abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82228296
Even een vraag.

Wanneer een meisje wordt verkracht, is het dan logischer dat ze steun zoekt bij haar vriendje of dat ze het allemaal even loslaat en alles opnieuw probeert op te bouwen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:52:53 #2
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82228321
Ligt er aan of haar vriendje haar verkracht heeft. Kan van alles gebeurd zijn.
Feyenoord Rotterdam
pi_82228322
wat heb je nou weer gedaan
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_82228338
steun zoeken bij haar vriendje
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:53:36 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_82228345
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef o.us het volgende:
Ligt er aan of haar vriendje haar verkracht heeft. Kan van alles gebeurd zijn.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_82228354
Ligt aan het karakter <=>relatie <==>vriendje denk ik
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82228386
Mijn vriendin is een tijdje terug verkracht, ze heeft dit voor haar gehouden (1,5 week, hierdoor geen examens..) En nu wilt ze dus afstand, terwijl ik die gasten helemaal de tering in wil rammen en haar juist steunen.
pi_82228402
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef mikieu het volgende:
Mijn vriendin is een tijdje terug verkracht, ze heeft dit voor haar gehouden (1,5 week, hierdoor geen examens..) En nu wilt ze dus afstand, terwijl ik die gasten helemaal de tering in wil rammen en haar juist steunen.
misschien liegt ze
pi_82228431
quote:
blijkbaar wil ze dus afstand
vrij duidelijk en logisch
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:55:35 #10
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_82228433
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef mikieu het volgende:
Even een vraag.

Wanneer een meisje wordt verkracht, is het dan logischer dat ze steun zoekt bij haar vriendje of dat ze het allemaal even loslaat en alles opnieuw probeert op te bouwen.
Ik denk iets al een 'normale reactie' in een geval als deze niet bestaat.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:55:47 #11
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82228441
quote:
Ram ze gewoon de tering in met stalen buizen, zulke zieken hoor je gewoon te kunnen castreren zonder moeite.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 02-06-2010 11:57:51 ]
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:55:54 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82228449
Volgens mij kun je met geen mogelijkheid iets zeggen over een 'logische' reactie als het gaat om iets extreem ingrijpends als een verkrachting.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:56:03 #13
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_82228453
heeft ze aangifte gedaan?
Je leeft maar één keer...
pi_82228466
Haar vriend moet voor haar opkomen en die lui helemaal kapot slaan met een ijzeren buis
Wat de boer niet kent eet hij niet.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:56:25 #15
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82228467
quote:
Vooral LUISTEREN en jezelf niet opdringen als een of andere superheld/perfecte vriendje .
Laat het haar op HAAR manier doen en wees er voor haan als ze steun zoekt en ga jezelf zeker niet lopen opdringen .
Alleen al het feit dat jij mensen de tyfus wil slaan ( ) kan een reden zijn jouw er niet in te betrekken (omdat het bekenden zijn bijvoorbeeld)
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82228481
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

misschien liegt ze
Mja, ik denk het niet. Ze was de laatste tijd al erg anders, en niet meer haar zelf. Ik vroeg ook steeds wat er was en toen gaf ze de examens de schuld, de druk, de spanning. Het leren.
pi_82228482
Denk dat ze vreemd wilde gaan maar dat het verkeerd is uitgepakt eerder...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:57:26 #18
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82228504
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Flashwin het volgende:
Als in zwanger ?
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:57:45 #19
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_82228520
Het is vrij logisch dat haar vertrouwen in jongens een flinke deuk heeft opgelopen en dat ze daarom afstand wil van alle jongens. Incl. vriendje.
pi_82228534
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:57 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Als in zwanger ?
Nee, onverwacht ge-gangbang-ed ofzo.
Of achteraf spijt..

Maar in ieder geval TS, heeft ze al aangifte gedaan?
pi_82228539
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Flashwin het volgende:
Dan nog moeten die jongens worden aangepakt!
Wat de boer niet kent eet hij niet.
pi_82228579
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef mikieu het volgende:

[..]

Mja, ik denk het niet. Ze was de laatste tijd al erg anders, en niet meer haar zelf. Ik vroeg ook steeds wat er was en toen gaf ze de examens de schuld, de druk, de spanning. Het leren.
Klinkt toch als liegen dit.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:59:05 #23
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82228581
Zijn er de laatste tijd trouwens zoveel verkarichtingstopic op FOK of wat ?
pi_82228618
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:55 schreef o.us het volgende:

[..]

Ram ze gewoon de tering in, zulke zieken hoor je gewoon te kunnen castreren zonder moeite.
Ik heb geen idee wie of wat het zijn he.. Misschien zij maar heb haar nog niet gesproken nadat ze me dit heeft verteld.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef cYbErTiM het volgende:
heeft ze aangifte gedaan?
Dunno, denk dat ik haar moeder vanmiddag eens opbel, of morgen als ik weer wat rustiger ben.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Vooral LUISTEREN en jezelf niet opdringen als een of andere superheld/perfecte vriendje .
Laat het haar op HAAR manier doen en wees er voor haan als ze steun zoekt en ga jezelf zeker niet lopen opdringen .
Alleen al het feit dat jij mensen de tyfus wil slaan ( ) kan een reden zijn jouw er niet in te betrekken (omdat het bekenden zijn bijvoorbeeld)
Zoals ik nu heb gezegd weet ze dat niet, maar ze kent me wel een beetje en weet dat ik voor haar op zal komen en mensen dit dus echt niet laat doen.
pi_82228621
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

jah duh dat was een leugen
omdat ze niet meteen kon/durfde te vertellen wat er gebeurd was
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_82228631
Sla ze de tering in en zeg 1,5 week niets tegen je vriendin erover en zeg dan dat je het gewoon wil laten
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_82228648
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Zijn er de laatste tijd trouwens zoveel verkarichtingstopic op FOK of wat ?
Elke meid die uit geilheid de smerigste dingen doet heeft achteraf het idee dat het tegen haar wil was.
pi_82228661
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef mikieu het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie of wat het zijn he.. Misschien zij maar heb haar nog niet gesproken nadat ze me dit heeft verteld.
[..]

Dunno, denk dat ik haar moeder vanmiddag eens opbel, of morgen als ik weer wat rustiger ben.
[..]

Zoals ik nu heb gezegd weet ze dat niet, maar ze kent me wel een beetje en weet dat ik voor haar op zal komen en mensen dit dus echt niet laat doen.
ik zou haar moeder niet bellen hoor
misschien heeft ze het die ook nog niet durven vertellen en dan word het jou echt niet in dank afgenomen dat jij je er op deze manier tegen aan bent gaan bemoeien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_82228664
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ze heeft ook gelogen, omdat ze de verkrachting wou negeren, dit is haar niet gelukt. Ze heeft van haar leugens teveel spijt gehad dat ze, en door de verkrachting, en het schuldgevoel het niet meer kon weerstaan en toen aan mij verteld.
pi_82228725
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zou haar moeder niet bellen hoor
misschien heeft ze het die ook nog niet durven vertellen en dan word het jou echt niet in dank afgenomen dat jij je er op deze manier tegen aan bent gaan bemoeien

Meer met de vraag of ze haar examens heeft gemaakt. Dan weet ik meteen of ze liegt. Maar dat kan ik me niet voorstellen, we hebben het erg goed met elkaar.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:02:11 #31
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82228730
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Elke meid die uit geilheid de smerigste dingen doet heeft achteraf het idee dat het tegen haar wil was.

Hmmm
Wellicht geil door de lentekriebels en zichzelf dan niet kunnen bedwingen I guess
Maar ey laten we er vanuit gaan dat TS zijn vriendin de waarheid spreekt (al vind ik je aanname interessant en ergens logisch )
pi_82228752
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ja want als 2 jongens je van je fiets aftrekken wil je dat.. Flikker op.
pi_82228778
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef mikieu het volgende:

[..]

Meer met de vraag of ze haar examens heeft gemaakt. Dan weet ik meteen of ze liegt. Maar dat kan ik me niet voorstellen, we hebben het erg goed met elkaar.
dan nog gaat ze het niet waarderen dat jij je er op die manier mee bemoeit
ze snapt ook wel waarom je haar moeder belt en zal er niet blij om zijn
draai het eens om, zoujij het fijn vinden als je lief/ex je op die manier gaat lopen controleren/in een hoek drijft?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:03:23 #34
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82228785
quote:

[..]

[..]

[..]

Vrouwen willen dat je luistert, niet dat je meteen allerlei dingen wel ff oplost .
Spreekt ze wel met een andere vertrouwenspersoon dat je weet? (vriendin, moeder, zus etc) ?
pi_82228791
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Sla ze de tering in en zeg 1,5 week niets tegen je vriendin erover en zeg dan dat je het gewoon wil laten
Als ik er achter kom wie het zijn.. Dan weet ik niet wat ik doe en of ik mezelf tegen kan houden. Maar dat zie ik dan wel weer.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 juni 2010 @ 12:04:46 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_82228855
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef mikieu het volgende:

[..]

Hoe anders?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_82228940
Ik hoop dat je vriendin professionele hulp zoekt en daar over heen komt.Ik had zelf ooit een vriendin die verkracht was en ik kan je vertellen dat zoiets iemand compleet kan veranderen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:10:46 #38
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_82229089
quote:
Je maakt hier de "klassieke fout" door te kiezen voor je eigen boosheid en die gast in elkaar te willen rammen, terwijl je er voor haar zou moeten zijn. En misschien betekend dat wel dat je haar wat ruimte moet geven.
quote:
[..]
Misschien weet haar moeder van niets en schrikt ze zich de tering, in ieder geval is de kans groot dat je vriendin het niet op prijs stelt dat je er met anderen over praat...
quote:
Het is al gebeurd; daar kun je niets aan doen. Wraak nemen is alleen maar voor je eigen boosheid kiezen, dat is niet iets waar zij mee geholpen is.
pi_82229431
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoe anders?
Stiller, reageerde niet meer zo leuk op alles. Normaal hadden we altijd onwijs veel lol met elkaar. Nu kwam het gesprek nooit echt los. Maar de liefde zelf was er nog wel. Alleen ik merkte gewoon dat er iets niet goed zat.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef error_404 het volgende:

[..]

Je maakt hier de "klassieke fout" door te kiezen voor je eigen boosheid en die gast in elkaar te willen rammen, terwijl je er voor haar zou moeten zijn. En misschien betekend dat wel dat je haar wat ruimte moet geven.
[..]

Misschien weet haar moeder van niets en schrikt ze zich de tering, in ieder geval is de kans groot dat je vriendin het niet op prijs stelt dat je er met anderen over praat...
[..]

Het is al gebeurd; daar kun je niets aan doen. Wraak nemen is alleen maar voor je eigen boosheid kiezen, dat is niet iets waar zij mee geholpen is.
Bedankt, ik denk ook maar dat ik het aan haar keuze overlaat. Hoe moeilijk ik dit ook zal vinden, ik hoop wel dat ik nog een keer langs mag komen voordat we echt afstand nemen. Maar dat hoor ik nog wel, hoop ik dan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 juni 2010 @ 12:23:17 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_82229645
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef mikieu het volgende:

[..]

Stiller, reageerde niet meer zo leuk op alles. Normaal hadden we altijd onwijs veel lol met elkaar. Nu kwam het gesprek nooit echt los. Maar de liefde zelf was er nog wel. Alleen ik merkte gewoon dat er iets niet goed zat.
[..]

Ik snap dat iedereen anders reageerd op iets, maar iets in me heeft moeite om het te geloven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:26:26 #41
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_82229785
quote:

Bedankt, ik denk ook maar dat ik het aan haar keuze overlaat. Hoe moeilijk ik dit ook zal vinden, ik hoop wel dat ik nog een keer langs mag komen voordat we echt afstand nemen. Maar dat hoor ik nog wel, hoop ik dan.
afstand nemen wil niet per definitie zeggen dat je geen enekl contact met haar hebt, of dat de relatie over is.
Praat er met haar over wat zij nodig heeft op dit moment. Vertaal haar dat je er voor haar wil zijn. En ga niet proberen te 'helpen' door je mening te ventileren. Allereerst gaat het nu om haar en daarna hoe jullie samen hier doorheen komen.
pi_82229809
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik snap dat iedereen anders reageerd op iets, maar iets in me heeft moeite om het te geloven.
Mja, lastig uit te leggen wat ze precies deed.. Maar ze heeft toch toegegeven dat ze het heeft proberen te verzwijgen voor mij. Maarja, ik weet ook nog niet wat ik er van moet denken. Maar ik ga er niet vanuit dat ze dit verzint om van me af te zijn.
pi_82229864
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef error_404 het volgende:

[..]

afstand nemen wil niet per definitie zeggen dat je geen enekl contact met haar hebt, of dat de relatie over is.
Praat er met haar over wat zij nodig heeft op dit moment. Vertaal haar dat je er voor haar wil zijn. En ga niet proberen te 'helpen' door je mening te ventileren. Allereerst gaat het nu om haar en daarna hoe jullie samen hier doorheen komen.
Ja, ik doe er ook echt alles voor om haar niet kwijt te raken. En hoop gewoon dat ze hier overheen komt. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik met haar in contact kan komen, bellen ga ik niet doen want dan ga ik toch janken.
pi_82229911
Waarschijnlijk omdat zij niet wil dat jij je hierdoor ook slecht voelt.Je bent machteloos en kan er niks aan doen dat het gebeurt is.
pi_82230225
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:29 schreef Terpentin07 het volgende:
Waarschijnlijk omdat zij niet wil dat jij je hierdoor ook slecht voelt.Je bent machteloos en kan er niks aan doen dat het gebeurt is.
Doe ik toch, ik kan gewoon niet tevreden zijn als ik weet dat zij ongelukkig is.
pi_82230724
quote:

Geloof toch niet alles, ze wil je niet meer en is vreemd gegaan.
pi_82230762
Ze wil je dumpen omdat ze is vreemdgegaan.
pi_82230767
Ik denk dat ze het eerst zelf moet verwerken, maar dat ze daarna echt wel naar jou toekomt. Je moet over zoiets praten, dus je kunt het beste afwachten. Niet te opdringerig zijn, zij kiest wel de gelegenheid waarop ze met jou erover wilt praten en daar ook klaar voor is.
pi_82231199
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef GreatEscape het volgende:
Ik denk dat ze het eerst zelf moet verwerken, maar dat ze daarna echt wel naar jou toekomt. Je moet over zoiets praten, dus je kunt het beste afwachten. Niet te opdringerig zijn, zij kiest wel de gelegenheid waarop ze met jou erover wilt praten en daar ook klaar voor is.
Ik zal het proberen af te wachten, wie weet wat er nog komt..
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:38:22 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82233041
heerlijk weer die FOK! KLB user reacties

Het is compleet normaal om na zoiets afstand te willen nemen, daar is genoeg over te vinden in de literatuur, of het ook de juiste strategie is is een tweede. Laat haar hulp zoeken en steun haar waar het kan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')