Ga je schamenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Piles het volgende:
Tvp enzo, al luister ik de laatste tijd niet zoveel meer
Boe!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Piles het volgende:
al luister ik de laatste tijd niet zoveel meer
ik heb alleen op vrijdag tussen 12:00 en 14:00quote:
Ik vlucht dan meestal maar wegquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik heb alleen op vrijdag tussen 12:00 en 14:00
Als je nou nog in de avond werk had, maar de middag 3fm is niet om aan te horenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Fulltime-werk (met hele dag 3FM), en 's avonds tv-kijken enzo
Ken ik u?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoi.
Ik krijg bij hem steeds meer het gevoel een te blije presentator te zijn, in plaats van een muziekliefhebbende djquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Venema heeft ook echt ontzettend veel zin in KX, geloof ik![]()
Ik denk er de laatste tijd precies hetzelfde over, Mijn vader die ook veel KX luistert vindt Veenstra niet passen op KX hij draait teveel wat hij ook op 3FM draaitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg bij hem steeds meer het gevoel een te blije presentator te zijn, in plaats van een muziekliefhebbende dj
Gooi daar maar eens een tweet over naar 'm zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk er de laatste tijd precies hetzelfde over, Mijn vader die ook veel KX luistert vindt Veenstra niet passen op KX hij draait teveel wat hij ook op 3FM draait
Ik ben nog niet aan de podcast van KX toegekomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef broer het volgende:
Al bijna vier volle dagen niet gepost, hier. Wat is er aan de hand?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef Sersjee het volgende:
"Hoe gaat het met je nieuwe album, verkoopt het een beetje?"
"Welnee, man!"
George Baker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |