Meest onbegrepen nummer (door mij)quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
![]()
Ik hoop altijd dat het hele nummer ironisch bedoeld is. Iemand die zó veel open deuren intrapt, kan gewoon niet serieus zijn, denk ik dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:06 schreef TheZapster het volgende:
Je bent niet de enige hoorIk kan er het briljante ook niet in ontdekken
Vandaar dat ik het zo'n kutnummer vind jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:20 schreef broer het volgende:
Nou, voor de muziek hoef je er ook niet naar te luisteren.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:08 schreef broer het volgende:
Toch al zeker vijf minuten stilte op de zender. Gaat lekker!
Het is toch vrij duidelijk dat het wél ironisch bedoeld is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het hele nummer ironisch bedoeld is. Iemand die zó veel open deuren intrapt, kan gewoon niet serieus zijn, denk ik dan.
Maar waarschijnlijk is het allemaal wel heel serieus bedoeld en putten alle fans er 'veel kracht en moed' uit.
Ik hoop het maar, DO. Ik hoop het maar...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef DO2 het volgende:
Het is toch vrij duidelijk dat het wél ironisch bedoeld is?
Het is nooit in me opgekomen dat 't wel eens serieus zou kunnen zijn, eigenlijk.
Hij zegt op het eind nog zoiets als 'Trust me on the sunscreen', toch?
En lekker halverwege afgebroken om tóch maar Dennis Hoebee te laten zenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |