Nog niet. Ik was bam eten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:
jij was aan het knutselen!
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!quote:
Oh de shoarma was voor vanaaf?quote:
Inderdaad. Je zou er een ban voor moeten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!
Gewoon op 30 graden, dan kan er echt niets mis gaan.. Wel even op kleur...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik durf mijn babykleertjes niet te wassen, ben bang dat ik ze verpest
Oh en ik moet nog 3 sollicitatiebrieven eruit gooien..en dan heb ik zwangerschapsverlof vind ik
Ik heb er iig een PM aan gewaagd...:{quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zou er een ban voor moeten kunnen krijgen.
Oh die mensen heb ik ook gehad... Ging over werkgelegenheid enzo..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zat net helemaal klaar om nog even te werken, kwam er iemand van het CBS langs. We waren geselecteerd om mee te doen met een onderzoek, had ik al brief van gekregen. Vooruit dan maar, kom maar binnen, geen zin nieuwe afspraak te maken, maar nu is mijn werk-energie weg.
*poging doet...
ja 30 graden was ik van plan sowieso, heb zo'n expreswasprogramma, das gewoon een half uur. Voor nu goed genoeg...maar vind t met kleuren altijd zo eng haha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon op 30 graden, dan kan er echt niets mis gaan.. Wel even op kleur...
Ik heb nu dat wasgel van ariel, dat zou schoon wassen vanaf 15 graden, maar ik kan of koud of 30 graden... En bij 30 wast het echt prima schoon hier.. en het was in de aanbieding... Ik was eigenlijk altijd met wat er in de aanbieding is.
Mn babykleertjes ga ik vast nog eens allemaal wassen, incl alle dekentjes enzo.. tot ik het juiste geurtje heb..
Echt? Ze had het over ens in het kwartaal...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die mensen heb ik ook gehad... Ging over werkgelegenheid enzo..
En wat zijn ze aanhoudend zeg. Echt heel irritant. Na het gesprek werd ik nog dagelijks gebeld door ze.
die heb ik ook thuisgehad!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zat net helemaal klaar om nog even te werken, kwam er iemand van het CBS langs. We waren geselecteerd om mee te doen met een onderzoek, had ik al brief van gekregen. Vooruit dan maar, kom maar binnen, geen zin nieuwe afspraak te maken, maar nu is mijn werk-energie weg.
*poging doet...
Nee, het was echt vreselijk.. Ik nam gewoon de telefoon niet meer op.. Gingen ze mn huisnummer proberen enzo.. Ze waren echt nog erger dan telefonische verkopers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Ze had het over ens in het kwartaal...
Ik gooi altijd alles bij elkaar qua kleding, behalve wit dat doe ik apart.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja 30 graden was ik van plan sowieso, heb zo'n expreswasprogramma, das gewoon een half uur. Voor nu goed genoeg...maar vind t met kleuren altijd zo eng haha.
Ben nu iig een bak met blauw aan t vullen..
En heb een bal met wit/ecru...
En de rest kijk ik erna wel even waar het bij kan haha.
Ik heb overigens ariel sensitive
nou ik sorteer alles altijd wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben nooit moeilijk met was.. Maar tegenwoordig doe ik toch maar aan sorteren. Tot groot genoegen van M.
Dat zijn van die hotel/wasserette dingen jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is best veel toch?
Ik geloof dat ik een 7 heb.
quote:
En waar moet ik dat kwijt?quote:
En toen ging ik vol verwachting teruglezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef E.T. het volgende:
de laatste 3 posts in het vorige bankje waren nog zo spraakmakend!
in de tuinquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En waar moet ik dat kwijt?Ik zou m wel vol krijgen hoor..
Ook ideaal voor het wassen van dekbedden.
Kijkdoosquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ET, ik had er iets van kunnen maken maar ik was inspiratieloos
Ik ben ook alles behalve creatief! Geen idee wat ik nou moet knutselen met Amber..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
En toen ging ik vol verwachting teruglezen.
hier aan de overkant is de hele straat oranje...gelukkig staat er een boom voor mijn deur en zit er een parkje tussenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Grote wasmachine is wel een zegen. zodeknetter, ik ben echt zo duf als een konijn van het sporten.![]()
Maar ff naar buiten met een boek ofzo. Het is hier vanaf morgen feestweek of feestvijfdaagse meer. dus straks vlaggetjes ophangen. Kreeg ik alleen oranje vlaggetjes in de bus. Dat weiger ik dus hè.zo'n hele oranje straat. *ril* dan had ik mijn kind wel d'shontay genoemd als ik dat leuk had gevonden
![]()
Op zolder ligt nog rood-wit-blauw. Knoop ik die wel aan mijn keet.
Geen dozen in huis.quote:
Bedoel je nou 't overtrek of echt het dekbed zelf?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in de tuin
Ja dat mis ik wel idd, dat mijn dekbed niet in de wasmachine past
Of hij past wel, maar wast nietn echt schoon zeg maar
ik durf niet eens licht- en donkerblauw bij elkaar te gooienquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Vicky het volgende:
[..]ze waren niet veelzeggend
CBS is hier ook geweest. Daarna nog 2x telefoon en toen was het over.
Ik was met Ariel vloeibaar en Robijn hypoallergeen wasverzachter. Ik ben ook niet moeilijk met was. Gooi net zo makkelijk wit engekleurd bij elkaar
echt het dekbed...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bedoel je nou 't overtrek of echt het dekbed zelf?
Ik mag mijn dekbed niet wassen.
Mooi weer morgen, t hele weekend ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
O wat voor weer wordt t morgen? Als t mooi wordt dan gooi ik nu ons enorme zwembad raus
Is gevuld met veren & dons.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zou je je dekbed niet mogen wassen.. Je kan alles wassen..
Als het al tig keer gewassen is gooi ik roze bij wit of geel bij blauwquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik durf niet eens licht en donkerblauw bij elkaar te gooien
Je had m ook even naar de stomerij kunnen brengenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
echt het dekbed...
had een tijd terug mijn dekbed uit/over mijn raam gehangen...en die was op t dak van de uitbouw gevallen...en toen hebben we maar een nieuwe gekocht, want kreeg m niet schoongewassen
Wassen en daarna in de droger met een tennisbal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is gevuld met veren & dons.
Dus als ik dat was is 'ie niet meer fluffy heb ik al eerder gehad.
Moet 'm denk 'k laten stomen ofzo? Geen idee of dat wel kan.
Drycleaning ja.. Zit er geen label aan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is gevuld met veren & dons.
Dus als ik dat was is 'ie niet meer fluffy heb ik al eerder gehad.
Moet 'm denk 'k laten stomen ofzo? Geen idee of dat wel kan.
had gekund...maar dan konden we nergens onder slapenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je had m ook even naar de stomerij kunnen brengen.
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
had gekund...maar dan konden we nergens onder slapen
(oh ja en we wilden al een andere)
Das 220 bij 240 he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
doe ik toch ook
die van ons is een stuk lekkerder dan de oude
Alleen hijs te klein *lol*
R wil 2 lits jumeaux hebben
Hier is het punt dat als het fout gaat dat het altijd een of ander duur kutding van M. is...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik flikker ook alles bij elkaar in de wasmachine, daarom hebben we ook geen witte kleren meer
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik flikker ook alles bij elkaar in de wasmachine, daarom hebben we ook geen witte kleren meer
Weet je wat dat kost???quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je had m ook even naar de stomerij kunnen brengen.
Zelfs zn onderbroeken kosten meer.. Zoals ik al eens heb gezegd, alleen het beste is goed genoeg voor m...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef Kleurdoos het volgende:
daarom ben ik zo gelukkig met de zwerverstylo van mijn vriendje
als er iets misgaat kostte het toch niet meer dan een euro of 5
dan is een nieuwe kopen wel voordeliger ja..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost???
Ik heb eens, (eens maar nooit weer dus) mijn donzen (Ikea) dekbed naar de stomerij gebracht omdat mijn kat erop had gezeken. 60 Euro!!!!!!!!!![]()
![]()
Wow!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost???
Ik heb eens, (eens maar nooit weer dus) mijn donzen (Ikea) dekbed naar de stomerij gebracht omdat mijn kat erop had gezeken. 60 Euro!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik heb laatst het dekbed van cil beracht omdat het konijn erop geplast had.. Kostte 13 euro.. Een dag later was het weer raak.. Dus toen kreeg ze maar een ander dekbed en de instruktie haar konijn in zn hok te doen en haar bed op te ruimen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost???
![]()
Rood-wit-blauw is beter dan oranje ja. *ril* Als ik van je feestweek had geweten had ik m'n Kitsch Kitchen vlaggenlijn voor je meegebracht naar Donderen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Grote wasmachine is wel een zegen. zodeknetter, ik ben echt zo duf als een konijn van het sporten.![]()
Maar ff naar buiten met een boek ofzo. Het is hier vanaf morgen feestweek of feestvijfdaagse meer. dus straks vlaggetjes ophangen. Kreeg ik alleen oranje vlaggetjes in de bus. Dat weiger ik dus hè.zo'n hele oranje straat. *ril* dan had ik mijn kind wel d'shontay genoemd als ik dat leuk had gevonden
![]()
Op zolder ligt nog rood-wit-blauw. Knoop ik die wel aan mijn keet.
In belgie en frankrijk is het een standaard maat ja..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
bestaan ze nog groter
Dat wist ik helemaal niet!
Dat zou hier dus ideaal zijn, scheelt een hoop gedekbedtrek 's nachts
Dons is het 4/5 dubbele, al weet ik niet of dat bij Ikea ook zo is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan is een nieuwe kopen wel voordeliger ja..
aangezien de mijne geen dons was was t bij mij voordeliger om een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dons is het 4/5 dubbele, al weet ik niet of dat bij Ikea ook zo is.
Ik was ook echt NOT amused.quote:
kijk weer wat geleerd, ga ik even onthouden voor als deze weer aan vernieuwing toe is (hijs nu een half jaar oud ofzo...dus beetje zonde om een nieuwe te kopen)quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:
http://www.cottonhouse.be/product/detail_nl.phtml?id=349
Voor Son, deze is wel knetterduur.. Maar zoals je ziet zijn ze er groter dan 240x220.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was ook echt NOT amused.
HEt gebeurde niet al te veel later weer, toen heb ik het dekbed in bad geflikkerd en daarna over de nokbalken gehangen om te drogen. Met veel handdoeken eronder tegen het lekken.
Op dezelfde site staan ook overtrekken van 500 euro.. Serieus.. Wie koopt dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
kijk weer wat geleerd, ga ik even onthouden voor als deze weer aan vernieuwing toe is (hijs nu een half jaar oud ofzo...dus beetje zonde om een nieuwe te kopen)
Ik niet iig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op dezelfde site staan ook overtrekken van 500 euro.. Serieus.. Wie koopt dat?
Je kan ook 500 euro op je buik plakken, is ook zonde.quote:
Ik zit al te dubben als het boven de 50 euro komt... Tis maar om onder te slapen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik niet iig!
Die van ons van iets van 80 euro ofzo, vond ik al duur zat
En zeker niet neuken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wie weet...ik denk t nietvolgens mij ben je dan bang om te zweten
Ja andere materialen enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit al te dubben als het boven de 50 euro komt... Tis maar om onder te slapen.
Zou zo'n heel dure overtrek ook lekkerder slapen?
Harde plekken..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat vooral niet!
stel je voor dat er allemaal ranzige lichaamssappen op je dekbed komen
ieuw...quote:
Oh ja... Die komt er heus wel. Maar die heeft al zoveel..quote:
Ja ach... Laat het, hebben ze in elk geval het idee dat ze ook iets in te brengen hebben...quote:
Ik heb m'n lamp erin gekregen & de pip pickwick mokken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ach... Laat het, hebben ze in elk geval het idee dat ze ook iets in te brengen hebben...
We hebben het over mannen.... jij heb Aeque....quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb m'n lamp erin gekregen & de pip pickwick mokken.
Maar wat ik dan niet snap is dat hij Blond Amsterdam dan wel weer leuk vind.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben het over mannen.... jij heb Aeque....
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben het over mannen.... jij heb Aeque....
Maar je huis ziet er wel heel volwassen uit.. Misschien moet ik toch wat vaker naar M. luisteren.. Ik heb gewoon geen smaak en het boeit me ook niet zoveel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
hier krijg ik er niets kleurigs in...de donker paarse muur in de slaapkamer is al een compromis van zijn zijde
Mijn huis ziet er niet zo volwassen uit denk ik dan. Maar ik ben niet van plan te luisteren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je huis ziet er wel heel volwassen uit.. Misschien moet ik toch wat vaker naar M. luisteren.. Ik heb gewoon geen smaak en het boeit me ook niet zoveel.
daar knapt t echt zo onwijs van op!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef Ticootje het volgende:
M. is vandaag aan het bellen voor het stuckwerk... Ik heb er wat geselecteerd die lang willen komen voor een offerte,.. Het wordt heus wel wat.
Troep wordt het toch, de vloer gaat er ook uit..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
daar knapt t echt zo onwijs van op!
(alleen de troep in huis)
quote:
maar dat scheelt al!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Troep wordt het toch, de vloer gaat er ook uit..
Het wordt vreselijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar dat scheelt al!
Dan kan je alles in een keer doen...
Hier waren t natuurlijk alleen de muren...
wij twijfelen nog over spuiten... Kans dat we dat ook laten doen. Maar dan wil ik het plafond ook mee laten stucken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik voel met je mee! Ik werd er af en toe ook helemaal gek van![]()
Ik ben blij dat t hier erop zit!
Ben wel blij dat we alles hebben laten spuiten, maar das meer omdat R daar niet echt meer op zat te wachten na al het verbouwen...
Heerlijk!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn huis is hystersich en onvolwassen. Net als ik
En mijn wederhelft vind dat allemaal prima! Die opperde laatste zelfs om nog wat meer roze toe te voegen
daar staat ie!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef Vicky het volgende:
Heerlijk Oxy!! Geniet ervan!
Tico, je kan okk een werkopdracht op werkspottip van
BE zetten. Werkt supergoed! Dan kunnen aannemers bieden op je opdracht.
Nou, ik vind dat je op dit tijdstip best aan avondeten mag denken. Het is bijna half acht!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil ook eten. Maar er was niemand thuis hier toen ik binnenkwam, en die jan lul heeft zijn telefoon weer thuis laten liggen, dus ik kan ook niet vast beginnen met koken. En ik heb tussen de middag alleen salade gegeten, dus ik sta bijna op het punt om wat uit de kast te trekken
.
Ik zou gewoon koken en hem zijn spul in de magnetron laten tyfen. Doe ik hier ook zo vaak ls hij laat is en ik al honger hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil ook eten. Maar er was niemand thuis hier toen ik binnenkwam, en die jan lul heeft zijn telefoon weer thuis laten liggen, dus ik kan ook niet vast beginnen met koken. En ik heb tussen de middag alleen salade gegeten, dus ik sta bijna op het punt om wat uit de kast te trekken
.
En dan volgend jaar schakel je SOS verbouwing in en maakt RTL4 het kosteloos afquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef Vicky het volgende:
Heerlijk Oxy!! Geniet ervan!
Tico, je kan okk een werkopdracht op werkspottip van
BE zetten. Werkt supergoed! Dan kunnen aannemers bieden op je opdracht.
Morgen opwarmen, ben je lekker snel klaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar hij heeft het kind mee, die moet ook nog "gezond" eten.
Plus dat je nooit weet of ie misschien toevallig met pizza thuiskomt (zal wel niet) en dan moet ik "gezond" eten eten omdat ik het al gekookt heb.
Oh echt waar..quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef moussy het volgende:
[..]
En dan volgend jaar schakel je SOS verbouwing in en maakt RTL4 het kosteloos af
was gister zo'n gevalletje op tv
Waar blijven die foto's?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn huis lijkt eindelijk een beetje grotemenstotdat je de eethoek en keuken ziet, die is weer te vrolijk
maar mn tv/zithoek is romantisch grotemensen mn plee met felroze
mja tís lastig, ik kan geen foto's plaatsen voor t helemaal af en ingericht is hequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Waar blijven die foto's?![]()
je maakt me nieuwsgierig
Mijn huis is een bij elkaar gespaard zooitje maar het past allemaal best okay bij elkaar.
Alleen van mij mag er op zich wel wat meer kleur in maar B. wil niet, nouja goed dan niet, zo nodig hoeft het nou ook weer niet voor mij.
Oh wat geweldig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef Macka66 het volgende:
Wij hebben sinds vandaag een spinet (soort klein clavecimbel) in de huiskamerHet was hiervoor van mijn moeder, en als peutertje zat ik er altijd onder als ze speelde. Maar nu kan er ook echt niks meer bij.
Zie je nou wel dat ik gelijk had...nananananaquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:32 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij heeft Peter R. de Vries het gedaan om Joran te framen. Ik weet het zeker.
Vroegah had ik altijd nagellak, toen tijdenlang niet, nu laatst al eens gespiekt in het lak-topic in LIF en gisteren bij ET 2 nagels gelakt, 1 met Ghosh Ocean en een met iets dat er op lijkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef k_i_m het volgende:
Zo. Ik ben volgevroten. Nu even zitten en dan nagellakken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vroegah had ik altijd nagellak, toen tijdenlang niet, nu laatst al eens gespiekt in het lak-topic in LIF en gisteren bij ET 2 nagels gelakt, 1 met Ghosh Ocean en een met iets dat er op lijkt.
En nu MOET ik ook!![]()
Net bij de Etos op het station gespiekt, die hebben niks, straks maar even naar het Kruidvat een straat hier verderop.
Damn, ik ben ook zo makkelijk he...
Haha, lelijk he? Het liefst peuter ik het er zelf vanaf, ook lekker als je broze nagels hebtquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha ja daar heb ik ook last van hoor!
Mijn nichtje had 2 weken geleden ofzo (:@) felroze nagellak op 1 nagel gedaan, heb t er net afgehaald
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vroegah had ik altijd nagellak, toen tijdenlang niet, nu laatst al eens gespiekt in het lak-topic in LIF en gisteren bij ET 2 nagels gelakt, 1 met Ghosh Ocean en een met iets dat er op lijkt.
En nu MOET ik ook!![]()
Net bij de Etos op het station gespiekt, die hebben niks, straks maar even naar het Kruidvat een straat hier verderop.
Damn, ik ben ook zo makkelijk he...
Ik keek ook niet bij Etos lak, die kleurtjes waren sws niet mooi. Zag een mooie paarse glitter van Rimmel, maar wil nu toch eerst voor die Ghosh gaan...quote:
Kijk ook ff naar catrice lakjes bij kruidvatquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik keek ook niet bij Etos lak, die kleurtjes waren sws niet mooi. Zag een mooie paarse glitter van Rimmel, maar wil nu toch eerst voor die Ghosh gaan...
*check*quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Kijk ook ff naar catrice lakjes bij kruidvatlakt lekker, leuke kleuren, kost geen reet.
Lakken dan dan erachter komen dat je je panty nog aan moet doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
heb ik net mijn nagels gelakt...ben ik gewoon vol door aan t typen, kan ik mijn duim weer opnieuw doen...nu weet ik weer waarom ik nooit nagellak op heb
Basecoat yo!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind altijd dat mn nagels een soort gelig worden van lak.. Ik heb altijd lange nagels, puur omdat ik te lui ben om te knippen en te vijlen.. Maar als er dan een tijdje een lakje op heeft gezeten dan zie ik dat aan mn nagels en dat ziet er vies uit.
Misschien moet ik niet van die goedkope rommel erop smeren?
Ja die basecoat is op.... Vandaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
dan moet je een basecoat nemen heb ik net gelezen
ja dat zou ook wat voor mij zijn ja
Onze poes heeft ook een tijdje kalmeringsspul gehad. Dat werkte echt goed, beest was heerlijk rustig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:07 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Sonnetje, dat heb ik ook altijd jah.. "Zou het al droog zijn?" en dan voorál niet voorzichtig voelen, maar meteen *flots* *plak* "Oh, crap.."En ja, na een week krab je het er zo vanaf
Zo, helemaal leuk zeg, die dierenarts had wel even mogen melden dat we één van Max' medicijnen voorzichtig uit het spuitje moeten drukken, bij voorkeur boven een lepeltje ofzo. Ik net boven zijn voerbakje *druk* "hey, hij doettetnie" *druk harder* *SPROEI*
Zo voor ¤ 20,= aan kattendiazepam tegen de keukenmuurBen allang blij dat we vanochtend hadden bedacht dat we die maar niet rechtstreeks in zijn bekje zouden gaan spuiten, anders had hij nu 6 doses in één keer in zijn giecheltje gekregen
Grmbl, weer helemaal terug, extra spul halen.. En omdat ik niet wist of er nu nog iets van op zijn eten was gekomen kon ik ook zijn eten weggooien en nieuw pakken. Hoera voor biologisch rauw vlees en blikjes speciaal gestoomd vlees. Chaching!
Max nu ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onze poes heeft ook een tijdje kalmeringsspul gehad. Dat werkte echt goed, beest was heerlijk rustig.
Ik moet vanavond even langs de h&m, zit de prenatal ook al zo dichtbij...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef Saffier het volgende:
Ik vind nagellak heel eng voelen, alsof het echt mijn nagels afsluit, heb het dus ook nooit op.
Ik moet zo even naar de WE/Hij voor mijn man en daar vlak bij zit de Prenatal.... Hoe vervelend nu
Veel plezier in het zonnetje vandaag! Kun je zo te lezen wel gebruiken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:10 schreef Incantrix het volgende:
KD, whoe! Succes met wachten en met de echo zelf!
Macka, wat hip! Kun jij daar zelf ook op spelen?
En goodmornings to allWat een mooie dag! Denk dat ik maar eens iets ga doen met Stef, lekker naar buiten.. Weet nog niet wat. Even mezelf weer bij elkaar rapen, afscheid nemen van de overledene was erg heftig gister. Gelukkig mocht de kat gisteravond wel naar huis
Hij wilde daar gewoon niet plassen, eenmaal thuis ging hij vrijwel meteen op de bak
Ik heb tot nu toe alleen pillen gehad, en ik ben echt goed met katten en pillen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Max nu ookIk word er alleen zelf niet veel kalmer van als ik de hele tijd medicijnen van de grond af moet rapen, van de muur af moet vegen etc. (de blaasontspanner van vanmorgen spuugde hij zo met een sierlijke boog onder de deur van Stef's kamer door, die daar lekker lag te slapen. Tja..
Thnxquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Veel plezier in het zonnetje vandaag! Kun je zo te lezen wel gebruiken.
En ja, ik kan spelen op het spinet. Al moeten de vingers weer losser gemaakt worden, tijd niet gespeeld. Het extra leuke voor mij is dat ik ook erg hou van de muziek uit de tijd van het spinet. (De Elizabethan era) Dus ik ben er echt ontzettend blij mee.
En jij woont ook in DH?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen pillen gehad, en ik ben echt goed met katten en pillen..
Ik moet ff iets luchtigs hebben voor mezelf aangezien het zo warm wordt. Ik dacht aan iets van katoen, los, wit...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef Saffier het volgende:
Wat ga jij halen Ticoo? Nog tips?
@ Incantrix; Goed, rustig aan doen, dan blijft alles goed gaan. Nog 'even' wennen dat ik nu verlof heb![]()
Woah! Je hebt gewoon al verlof joh? Wat goed! Wat fijn! (Tenminste.. Je vliegt toch niet tegen de muren op nu, mag ik hopen?) Jeumig, ik vind het zo hard gaan.. Maar wel goed van je, lekker rustigjes blijven, heel belangrijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef Saffier het volgende:
Wat ga jij halen Ticoo? Nog tips?
@ Incantrix; Goed, rustig aan doen, dan blijft alles goed gaan. Nog 'even' wennen dat ik nu verlof heb![]()
Yep... Hulp nodig?quote:
Maar de onzen worden in augustus geboren, dan is het nog heerlijk zomerweer joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Saffier het volgende:
Oh ja en als ik op tijd terug ben ook even langs de babywinkel hier om de hoek, matrasje bestellen voor in de wieg. Het matrasje wat erin zit is op zich helemaal in orde maar was vrij koud, dus daar wil ik voor de zekerheid een nieuwe in.
Daarvoor moet je naar de HEMA joh!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moet ff iets luchtigs hebben voor mezelf aangezien het zo warm wordt. Ik dacht aan iets van katoen, los, wit...
Ik zal wel niets kunnen vinden...
Verplicht en per onmiddellijk sinds afgelopen dinsdag wegens wat klachten. 2 maanden eerder dan gepland dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Woah! Je hebt gewoon al verlof joh? Wat goed! Wat fijn! (Tenminste.. Je vliegt toch niet tegen de muren op nu, mag ik hopen?) Jeumig, ik vind het zo hard gaan.. Maar wel goed van je, lekker rustigjes blijven, heel belangrijk
Het was zo koud dat Tobias zich met 2 kruiken toch niet behaaglijk voelde, toen hij overging in het ledikant was dat onmiddellijk over. En dat is écht een 'warm' kind! Als deze het snel warm heeft straks hb ik ook nog eenkoud matras liggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de onzen worden in augustus geboren, dan is het nog heerlijk zomerweer joh.
Oh de hema wil ik sowieso heen, ik draag zo'n hemd wat eigenlijk een correctieshirt is... Maar dan in de grootste maat, dat zit gewoon zo lekker strak om mn buik.. Dan hangt het niet zo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:21 schreef Saffier het volgende:
[..]
Daarvoor moet je naar de HEMA joh!
[..]
Verplicht en per onmiddellijk sinds afgelopen dinsdag wegens wat klachten. 2 maanden eerder dan gepland dus
Hij matcht dus bij m'n blouse. Zit precies dat lijntje in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef Chell het volgende:
Tja ik móet nu dus ook echt naar het kruidvatIk zit overigens nu met twee gelakte nagels op mijn werk, want ik kon geen remover vinden vanmorgen
![]()
Maar tis wel echt zoooo'n mooi kleur! En hij matcht m'n jurkje!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Memmel het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een komkommer in je zak steken voor het geval dat.
Nee, niet in je zak, in je p*nis dan heb ik gisteren geleerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Memmel het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een komkommer in je zak steken voor het geval dat.
Plasbuizen en pennenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou niet zozeer komkommers en piemels...
t ging meer over pennen en piemels
niets mis met essence, die foundationmousse is awesome, de lipgloss ook..de zwarte nogwattesmascara is kickass de grijze en zwarte oogschaduw is jeej etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Gosh ocean niet zo.
Ben helemaal weg van Essence groovy, maar Essence is zo'nmerk.
Dus ik vind dat Gosh ook gewoon een groovy moet maken.
Ja maar Essence is niet duur genoeg johquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niets mis met essence, die foundationmousse is awesome, de lipgloss ook..de zwarte nogwattesmascara is kickass de grijze en zwarte oogschaduw is jeej etc.
Op mascara & nagellak na gebruik ik geen make up, dus ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niets mis met essence, die foundationmousse is awesome, de lipgloss ook..de zwarte nogwattesmascara is kickass de grijze en zwarte oogschaduw is jeej etc.
Te goedkoop zeker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Gosh ocean niet zo.
Ben helemaal weg van Essence groovy, maar Essence is zo'nmerk.
Dus ik vind dat Gosh ook gewoon een groovy moet maken.
Vaderdag/moederdag kadootjes... Om maar een voorbeeld te noemen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef SacreCoeur het volgende:
O dat punt heb ik zelf ook gemist.
Couldnt care less.
Dat heb ik blijkbaar gemist dan, of het is me niet opgevallen. Maar moet dat op ieder mogelijk moment voor iemands voeten gegooid worden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vaderdag/moederdag kadootjes... Om maar een voorbeeld te noemen..
Alleen bij mensen die zelf erg vervelend zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat heb ik blijkbaar gemist dan, of het is me niet opgevallen. Maar moet dat op ieder mogelijk moment voor iemands voeten gegooid worden?
Waar mogelijk wel ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat heb ik blijkbaar gemist dan, of het is me niet opgevallen. Maar moet dat op ieder mogelijk moment voor iemands voeten gegooid worden?
Mensen die jij erg vervelend vindt, bedoel je.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die zelf erg vervelend zijn
Makkelijk scoren.quote:
Is hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Mensen die jij erg vervelend vindt, bedoel je.
Zelfs geen fiets?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Wat moet ik mijn vriend dan kopen voor vaderdag. Ps3 heeft ie al?
Zoiets krijg je dan
Maar wat lul ik, ik heb ook niks gehad voor moederdag![]()
ik heb mijn eigen moederdagcadeau gekochtquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Wat moet ik mijn vriend dan kopen voor vaderdag. Ps3 heeft ie al?
Zoiets krijg je dan
Maar wat lul ik, ik heb ook niks gehad voor moederdag![]()
ik ga zo zoeken, maar wat is gosh ocean?quote:
Niet eens een draagdoekquote:
whahahquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een wok,koekenpan en pannenkoekenpan gekregen. Over burgerlijk gesproken.
Ik denk dat ik hem voor vaderdag maar een strijkijzer geef
Ja zo'n hele luxequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een wok,koekenpan en pannenkoekenpan gekregen. Over burgerlijk gesproken.
Volgens mij liggen die altijd bij de voetprodukten van Essence. Kan morgen wel even voor je in de Bogaard kijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef Memmel het volgende:
Ik had van Essence zo'n lakstift. Dát was pas makkelijk, maar ik zie ze niet meer.
In wateringen liggen die volgens mij ook wel! Wateringen heeft altijd heel veelquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Volgens mij liggen die altijd bij de voetprodukten van Essence. Kan morgen wel even voor je in de Bogaard kijken.
das wel makkelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef m@x het volgende:
Ik heb een tekening en een dood plantje gekregen voor moederdag. Dat was wat mij betreft genoeg. Vaderdag is mijn pakkie an niet meer
Dit jaar, krijgt hij voor het eerst oog om oog, tand om tand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef huuphuup het volgende:
ohja vaderdagkut...
Knutselspullen maar eens gaan opzoeken, nu heb k er nog ruim de tijd voor.
Oeh zo'n stropdas is wel heerlijk fout hè, en dan mag ie hem maandag lekker de hele dag naar zn werk aan
ik ben daar laatst ook ontzettend goed geslaagd voor Eva. En goedkoop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb helemaal geen cadeau gehad voor moederdag... maar ik heb mezelf wel getrakteerd op nieuwe jurkjes, leggings en slippers![]()
Net bij de Zeeman nog hartstikke leuke korte broeken voor Lennon gekocht, waren nog geen ¤ 4,= Leuke prijzen!!
ZO kreeg ik van vrienden op mijn verjaardag een snijplankenset. Want die wilde ik hij zo graag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kwam voort uit het feit dat SC en ik echt never nooit op 1 lijn zitten. En dat vond ik in deze ook weer grappig.quote:
Ik heb daar ook voor mezelf 3/4 leggings gekocht, mooie elastische... maar ¤ 2,99.. en daar heb ik de hele stad voor gehad vorige week. Niet te vinden, dus nu 2 witte en 2 zwarte leggings rijkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben daar laatst ook ontzettend goed geslaagd voor Eva. En goedkoop.
Ik ben ook wel toe aan een beurtje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Vicky het volgende:
de auto is gekeurd en heeft een beurtje gehad.. Ik ben weer benieuwd naar de rekening..
lekker wijf!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan een beurtje.
Ben je alweer toe aan je ontmaagding?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan een beurtje.
Alleen ff doorsmeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ben je alweer toe aan je ontmaagding?
Ik had het ook gelezen. Ben benieuwd..quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe, joran schijnt zichzelf van kant te hebben gemaakt..gevonden bij de grens van peru..nog geen bevestiging overigens
Ik kan nog in huilen uitbarsten als ik denk aan afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had het ook gelezen. Ben benieuwd..
M. is de auto gaan halen. Er waren 2 ding kapot..
Met van die flapjes, jeweeetwel, over je oren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe, joran schijnt zichzelf van kant te hebben gemaakt..gevonden bij de grens van peru..nog geen bevestiging overigens
ik gok rond de 500 hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan nog in huilen uitbarsten als ik denk aan afgelopen dinsdag.
488 euro lichter. Stommerot auto.
Ik wil er vanaf, hij is nu helemaal in orde
dus als er iemand een mooi nissan micra wilt...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef moussy het volgende:
als het waar is had ik hem liever in een celletje in Peru zien zitten.
vervelend is dat he.quote:
idd... zo komt ie er wel heel makkelijk vanaf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef moussy het volgende:
Ik geloof het eerlijk gezegd niet. Heb het idee dat hij daar te zelfingenomen voor is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef moussy het volgende:
Ik verwacht het niet. We hebben een Amerikaan en die kosten wat meer in onderhoud en materiaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
vervelend is dat he.
In mijn geval waren de remschijven+blokken versleten. Kan gebeuren, en natuurlijk laat je dat vervangen.
Maar toch au in de portomonnee.
Hoop dat het bij jullie meevalt.En dat je voor minder geld klaar bent.
Lekker ding ben jij ookquote:
dat dus....quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef moussy het volgende:
Hij is ook op camerabeelden gezien met dat meisje geloof ik, maar héél gek klinkt het toch niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo ineens bekroop me het gevoel dat ie natuurlijk ook nog wel eens geframed kon zijn. Ik kijk écht teveel detectives.(ouders van Natalee die hun invloed hebben aangewend en dat ie nu veroordeeld wordt hiervoor en dat er dan gerechtigheid is voor hen ofzo.
)
Anders is ie nog stommer en gestoorder dan ik dacht!
Dat zei ik gisteren alquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo ineens bekroop me het gevoel dat ie natuurlijk ook nog wel eens geframed kon zijn. Ik kijk écht teveel detectives.(ouders van Natalee die hun invloed hebben aangewend en dat ie nu veroordeeld wordt hiervoor en dat er dan gerechtigheid is voor hen ofzo.
)
Ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al.
Oh, BE, ik heb Gosh Ocean en heb na 1 vingernagel besloten dat ik hem toch niet helemaal leuk vind. Dus als je die graag wil hebben kunnen we misschien wel ruilen ofzo?.
Over duur gesproken. Ik MOEST deze hebben
. Hij is zoooo moooooi
.
[ afbeelding ]
Maar ik heb dan ook een heel bescheiden verzameling, dan mag dat best, vond ik zelf.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al.
Oh, BE, ik heb Gosh Ocean en heb na 1 vingernagel besloten dat ik hem toch niet helemaal leuk vind. Dus als je die graag wil hebben kunnen we misschien wel ruilen ofzo?.
Over duur gesproken. Ik MOEST deze hebben
. Hij is zoooo moooooi
.
[ afbeelding ]
Maar ik heb dan ook een heel bescheiden verzameling, dan mag dat best, vond ik zelf.
Daar dacht ik ook aan. Áls hij geframed zou zijn, let wel, áls. Dan beseft Joran zelf ook wel dat hij nu geen poot heeft om op te staan en dan de komende 20 jaar wegrot in een Peruaanse cel aangezien hij niet uitgeleverd zal worden aan NL. Dat... of de vrienden van de papa van de griet die vermoord is komen hem zoeken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
)
ook op stompjes is nagellak echt wel leuk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kliekje beginnen?
![]()
En moooooooie kleurdiewillikookwel. Maar het ziet er altijd zo stompig uit vind ik, nagellak op mijn nagels.
In geval van zelfmoord is dat laatste euhm... iets te beeldend voor mequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Áls hij geframed zou zijn, let wel, áls. Dan beseft Joran zelf ook wel dat hij nu geen poot heeft om op te staan en dan de komende 20 jaar wegrot in een Peruaanse cel aangezien hij niet uitgeleverd zal worden aan NL. Dat... of de vrienden van de papa van de griet die vermoord is komen hem zoeken.
Als hij geframed zou zijn kan ik me zelfmoord ergens wel indenken, kat in het nauw enzo.
Maar goed, als als als.
Kortom. Geen idee, ik ben benieuwd.
Peter R. zal dr binnenkort wel weer bovenop zitten
Vooruit, mag je ook bij het kliekjequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat framen zei ik gisteren ook nog!
Kan in een envelopje, en ik had hem bij de Kruidvat voor de helft van de prijs, dus dan valt het nog meequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja!
Ruilen kan niet, ik heb niks.Maar ik wil hem wel van je overnemen.
Hoewel, met verzendkosten enzo is dat wrsch een beetje complicated?
En ik wil natuurlijk eigenlijk NU!!!!
de matte topcoat van de hema!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan in een envelopje, en ik had hem bij de Kruidvat voor de helft van de prijs, dus dan valt het nog mee. Jammer dat je niks te ruilen hebt, dan moet ik zelf weer wat kopen om het gat op te vullen
.
Sounds good! Ik ga je PM-en!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan in een envelopje, en ik had hem bij de Kruidvat voor de helft van de prijs, dus dan valt het nog mee. Jammer dat je niks te ruilen hebt, dan moet ik zelf weer wat kopen om het gat op te vullen
.
Met van die flapjes?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef Vicky het volgende:![]()
De postbode stond net voor de deur met een grote doos
![]()
Eindelijk een werkende externe harde schijf
nee zonder flapjes maar wel met baardquote:
Erg he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou idd...heb t idee dat ik er al een hele dag op heb zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |