesprek werd ik nog dagelijks gebeld door ze.
die heb ik ook thuisgehad!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zat net helemaal klaar om nog even te werken, kwam er iemand van het CBS langs. We waren geselecteerd om mee te doen met een onderzoek, had ik al brief van gekregen. Vooruit dan maar, kom maar binnen, geen zin nieuwe afspraak te maken, maar nu is mijn werk-energie weg.
*poging doet...
Nee, het was echt vreselijk.. Ik nam gewoon de telefoon niet meer op.. Gingen ze mn huisnummer proberen enzo.. Ze waren echt nog erger dan telefonische verkopers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Ze had het over ens in het kwartaal...
Ik gooi altijd alles bij elkaar qua kleding, behalve wit dat doe ik apart.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja 30 graden was ik van plan sowieso, heb zo'n expreswasprogramma, das gewoon een half uur. Voor nu goed genoeg...maar vind t met kleuren altijd zo eng haha.
Ben nu iig een bak met blauw aan t vullen..
En heb een bal met wit/ecru...
En de rest kijk ik erna wel even waar het bij kan haha.
Ik heb overigens ariel sensitive
nou ik sorteer alles altijd wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben nooit moeilijk met was.. Maar tegenwoordig doe ik toch maar aan sorteren. Tot groot genoegen van M.
Dat zijn van die hotel/wasserette dingen jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is best veel toch?
Ik geloof dat ik een 7 heb.
quote:
En waar moet ik dat kwijt?quote:
En toen ging ik vol verwachting teruglezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef E.T. het volgende:
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!
in de tuinquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En waar moet ik dat kwijt?Ik zou m wel vol krijgen hoor..
Ook ideaal voor het wassen van dekbedden.
Kijkdoosquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ET, ik had er iets van kunnen maken maar ik was inspiratieloos
Ik ben ook alles behalve creatief! Geen idee wat ik nou moet knutselen met Amber..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
En toen ging ik vol verwachting teruglezen.
hier aan de overkant is de hele straat oranje...gelukkig staat er een boom voor mijn deur en zit er een parkje tussenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Grote wasmachine is wel een zegen. zodeknetter, ik ben echt zo duf als een konijn van het sporten.![]()
Maar ff naar buiten met een boek ofzo. Het is hier vanaf morgen feestweek of feestvijfdaagse meer. dus straks vlaggetjes ophangen. Kreeg ik alleen oranje vlaggetjes in de bus. Dat weiger ik dus hè.zo'n hele oranje straat. *ril* dan had ik mijn kind wel d'shontay genoemd als ik dat leuk had gevonden
![]()
Op zolder ligt nog rood-wit-blauw. Knoop ik die wel aan mijn keet.
Geen dozen in huis.quote:
Bedoel je nou 't overtrek of echt het dekbed zelf?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in de tuin
Ja dat mis ik wel idd, dat mijn dekbed niet in de wasmachine past
Of hij past wel, maar wast nietn echt schoon zeg maar
ik durf niet eens licht- en donkerblauw bij elkaar te gooienquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Vicky het volgende:
[..]ze waren niet veelzeggend
CBS is hier ook geweest. Daarna nog 2x telefoon en toen was het over.
Ik was met Ariel vloeibaar en Robijn hypoallergeen wasverzachter. Ik ben ook niet moeilijk met was. Gooi net zo makkelijk wit engekleurd bij elkaar
echt het dekbed...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bedoel je nou 't overtrek of echt het dekbed zelf?
Ik mag mijn dekbed niet wassen.
Mooi weer morgen, t hele weekend ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
O wat voor weer wordt t morgen? Als t mooi wordt dan gooi ik nu ons enorme zwembad raus
Is gevuld met veren & dons.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zou je je dekbed niet mogen wassen.. Je kan alles wassen..
Als het al tig keer gewassen is gooi ik roze bij wit of geel bij blauwquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik durf niet eens licht en donkerblauw bij elkaar te gooien
Je had m ook even naar de stomerij kunnen brengenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
echt het dekbed...
had een tijd terug mijn dekbed uit/over mijn raam gehangen...en die was op t dak van de uitbouw gevallen...en toen hebben we maar een nieuwe gekocht, want kreeg m niet schoongewassen
Wassen en daarna in de droger met een tennisbal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is gevuld met veren & dons.
Dus als ik dat was is 'ie niet meer fluffy heb ik al eerder gehad.
Moet 'm denk 'k laten stomen ofzo? Geen idee of dat wel kan.
Drycleaning ja.. Zit er geen label aan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is gevuld met veren & dons.
Dus als ik dat was is 'ie niet meer fluffy heb ik al eerder gehad.
Moet 'm denk 'k laten stomen ofzo? Geen idee of dat wel kan.
had gekund...maar dan konden we nergens onder slapenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je had m ook even naar de stomerij kunnen brengen.
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
had gekund...maar dan konden we nergens onder slapen
(oh ja en we wilden al een andere)
Das 220 bij 240 he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
doe ik toch ook
die van ons is een stuk lekkerder dan de oude
Alleen hijs te klein *lol*
R wil 2 lits jumeaux hebben
Hier is het punt dat als het fout gaat dat het altijd een of ander duur kutding van M. is...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik flikker ook alles bij elkaar in de wasmachine, daarom hebben we ook geen witte kleren meer
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik flikker ook alles bij elkaar in de wasmachine, daarom hebben we ook geen witte kleren meer
Weet je wat dat kost???quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je had m ook even naar de stomerij kunnen brengen.
Zelfs zn onderbroeken kosten meer.. Zoals ik al eens heb gezegd, alleen het beste is goed genoeg voor m...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef Kleurdoos het volgende:
daarom ben ik zo gelukkig met de zwerverstylo van mijn vriendje
als er iets misgaat kostte het toch niet meer dan een euro of 5
dan is een nieuwe kopen wel voordeliger ja..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost???
Ik heb eens, (eens maar nooit weer dus) mijn donzen (Ikea) dekbed naar de stomerij gebracht omdat mijn kat erop had gezeken. 60 Euro!!!!!!!!!![]()
![]()
Wow!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost???
Ik heb eens, (eens maar nooit weer dus) mijn donzen (Ikea) dekbed naar de stomerij gebracht omdat mijn kat erop had gezeken. 60 Euro!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik heb laatst het dekbed van cil beracht omdat het konijn erop geplast had.. Kostte 13 euro.. Een dag later was het weer raak.. Dus toen kreeg ze maar een ander dekbed en de instruktie haar konijn in zn hok te doen en haar bed op te ruimen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost???
![]()
Rood-wit-blauw is beter dan oranje ja. *ril* Als ik van je feestweek had geweten had ik m'n Kitsch Kitchen vlaggenlijn voor je meegebracht naar Donderen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Grote wasmachine is wel een zegen. zodeknetter, ik ben echt zo duf als een konijn van het sporten.![]()
Maar ff naar buiten met een boek ofzo. Het is hier vanaf morgen feestweek of feestvijfdaagse meer. dus straks vlaggetjes ophangen. Kreeg ik alleen oranje vlaggetjes in de bus. Dat weiger ik dus hè.zo'n hele oranje straat. *ril* dan had ik mijn kind wel d'shontay genoemd als ik dat leuk had gevonden
![]()
Op zolder ligt nog rood-wit-blauw. Knoop ik die wel aan mijn keet.
In belgie en frankrijk is het een standaard maat ja..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
bestaan ze nog groter
Dat wist ik helemaal niet!
Dat zou hier dus ideaal zijn, scheelt een hoop gedekbedtrek 's nachts
Dons is het 4/5 dubbele, al weet ik niet of dat bij Ikea ook zo is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan is een nieuwe kopen wel voordeliger ja..
aangezien de mijne geen dons was was t bij mij voordeliger om een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dons is het 4/5 dubbele, al weet ik niet of dat bij Ikea ook zo is.
Ik was ook echt NOT amused.quote:
kijk weer wat geleerd, ga ik even onthouden voor als deze weer aan vernieuwing toe is (hijs nu een half jaar oud ofzo...dus beetje zonde om een nieuwe te kopen)quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:
http://www.cottonhouse.be/product/detail_nl.phtml?id=349
Voor Son, deze is wel knetterduur.. Maar zoals je ziet zijn ze er groter dan 240x220.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was ook echt NOT amused.
HEt gebeurde niet al te veel later weer, toen heb ik het dekbed in bad geflikkerd en daarna over de nokbalken gehangen om te drogen. Met veel handdoeken eronder tegen het lekken.
Op dezelfde site staan ook overtrekken van 500 euro.. Serieus.. Wie koopt dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
kijk weer wat geleerd, ga ik even onthouden voor als deze weer aan vernieuwing toe is (hijs nu een half jaar oud ofzo...dus beetje zonde om een nieuwe te kopen)
Ik niet iig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op dezelfde site staan ook overtrekken van 500 euro.. Serieus.. Wie koopt dat?
Je kan ook 500 euro op je buik plakken, is ook zonde.quote:
Ik zit al te dubben als het boven de 50 euro komt... Tis maar om onder te slapen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik niet iig!
Die van ons van iets van 80 euro ofzo, vond ik al duur zat
En zeker niet neuken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wie weet...ik denk t nietvolgens mij ben je dan bang om te zweten
Ja andere materialen enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit al te dubben als het boven de 50 euro komt... Tis maar om onder te slapen.
Zou zo'n heel dure overtrek ook lekkerder slapen?
Harde plekken..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat vooral niet!
stel je voor dat er allemaal ranzige lichaamssappen op je dekbed komen
ieuw...quote:
Oh ja... Die komt er heus wel. Maar die heeft al zoveel..quote:
Ja ach... Laat het, hebben ze in elk geval het idee dat ze ook iets in te brengen hebben...quote:
Ik heb m'n lamp erin gekregen & de pip pickwick mokken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ach... Laat het, hebben ze in elk geval het idee dat ze ook iets in te brengen hebben...
We hebben het over mannen.... jij heb Aeque....quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb m'n lamp erin gekregen & de pip pickwick mokken.
Maar wat ik dan niet snap is dat hij Blond Amsterdam dan wel weer leuk vind.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben het over mannen.... jij heb Aeque....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |