quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef Sersjee het volgende:
"Hoe gaat het met je nieuwe album, verkoopt het een beetje?"
"Welnee, man!"
George Baker
Nu aan het terugluisterenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef Sersjee het volgende:
"Hoe gaat het met je nieuwe album, verkoopt het een beetje?"
"Welnee, man!"
George Baker
"Succes, Fred!"quote:gaat zo naar de TROS voor sterren.nl..... altijd leuk!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:33 schreef broer het volgende:
Voor de liefhebbers: Fred twittert nu ook.
Zijn laatste tweet:
[..]
"Succes, Fred!"
[ afbeelding ]
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:08 schreef broer het volgende:
Wel te gek dat je uitleg geeft. Dat spreekt erg voor je. Hopelijk krijg je uiteindelijk toch weer meer tijd voor een KX-show.
Thnx voor de uitleg. Zie onze reacties vooral als compliment naar jou toe: wij zitten om 12:00 uur met ons vlaggetje voor de radio om jou te horen en niet een invallerquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef MichielV het volgende:
Even kort wat zeggen over mijn afwezigheid de laatste tijd bij KX. Dat is niet omdat ik het niet leuk vind, niet omdat ik niet van muziek hou, maar domweg omdat het heel druk is de laatste tijd. Als je bv. veel voor anderen in moet vallen dan is een uur KX tapen al snel iets wat sneuvelt helaas. Dat gaat de komende tijd ook alleen maar vaker gebeuren kan ik vast verklappen met invallen voor Giel EN een gezinsuitbreiding op komst.
KX is echt te gek maar bij mij passen er ook maar 24 uur in een dag. Jammer dat er zo ongenuanceerd over gedaan wordt.
Macy Gray?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
De 'zingende' kikker. Dat iemand dit überhaupt ooit heeft durven opnemen.
Die heeft inderdaad een wat, euhm, opvallend stemgeluid. Evengoed is I Try imho een bloedmooi liedje. Geen idee of ze die gedraaid hebben, maar toch.quote:
Nope, nieuw nummer, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een wat, euhm, opvallend stemgeluid. Evengoed is I Try imho een bloedmooi liedje. Geen idee of ze die gedraaid hebben, maar toch.
iig toen Lana Stenders en Siebelink had bedogenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:31 schreef broer het volgende:
[..]
Gokje: dit postte je op het moment dat Lana's sirene af ging?
Het verschilt van dj tot dj, DO2. De één draait fantastisch terwijl de ander alleen maar ellende draait - afhankelijk van je smaak.quote:
Ik luister het liefst naar Ratz (alternatieve rock), St. Paul (indie pop) en het podcast-only programma van Willem Roose (vage, duistere nachtmuziek en noise). Die kunnen alledrie totaal niet presenteren, ze hakkelen of zijn juist overenthousiast, ze hebben geen radiostem, enzovoort. Maar ze draaien wel de leukste muziek, vind ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef DO2 het volgende:
Ik ben overigens nog wel nieuwsgierig naar welke dj's jij de moeite waard vindt, broer...
Jammer dat het (kennelijk, ik heb het niet gehoord) ten koste van Veenstra gaat, maar verder is dat wel uitstekend nieuws!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef Sersjee het volgende:
Oe, komt de Inkelbaas terug op KX? Tofheid!
Veenstra komt terug als hij het kind heeft verzorgd en genoeg heeft ingevallen voor giel op 3, lees maar ff terug in dit topicquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef broer het volgende:
[..]
Jammer dat het (kennelijk, ik heb het niet gehoord) ten koste van Veenstra gaat, maar verder is dat wel uitstekend nieuws!
Een gigantische kneiterrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |