quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef o.us het volgende:
Ligt er aan of haar vriendje haar verkracht heeft. Kan van alles gebeurd zijn.
misschien liegt zequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef mikieu het volgende:
Mijn vriendin is een tijdje terug verkracht, ze heeft dit voor haar gehouden (1,5 week, hierdoor geen examens..) En nu wilt ze dus afstand, terwijl ik die gasten helemaal de tering in wil rammen en haar juist steunen.
blijkbaar wil ze dus afstandquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef mikieu het volgende:
Mijn vriendin is een tijdje terug verkracht, ze heeft dit voor haar gehouden (1,5 week, hierdoor geen examens..) En nu wilt ze dus afstand, terwijl ik die gasten helemaal de tering in wil rammen en haar juist steunen.
Ik denk iets al een 'normale reactie' in een geval als deze niet bestaat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef mikieu het volgende:
Even een vraag.
Wanneer een meisje wordt verkracht, is het dan logischer dat ze steun zoekt bij haar vriendje of dat ze het allemaal even loslaat en alles opnieuw probeert op te bouwen.
Ram ze gewoon de tering in met stalen buizen, zulke zieken hoor je gewoon te kunnen castreren zonder moeite.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef mikieu het volgende:
Vooral LUISTEREN en jezelf niet opdringen als een of andere superheld/perfecte vriendje .quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef mikieu het volgende:
Mja, ik denk het niet. Ze was de laatste tijd al erg anders, en niet meer haar zelf. Ik vroeg ook steeds wat er was en toen gaf ze de examens de schuld, de druk, de spanning. Het leren.quote:
Als in zwanger ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Flashwin het volgende:
Denk dat ze vreemd wilde gaan maar dat het verkeerd is uitgepakt eerder...
Nee, onverwacht ge-gangbang-ed ofzo.quote:
Dan nog moeten die jongens worden aangepakt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Flashwin het volgende:
Denk dat ze vreemd wilde gaan maar dat het verkeerd is uitgepakt eerder...
Klinkt toch als liegen dit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mja, ik denk het niet. Ze was de laatste tijd al erg anders, en niet meer haar zelf. Ik vroeg ook steeds wat er was en toen gaf ze de examens de schuld, de druk, de spanning. Het leren.
Ik heb geen idee wie of wat het zijn he.. Misschien zij maar heb haar nog niet gesproken nadat ze me dit heeft verteld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ram ze gewoon de tering in, zulke zieken hoor je gewoon te kunnen castreren zonder moeite.
Dunno, denk dat ik haar moeder vanmiddag eens opbel, of morgen als ik weer wat rustiger ben.quote:
Zoals ik nu heb gezegd weet ze dat niet, maar ze kent me wel een beetje en weet dat ik voor haar op zal komen en mensen dit dus echt niet laat doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Vooral LUISTEREN en jezelf niet opdringen als een of andere superheld/perfecte vriendje .
Laat het haar op HAAR manier doen en wees er voor haan als ze steun zoekt en ga jezelf zeker niet lopen opdringen .
Alleen al het feit dat jij mensen de tyfus wil slaan () kan een reden zijn jouw er niet in te betrekken (omdat het bekenden zijn bijvoorbeeld)
jah duh dat was een leugenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |