Over iedereen over één kam scheren gesproken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Elke meid die uit geilheid de smerigste dingen doet heeft achteraf het idee dat het tegen haar wil was.
Waar in vredensnaam baseer je dat op? Er worden ook 'gewoon' mensen verkracht hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Flashwin het volgende:
Denk dat ze vreemd wilde gaan maar dat het verkeerd is uitgepakt eerder...
Dat is geen liegen, dat is zelfbescherming.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ze heeft ook gelogen, omdat ze de verkrachting wou negeren, dit is haar niet gelukt. Ze heeft van haar leugens teveel spijt gehad dat ze, en door de verkrachting, en het schuldgevoel het niet meer kon weerstaan en toen aan mij verteld.
ik begrijp haar gedrag nu ook. Maar ik ben blij dat ik het nu weet.. Nu ga ik haar er doorheen proberen te helpenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is geen liegen, dat is zelfbescherming.
Na zoiets traumatisch gaan heel veel mensen ( de meeste) in de ontkenningsfase, ze willen het gebeuren wegstoppen, ontkennen, niet meer aan denken, niet meer mee geconfronteerd worden omdat het te veel pijn doet.
Ook komt er veel schaamte bij een verkrachtig, misschien denkt ze toch onbewust iets te hebben uitgelokt, ze voelt zich vies, vernederd en slap dat ze zichzelf niet heeft kunnen beschermen.
Ze wil jou er waarschijnlijk niet mee confronteren, jou geen pijn doen.
Eigenlijk is dat gedrag ook heel normaal ondanks dat vele hier anders beweren.
Heel goed van je, toch is psychische hulp ook erg aan te raden, dat ze het kan vertellen tegen iemand met wie ze geen emotionele band heeft, die het niet voor haar wil oplossen maar gewoon haar helpt met verwerken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef mikieu het volgende:
[..]
ik begrijp haar gedrag nu ook. Maar ik ben blij dat ik het nu weet.. Nu ga ik haar er doorheen proberen te helpenHoelang dat ook gaat duren..
/dit.
Ik stuur Bubba wel even op je af, misschien dat je daarna vriendinnetje van TS iets beter kan begrijpen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef gnilrednoz het volgende:
misschien is ze niet verkracht maar verzint ze dat gewoon als smoes om van je af te zijnof misschien heeft ze zich gewoon gewillig laten pompen. het klinkt allemaal nogal zwak. afstand willen nemen kan natuurlijk, maar ik snap het niet echt. ik zou kunnen begrijpen als ze fysiek even niet meer met je wilde zijn. maar verder kan ik me er niet zo in vinden
Jahoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik stuur Bubba wel even op je af, misschien dat je daarna vriendinnetje van TS iets beter kan begrijpen.
Ben jij ooit wel een verkracht?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef gnilrednoz het volgende:
En genoeg vrouwen die echt verkracht zijn, dus je aannames gaan nergens over.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:31 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
JahoorGenoeg meisjes/vrouwen die dat soort shit zouden doen hoor. Dus voel je niet gelijk zo debiel aangevallen omdat je toevallig ook een kut hebt. Zucht.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:31 schreef gnilrednoz het volgende:
voel je niet gelijk zo debiel aangevallen omdat je toevallig ook een kut hebt. Zucht.
waar zie je een aanname? ik zeg toch "misschien"quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En genoeg vrouwen die echt verkracht zijn, dus je aannames gaan nergens over.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
waar zie je een aanname? ik zeg toch "misschien"
ik verwijs je terug naar mijn 2 posts hierboven
Oh ja, je laat duidelijk alle opties open, want je zegt 'misschien'. Twee keer zelfsquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef gnilrednoz het volgende:
misschien is ze niet verkracht maar verzint ze dat gewoon als smoes om van je af te zijnof misschien heeft ze zich gewoon gewillig laten pompen. het klinkt allemaal nogal zwak. afstand willen nemen kan natuurlijk, maar ik snap het niet echt. ik zou kunnen begrijpen als ze fysiek even niet meer met je wilde zijn. maar verder kan ik me er niet zo in vinden
aan·na·me de; v(m) -s, -n veronderstellingquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, je laat duidelijk alle opties open, want je zegt 'misschien'. Twee keer zelfs.
Verkrachten heeft niks met een geslacht te maken, dus waarom die hatelijke opmerking?quote:
Omdat je heel typisch reageert. Storend. En wat je zegt klopt allemaal, maar dat betekent niet dat ik perse ongelijk heb ik in wat ik zeg. Maargoed. Ik heb alleen de OP gelezen he, mind you.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Verkrachten heeft niks met een geslacht te maken, dus waarom die hatelijke opmerking?
Maar je weet pas hoe je je zou gedragen na een verkrachting als je verkracht bent.
Je kan van te voren wel speculeren van ik zou zus en zo doen, maar de hersenen zijn een vreemd iets en kunnen na een traumatische gebeurtenis vreemd reageren.
Inderdaad, je kan gelijk hebben, hoewel het gedrag juist erg kenmerkend is voor een verkrachtingsslachtoffer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Omdat je heel typisch reageert. Storend. En wat je zegt klopt allemaal, maar dat betekent niet dat ik perse ongelijk heb ik in wat ik zeg. Maargoed. Ik heb alleen de OP gelezen he, mind you.
Ik zal het voortaan genuanceerder proberen te brengen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan gelijk hebben, hoewel het gedrag juist erg kenmerkend is voor een verkrachtingsslachtoffer.
Maar lees in het vervolg even heel het topic eer je zulke uitspraken doet.
Je zet het namelijk neer als waarheid, en dat stoort me aangezien je dit meisje niet kent, niet weet hoe ze is en je daar dus eigenlijk geen uitspraak over kan doen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan genuanceerder proberen te brengen danKusje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |