quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Holyme het volgende:
samsuus, kan je meteen even langs Veldhoven, zit je dan toch in de buurt
geen vrees, de groothandel is in het weekend geslotenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef samsuus het volgende:
[..]
Daar komt de trein niet langs!
Mooie aanwinsten!
pffquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen vrees, de groothandel is in het weekend gesloten
Crientj, je mag de mijne wel hebben, staat hier werkeloos in de Helmer!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja idd, ik had 'm niet zo bubblegum achtig verwacht.
Mocht je 'm kwijt willen.. Ik wil 'm dan wel overnemen.
Geeft niet! Ik heb nog 2 maanden om te ontdekken hoe wat en waar. Misschien blijf ik ook wel een keer thuis, kan ook geen kwaad, hahaha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kak, daar heb ik echt geen idee vanDie tijd moet nog komen
Very nicequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Holyme het volgende:
Hier m'n nieuwe aanwinsten, ik had wat spul x3 besteld maar ze hadden er maar 1tje nog. Meteen excuses en refund, en nu zat er een kaartje bij met weer excuses en dat ze er wat extra bij hadden gedaan. Dat waren de hartje steentjes en de stickertjes eronderEbay store Naildkaka is dus erg netjes, snel en goedkoop (allemaal $1,- spul inclusief verzenden)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga zo even wat lakken, weet alleen nog niet wat, en welke plate, zoveel keus!
Lampjes misschien aan vervanging toe?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef samsuus het volgende:
@ vamp, tuurlijk onder de lamp! En ik had een dun laagje gel gedaan. Maar ja, miss is de lamp niet goed of de gel ???
Oe.. die groene glitter? Welke is da?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef samsuus het volgende:
Bestelling die gister binnen is gekomen!!
[ afbeelding ]
UV lamp is net nieuw! Gister al mn spullen binnen gekregen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lampjes misschien aan vervanging toe?
Of ingesmeerd met zonnebrand daarna?
WAUW!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Decadent Diva!
Met een laagje MAY en een Bundle Monster stempel wordt het dit
[ afbeelding ]
Mmmmm... Lang genoeg er onder?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef samsuus het volgende:
[..]
UV lamp is net nieuw! Gister al mn spullen binnen gekregen.
Er zit een 120 sec. timer op. Ik ging er dus vanuit dat dat lang genoeg zou zijn. Maar na 3x was het nog plakkerig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmmmm... Lang genoeg er onder?
Zonnebrand wil t nog wel eens plakkerig maken trouwens....
Netjes!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef samsuus het volgende:
Mijn eerste poging met gel! Ik heb dus geen cursus oid gevolgd. Spullen gekocht en nu maar oefenen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een beetje kort ja...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef samsuus het volgende:
[..]
Er zit een 120 sec. timer op. Ik ging er dus vanuit dat dat lang genoeg zou zijn. Maar na 3x was het nog plakkerig.
Ik heb daarna mn nagel maar gelakt en een UC topcoat erover. Weer onder die lamp en nu is het helemaal hard.
In totaal heb ik wel 10 minuten onder die lamp gezeten.
Zonnebrand heb ik niet gebruikt.
Ik zal eens kijken wat ik kan vinden op google. Het is uiteindelijk iig goed gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Das een beetje kort ja...
Als je een hele hand doet doe je vaak eerst een korte tijd ( weet nie tpcies meer hoe lang) per nagel( zodat de gel niet verder uitdruipt zeg maar) en dan alles nog uhm.... wat langer ( ships...ik weet techt nei tmeer... Ben ook (nog) nie tzo van de gel
Wat een leuke spulletjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Holyme het volgende:
Joysa, fijn dat het goed ging!![]()
Lindytje, die is mooi
samsuus, kan je meteen even langs Veldhoven, zit je dan toch in de buurt
Hier m'n nieuwe aanwinsten, ik had wat spul x3 besteld maar ze hadden er maar 1tje nog. Meteen excuses en refund, en nu zat er een kaartje bij met weer excuses en dat ze er wat extra bij hadden gedaan. Dat waren de hartje steentjes en de stickertjes eronderEbay store Naildkaka is dus erg netjes, snel en goedkoop (allemaal $1,- spul inclusief verzenden)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga zo even wat lakken, weet alleen nog niet wat, en welke plate, zoveel keus!
Datdusquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik woon er nu, maar er is ook echt weinig te beleven hier... T mag dan een grote stad zijn, maar wel een beheurlijke pauperstad...
Die is mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de beste kwaliteit en snel gelakt, maar hij is zo mooien hij lakt superfijn.
Ja, maar Lindy heeft nu ook weer 2 lades ruimtequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was die van Lindy, toch?
[ afbeelding ]
Die van mij heeft geen twee lades ruimte meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:01 schreef Lindytje het volgende:
Holyme: goede vangst leuke spulletjes heb je besteld
[..]
Ja, maar Lindy heeft nu ook weer 2 lades ruimte
OPI suede-achtg ietsje op je pink? Mooi iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |