haha, wel IFRS voor SME he, die is heel wat korter dan full IFRS gelukkigquote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
IFRSSucces! Nee, mijn scriptie ging over AO
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:18 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
haha, wel IFRS voor SME he, die is heel wat korter dan full IFRS gelukkig
IFRS SME is nog geen lolletje. Vorig schooljaar wel twee mensen die dit ook hadden onderzocht voor een bedrijf. Scriptie heb ik helaas niet en is volgens mij niet openbaar, sorry.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:18 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
haha, wel IFRS voor SME he, die is heel wat korter dan full IFRS gelukkig
+ de volgende journaalpost op 5/10quote:Op woensdag 15 september 2010 08:38 schreef KaBuf het volgende:
5/10:
debiteuren 100
a/ opbrengst verkopen 100
5/11:
bank 100
a/ debiteuren 100
(in het geval dat het bedrag op je bank wordt gestort)
en ik weet niet 100% zeker of dit goed is?
Is er veel veranderd dan? Heb in juni 2009 gebruikt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef Robertpeters het volgende:
Hoi allen,
Voor de voorbereiding van de OAT in januari ben ik op zoek naar het Handboek externe verslaggeving 2010 van Deloitte. Op het moment is deze in herdruk, dus nieuw niet te bestellen. Kan ik misschien dit handboek van iemand overnemen die de OAT in juni heeft gehaald?
BVD
Heb bij het laatste OAT in juni niemand gezien met een 2010 versie. Zelf heb ik wel een Deloitte Handboek EV 2010 versie, maar heb deze niet gebruikt. Heb gewoon de Handboek 2009 versie gebruikt voor het OATquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef Robertpeters het volgende:
Hoi allen,
Voor de voorbereiding van de OAT in januari ben ik op zoek naar het Handboek externe verslaggeving 2010 van Deloitte. Op het moment is deze in herdruk, dus nieuw niet te bestellen. Kan ik misschien dit handboek van iemand overnemen die de OAT in juni heeft gehaald?
BVD
Denk idd dat dat de beste isquote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef Jetfly het volgende:
Een hele goede: http://www.higherlevel.nl/forum/
Oke, bedankt! Gaan we die maar aanschaffen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:10 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Heb bij het laatste OAT in juni niemand gezien met een 2010 versie. Zelf heb ik wel een Deloitte Handboek EV 2010 versie, maar heb deze niet gebruikt. Heb gewoon de Handboek 2009 versie gebruikt voor het OAT.
Overigens lijkt het me wel het beste om die van 2010 aan te schaffen, als ze voorradig zijn, ivm met een eventuele herkansing, waardoor een handboek al snel verouderd kan zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 11:03 schreef Robertpeters het volgende:
[..]
Oke, bedankt! Gaan we die maar aanschaffen.
Hmm.. hoeft niet. Volgens mij mocht je in juni 2010 die van 2008 ook nog gebruiken. Weet niet of dit geldt voor de HRA omdat deze behoorlijk veranderd schijnt te zijn t.o.v. die van 2009 (tussentijdse editie)quote:Op donderdag 30 september 2010 15:57 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Overigens lijkt het me wel het beste om die van 2010 aan te schaffen, als ze voorradig zijn, ivm met een eventuele herkansing, waardoor een handboek al snel verouderd kan zijn.
In juni mocht de oude HRA al niet meer gebruikt worden, ivm met allerlei vernieuwingen. Voor de handboek lijkt het mij altijd het handigst om de meest recente druk te nemen, aangezien wetgeving erg snel veranderingen ondergaan, maar dat neemt niet wet dat de 2009 versie nog prima te doen isquote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. hoeft niet. Volgens mij mocht je in juni 2010 die van 2008 ook nog gebruiken. Weet niet of dit geldt voor de HRA omdat deze behoorlijk veranderd schijnt te zijn t.o.v. die van 2009 (tussentijdse editie)
Uhm, alleen de HRA versie vanaf de tussentijdse mocht gebruikt worden. weet niet welk versie dat was =Pquote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef Maraca het volgende:
Oh ja, als die van 2010 te krijgen is moet die hem zeker kopen!Mocht de oude HRA niet meer gebruikt worden?
Dacht er toch een paar mee te zien. Maar daarvan moet je zeker de nieuwe kopen. Alleen jammer van de prijs
edit: wacht.. welke oude HRA? 2008 of 2009?
Dat was 2009quote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Uhm, alleen de HRA versie vanaf de tussentijdse mocht gebruikt worden. weet niet welk versie dat was =P
Duur geintjequote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef mirved het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik beide boeken dus opnieuw kan gaan kopen zucht...
de HRA alleen al is een duur geintje. Het is namelijk alleen in een bundel te koop, terwijl je alleen deel 1 nodig hebt volgens mijquote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was 2009Ik schrok al, want die had ik ook meegenomen
[..]
Duur geintjeDat is ruim 200 euro toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |