Je krijgt er honger van he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pleurt op met die foto joh!!![]()
Nu gaat ze pitten...
Wat is die China Glaze van het tweede plaatje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook nog wat extra babies gekregen vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
Enne... vol
[afbeelding]![]()
Chanellesquequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is die China Glaze van het tweede plaatje?![]()
Hm, nog eentje maken
Yay!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja op die eerste pic kon je dat ook niet zien en je post nog niet lang genoeg mee om het lakbakverhaal mee te hebben gekregen dus het is je vergeven
And yesh, you needz nubarz 'n zoyaz. You do.
Ik ga nu slapen maar ik ga ze morgen allemaal even googelen, thanks voor de tips alvastquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Shit, precies waar ik al bang voor was, te mooi!!!Ik moet echt flink ruimte gaan maken!
@ Sharana
Zoya en Nubar zijn zooooo leuk! Echt doen!! Zoveel leuke kleurtjes! Even een paar favorieten: nubar gem, nubar night sparkle, nubar violet sparkle, nubar gold leaf, nubar wildlife, nubar purple beach, nubar purple rain glitter. En de zoya's: charla, zara, adina, areetha, kotori.
En ach, eigenlijk kan ik zo nog wel een hele tijd doorgaan
Ik voel een dubbele faalhaas aankomen :pquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:09 schreef Reska het volgende:
http://lacquerlaine.blogspot.com/
Promopic van de nieuwe Orly's, mooi!!! Vooral de eerste van links en de vierde van links
Ja, dat vroeg ik me van de week ook afquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef MissJ het volgende:
Wie iemand trouwens waar Peri is? heb haar al lang niet meer gezien hier...
Ooow ben dus niet de enige die haar mist..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me van de week ook af
Nu je het zegt, ik ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef MissJ het volgende:
Wie iemand trouwens waar Peri is? heb haar al lang niet meer gezien hier...
Ooohhhh... zo op het oog allemaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:09 schreef Reska het volgende:
http://lacquerlaine.blogspot.com/
Promopic van de nieuwe Orly's, mooi!!! Vooral de eerste van links en de vierde van links
Daar durfde ik nog geen tip overheen te plakkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wats met je pinkie, vamp?
En die zwarte glitterlakArt de lautrec?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook nog wat extra babies gekregen vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne... vol
[ afbeelding ]![]()
Ja, ik.. het is geen holo te noemen, lakken wel fijn en drogen goed. Chippen ook niet snel!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Orly Cosmix, want.
Niemand ervaring met de Etos holo's?![]()
Hm. Niet holo, dan sla ik ze overquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik.. het is geen holo te noemen, lakken wel fijn en drogen goed. Chippen ook niet snel!
Ik zag laatst wel ergens op een blog neon holo'squote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Linnie20v het volgende:
Wat zal ik vandaag op doen?
Het weer schreeuwt holo...maar ik ben in de mood voor glitter of neonhelaas zijn er weinig/geen glitter neons...
Niet echt holo zoals China Glaze of OPI DS maar wel leuk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel ergens op een blog neon holo'sWeet alleen niet meer welke
EDIT: gevonden!!
http://www.stephscloset.c(...)ail-polish-swatches/
Inderdaad niet zo holo, maar grappig!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Niet echt holo zoals China Glaze of OPI DS maar wel leuk!
whoa, wel tof!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel ergens op een blog neon holo'sWeet alleen niet meer welke
EDIT: gevonden!!
http://www.stephscloset.c(...)ail-polish-swatches/
De Claire's in? Wist niet eens dat die winkel bestond in NLquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef Linnie20v het volgende:
Waarschijnlijk weer niet in Nederland te verkrijgen *tsss
Ga straks/morgen misschien even de Claire's in...
quote:
Ja hč!! Kan echt niet wachten! Verwacht natuurlijk wel dat jij ze straks in je shopje hebtquote:
nee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
De Claire's in? Wist niet eens dat die winkel bestond in NL
[..]
Maastricht, daar ga ik vanmiddag heenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
De Claire's in? Wist niet eens dat die winkel bestond in NL
[..]
En zo blijft er altijd wat te wensen over
![]()
[..]
Ja hč!! Kan echt niet wachten! Verwacht natuurlijk wel dat jij ze straks in je shopje hebt
Sterktequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Lindytje het volgende:
Morning!!
Ik zit er over te twijfelen om naar de Primark te rijden... ik ben wel benieuwd wat dat daar is...
Ik denk dat ik het maar ga doen, ik heb toch geen reet te doen hier thuis
Waar zittie dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Lindytje het volgende:Morning!!
Ik zit er over te twijfelen om naar de Primark te rijden... ik ben wel benieuwd wat dat daar is...
Ik denk dat ik het maar ga doen, ik heb toch geen reet te doen hier thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |