Ze is met Gerard getrouwd, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
Krijg je hier geld voor, nou, I need a dollar, wat een slecht bruggetje, alweer
Dat zijn ook wel mijn favorietenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ik luister het liefst naar Ratz (alternatieve rock), St. Paul (indie pop) en het podcast-only programma van Willem Roose (vage, duistere nachtmuziek en noise). Die kunnen alledrie totaal niet presenteren, ze hakkelen of zijn juist overenthousiast, ze hebben geen radiostem, enzovoort. Maar ze draaien wel de leukste muziek, vind ik.
Alweerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:07 schreef TheZapster het volgende:
KX krijgt binnenkort weer een nieuwe site
Dat zou niet slecht zijn. Er kan nog altijd het een en ander verbeterd worden aan de communicatie van KX. (En aan de podcasts. Hopelijk pakken ze dat ook aan. Wie nu de podcast-only van Willem Roose wil, krijgt er ongevraagd de podcast-only van Guuz Hoogaerts bij. Dat is nogal suf.)quote:Op maandag 28 juni 2010 15:31 schreef TheZapster het volgende:
Volgens Fred waren ze er druk mee bezig.
De huidige site vind ik toch al best aardig...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:45 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou niet slecht zijn. Er kan nog altijd het een en ander verbeterd worden aan de communicatie van KX. (En aan de podcasts. Hopelijk pakken ze dat ook aan. Wie nu de podcast-only van Willem Roose wil, krijgt er ongevraagd de podcast-only van Guuz Hoogaerts bij. Dat is nogal suf.)
Dat is ook weer waar - daar helpt geen enkele site tegen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:52 schreef Sirolf het volgende:
Ze weigeren gewoon consequent om hun luisteraars in te lichten, dus dan maakt de site niks uit.
Zelden mensen zó horen koketteren met hun domheid. Ik word er een beetje verdrietig van, eigenlijk.quote:
En het dan opvolgen met Astounded en CSN&Y's Our House! GoedeMIDDAG!quote:
Zo!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het dan opvolgen met Astounded en CSN&Y's Our House! GoedeMIDDAG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |