quote:Beste <Naam>,
Na overleg hebben we besloten om je aan te nemen voor de 100 dagen stage in de periode van 23 augustus 2010 t/m 31 januari 2011.
Ik zal binnenkort contact met je opnemen om een vervolg afspraak te maken, dit om alle benodigde formulieren van beide kanten in te vullen.
Met vriendelijke groet,
<Naam>
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:25 schreef quimby het volgende:
Gewoon even een kort berichtje sturen met bedankt voor de stageplaats en dat je hun mailtje wel tegemoet ziet waarin de formaliteiten worden afgehandeld
Staat wel zo netjes
Dit zocht ik! Heb er natuurlijk me eigen draai aan gegeven, maar zulke zinnen zocht ik. Bedankt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Rezzy het volgende:
'Geachte heer/mevrouw huppeldepup,
Dank voor het gestelde vertrouwen. Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren en zie er naar uit om in uw onderneming/club/toko aan de slag te gaan.
In afwachting van uw bericht,
Met vriendelijke groet,
etc'
'ahum' kontelikker 'ahum'quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:34 schreef Klonk het volgende:
taart langsbrengen, heb ik serieus een keer gedaan, weet niet of het er iets mee te maken had maar ik mocht na mijn stage blijven
Mocht je de mail nog niet de deur uit hebben gedaan, de zin "Dank voor het gestelde vertrouwen" zou ik niet gebruiken. Dat komt op mij over alsof je dat vertrouwen op dit moment nog niet waar hebt gemaakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:33 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dit zocht ik! Heb er natuurlijk me eigen draai aan gegeven, maar zulke zinnen zocht ik. Bedankt.
Da's nou juist het punt. Je realiseert je dat ze eropt vertrouwen dat jij je stage naar behoren uit zal voeren. Zonder dat je daar nu dus verder al iets over kan laten zien. Voor dat vertrouwen bedank je even netjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mocht je de mail nog niet de deur uit hebben gedaan, de zin "Dank voor het gestelde vertrouwen" zou ik niet gebruiken. Dat komt op mij over alsof je dat vertrouwen op dit moment nog niet waar hebt gemaakt.
Ik zou 'm vervangen door "bedankt voor uw positieve bericht" of iets dergelijks.
Sja. Ieder z'n invalshoek natuurlijk. Maar op mij komt het in elk geval zwak en onzeker over. Het straalt niet uit dat jij "natuurlijk de beste kandidaat bent voor die stageplek!".quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:41 schreef Rezzy het volgende:
[..]
Da's nou juist het punt. Je realiseert je dat ze eropt vertrouwen dat jij je stage naar behoren uit zal voeren. Zonder dat je daar nu dus verder al iets over kan laten zien. Voor dat vertrouwen bedank je even netjes.
hij is al aangenomen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Ieder z'n invalshoek natuurlijk. Maar op mij komt het in elk geval zwak en onzeker over. Het straalt niet uit dat jij "natuurlijk de beste kandidaat bent voor die stageplek!".
Enfin. Het is mijn mail niet.
Eh... ja, dank je - dat lezen gaat me al jaren redelijk af. ;-)quote:
Daar is die stage voor, wellicht. ;-)quote:Maar het feit dat ie het uberhaupt moet vragen.. tjemig kunnen mensen zelf niet meer nadenken tegenweurdig?
Klinkt wat stijfjes, het bericht van hen is ook veel losser van stijl.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Rezzy het volgende:
'Geachte heer/mevrouw huppeldepup,
Dank voor het gestelde vertrouwen. Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren en zie er naar uit om in uw onderneming/club/toko aan de slag te gaan.
In afwachting van uw bericht,
Met vriendelijke groet,
etc'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |