Klopt ook! En ook die valt me tegen haha..quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuk, leuk, leuk! Onderste rij, 2e van rechts is Flip Flop Fantasy of niet? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die zal bestellen![]()
Mooi mooi mooi!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef AmyGrace het volgende:
En omdat ik geen genoeg van de kleur kan krijgenen de zon vandaag goed schijnt
![]()
holo
holo
holo
![]()
[ link | afbeelding ]
Met op de achtergrond een stukje blond van de hond
Oh ja?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:07 schreef samsuus het volgende:
[..]
Klopt ook! En ook die valt me tegen haha..
Wow, ik had die pauw nog niet eens ontdekt op de bundelmonster plates, die is echt heeeeeel gaaf!!! Ga zo even kijken waar die zitquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Decadent Diva!
Met een laagje MAY en een Bundle Monster stempel wordt het dit
[ afbeelding ]
quote:
Thanks!quote:
Holo!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef AmyGrace het volgende:
En omdat ik geen genoeg van de kleur kan krijgenen de zon vandaag goed schijnt
![]()
holo
holo
holo
![]()
[ link | afbeelding ]
Met op de achtergrond een stukje blond van de hond
Hij lijkt mij idd heel vet en uniek bovendien! Hebbie dr al een swatch van? Of heb ik die gemist?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Flip flop fantasy vind ik de allervetste neon die ik heb
Ik overdrijf met tegen vallen, hij is echt wel mooi, maar ik had hem wat lichter verwacht. Meer perzik/koraal.quote:
nee, geen foto van gemaakt toen. Maar je krijgt er geen spijt van, als je tenminste van FEL houdtquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hij lijkt mij idd heel vet en uniek bovendien! Hebbie dr al een swatch van? Of heb ik die gemist?![]()
Ik wil zoveel mogelijk swatches zien voordat ik besluit em aan te schaffen
zo'n eerste keer alle velletjes weghalen is echt een genotje hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:06 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Mooi, ik kan niet wcahten om mijn nagelriemen aan te pakken
je mag toch wel iets lakken? Iets rustigs?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef mirannie het volgende:
Tjonge, zoveel nieuwe mooie lakkies en niks kunnen lakkenStom werk!!
jij, glitter?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de beste kwaliteit en snel gelakt, maar hij is zo mooien hij lakt superfijn.
Ja mijn aller eerste glittersquote:
In de zorg met patienten mag je je nagels niet lakken en ook niet lang houden. Heb ik zometeen ook....quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag toch wel iets lakken? Iets rustigs?
Lakken mag wel, mag ik ook gewoon en de rest van de dames dragen ook gewoon nagellak maar het moet niet te gek worden natuurlijk. En ik heb me nagels net op een lengte dat ze iets boven mijn vinger uitsteken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef Dzjonka het volgende:
In de zorg met patienten mag je je nagels niet lakken en ook niet lang houden. Heb ik zometeen ook....
ja, weet ik, maar miran mag wel lakken. Alleen geen glitters en smurfenblauw enzo, dacht ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef Dzjonka het volgende:
In de zorg met patienten mag je je nagels niet lakken en ook niet lang houden. Heb ik zometeen ook....
Hmm, hier issie idd best oranje. Het felle lijkt me juist tof, maar misschien kan ik dan toch beter voor Pool Party gaan... Hmmm...twijfel, twijfel, twijfelquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef samsuus het volgende:
Een snelle swatch op een nagelwiel.
In het echt issie een stuk 'feller'.
[ afbeelding ]
Nou, dat vind ik echt supergoed gelukt! Heel netjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef samsuus het volgende:
Mijn eerste poging met gel! Ik heb dus geen cursus oid gevolgd. Spullen gekocht en nu maar oefenen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als verpleging mag het eigenlijk niet, lees maar wat regels van je ziekenhuishygiënist naquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lakken mag wel, mag ik ook gewoon en de rest van de dames dragen ook gewoon nagellak maar het moet niet te gek worden natuurlijk. En ik heb me nagels net op een lengte dat ze iets boven mijn vinger uitsteken.
Ik kreeg m niet echt goed vastgelegd.... maar dit is ie bij mij:quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hij lijkt mij idd heel vet en uniek bovendien! Hebbie dr al een swatch van? Of heb ik die gemist?![]()
Ik wil zoveel mogelijk swatches zien voordat ik besluit em aan te schaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |