Ooohhhh... zo op het oog allemaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:09 schreef Reska het volgende:
http://lacquerlaine.blogspot.com/
Promopic van de nieuwe Orly's, mooi!!! Vooral de eerste van links en de vierde van links
Daar durfde ik nog geen tip overheen te plakkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wats met je pinkie, vamp?
En die zwarte glitterlakArt de lautrec?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook nog wat extra babies gekregen vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne... vol
[ afbeelding ]![]()
Ja, ik.. het is geen holo te noemen, lakken wel fijn en drogen goed. Chippen ook niet snel!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Orly Cosmix, want.
Niemand ervaring met de Etos holo's?![]()
Hm. Niet holo, dan sla ik ze overquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik.. het is geen holo te noemen, lakken wel fijn en drogen goed. Chippen ook niet snel!
Ik zag laatst wel ergens op een blog neon holo'squote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Linnie20v het volgende:
Wat zal ik vandaag op doen?
Het weer schreeuwt holo...maar ik ben in de mood voor glitter of neonhelaas zijn er weinig/geen glitter neons...
Niet echt holo zoals China Glaze of OPI DS maar wel leuk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel ergens op een blog neon holo'sWeet alleen niet meer welke
EDIT: gevonden!!
http://www.stephscloset.c(...)ail-polish-swatches/
Inderdaad niet zo holo, maar grappig!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Niet echt holo zoals China Glaze of OPI DS maar wel leuk!
whoa, wel tof!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel ergens op een blog neon holo'sWeet alleen niet meer welke
EDIT: gevonden!!
http://www.stephscloset.c(...)ail-polish-swatches/
De Claire's in? Wist niet eens dat die winkel bestond in NLquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef Linnie20v het volgende:
Waarschijnlijk weer niet in Nederland te verkrijgen *tsss
Ga straks/morgen misschien even de Claire's in...
quote:
Ja hè!! Kan echt niet wachten! Verwacht natuurlijk wel dat jij ze straks in je shopje hebtquote:
nee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
De Claire's in? Wist niet eens dat die winkel bestond in NL
[..]
Maastricht, daar ga ik vanmiddag heenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
De Claire's in? Wist niet eens dat die winkel bestond in NL
[..]
En zo blijft er altijd wat te wensen over
![]()
[..]
Ja hè!! Kan echt niet wachten! Verwacht natuurlijk wel dat jij ze straks in je shopje hebt
Sterktequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Lindytje het volgende:
Morning!!
Ik zit er over te twijfelen om naar de Primark te rijden... ik ben wel benieuwd wat dat daar is...
Ik denk dat ik het maar ga doen, ik heb toch geen reet te doen hier thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |