Heb ik een programma voor op m'n Palmquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet je er dan niet elke keer weer een studie van maken wat je op een dag mag eten?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Ik ben niet slank
voel me zelfs dikker/lelijker dan ooit![]()
Ik hou van iets vollere vrouwen waarbij je de ribben niet kunt tellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Ik ben niet slank
voel me zelfs dikker/lelijker dan ooit![]()
sowieso, ribbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou van iets vollere vrouwen waarbij je de ribben niet kunt tellen.En volgens mij houden meer mannen daarvan.
Haha, zo zou ik ook kunnen doen hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
*kat kat* *verwijt* *bitchfight* *Stomme PF!!!*
[..]
Heb ik een programma voor op m'n Palm
Ik vul in wat ik van plan ben te gaan eten en dat ding rekent meteen de percentages koolhydraten/vetten/eiwitten (en ook vezels en kcal natuurlijk) uit.
Verder voer ik elke dag mijn gewicht in, en aan de gewichtsafname + trendlijnberekening zie ik dan gelijk hoeveel kcal ik meer verbruik dan ik binnenkrijg. Zo kan ik meteen zien of ik wel ongeveer stabiel elke week dagelijks -400 tot -500 kcal doe.
Zonder die computerprogramma's en met de hand zou ik het óók niet trekken hoor.Ik besef dat ik erg dorky bezig ben met het rekenen e.d. maar ik vind het zelf heerlijk. Het is net puzzelen of een sudoku oplossen.
Nope! Went echt welquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen koekjes, snoepjes of chips meer? helemaal nie meer?
Ik weet wel dat ik niet super lelijk ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van iets vollere vrouwen waarbij je de ribben niet kunt tellen.En volgens mij houden meer mannen daarvan.
Ah, je doet automatisch gezond eten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
trouwens ik lijn niet hoor steer. Zijn nog steeds dagen dat t eten niet zo goed gaat (heb ontdekt dat als de pancreas actiever is ik automatisch geen trek heb, mooi beschermingssysteem van mijn lichaam.) maar ik eet gezond en binnenkort weer hardlopen hopelijk dus das al goed genoeg. Alcohol drink ik niet meer (1 drankje per maand hooguit) en vet eten doe ik niet want dat trekt mijn lichaam slecht nu de gal eruit is.
Alledrie, je kunt het hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet 's middags nooit waar ik trek in heb, nu weer niet .wat zal ik eten vanmiddag?
1. broodjes overjarige kaas en komkommer
2. broodjes aardbeien met suiker
3. warm
Komt dat door stress op je baan of met je vrienden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik niet super lelijk ben.
Maar als ik nu mezelf soms zie voel ik mij gewoon echt lelijk.. en dat heb ik een tijd niet gehad (gelukkig) maar nu is het eigenlijk wel redelijke rg.
ja handig hé? Mijn lichaam geeft hele duidelijke signalen tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, je doet automatisch gezond eten.
Denk dat het voor mensen met overgewicht ook zo is dat de lichamen geen goede signalen afgeven. Bij lekker eten krijg ik nooit een 'stop, nu is het genoeg, nu zit je vol' teken van mijn lichaam. Dus daar kan ik niet op vertrouwen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja handig hé? Mijn lichaam geeft hele duidelijke signalen tegenwoordig.
over dat meisje van gisteren misschien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:03 schreef borisz het volgende:
StaatStond een normale auto voor mijn huis met twee agenten erin. Ben dan toch benieuwd wat ze hadden te doen.
Nop, gewoon puur hoe ik mezelf zie en wat ik van mezelf vind qua uiterlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Komt dat door stress op je baan of met je vrienden?
Misschien dat je het daarom ook leuk vindt om te tellen en alles? Extra steuntje in de rug?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat het voor mensen met overgewicht ook zo is dat de lichamen geen goede signalen afgeven. Bij lekker eten krijg ik nooit een 'stop, nu is het genoeg, nu zit je vol' teken van mijn lichaam. Dus daar kan ik niet op vertrouwen.
Ik moet op mijn ogen en verstand vertrouwen om niet teveel te snacken, teveel lekker eten etc. binnen te krijgen.
Mijn buik is momenteel ook waar mijn lichaam het meeste vet in kwijt wilquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nop, gewoon puur hoe ik mezelf zie en wat ik van mezelf vind qua uiterlijk.
Had bv nooit die bikini moeten kopenAls ik lig of sta is het nog te doen.. ga ik zitten is het super lelijk gewoon.
Dat ook wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat het voor mensen met overgewicht ook zo is dat de lichamen geen goede signalen afgeven. Bij lekker eten krijg ik nooit een 'stop, nu is het genoeg, nu zit je vol' teken van mijn lichaam. Dus daar kan ik niet op vertrouwen.
Ik moet op mijn ogen en verstand vertrouwen om niet teveel te snacken, teveel lekker eten etc. binnen te krijgen.
zal idd wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn lichaam dus helemaal niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn buik is momenteel ook waar mijn lichaam het meeste vet in kwijt wil![]()
![]()
Wat ik leuk vind is dat als mijn berekeningen vantevoren zeggen dat ik ongeveer -450 kcal per dag (ongeveer 0,3 - 0,4 kg vet per week is dat omgerekend) moet afvallen met wat ik eet, dat de weegschaal dan ongeveer hetzelfde aangeeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Misschien dat je het daarom ook leuk vindt om te tellen en alles? Extra steuntje in de rug?
Ik wil er eig weer wat vet bij, zodat het er weer normaal uit gaat zienquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn buik is momenteel ook waar mijn lichaam het meeste vet in kwijt wil![]()
![]()
Dat is wel gaaf jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind is dat als mijn berekeningen vantevoren zeggen dat ik ongeveer -450 kcal per dag (ongeveer 0,3 - 0,4 kg vet per week is dat omgerekend) moet afvallen met wat ik eet, dat de weegschaal dan ongeveer hetzelfde aangeeft.
betrouwbaar programma dus! dat zie je niet vaakquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind is dat als mijn berekeningen vantevoren zeggen dat ik ongeveer -450 kcal per dag (ongeveer 0,3 - 0,4 kg vet per week is dat omgerekend) moet afvallen met wat ik eet, dat de weegschaal dan ongeveer hetzelfde aangeeft.
Ah, jij ook daar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik wil er eig weer wat vet bij, zodat het er weer normaal uit gaat zien
huh? overtollig vel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat nog niet zozeer, maar het is gewoon nu vormloos en hangt en krimpt en gewoon lelijk.. zo'n ouwemensenbuik ofzoquote:
Niet het programma is betrouwbaar, maar de wetenschap.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
betrouwbaar programma dus! dat zie je niet vaak
In mijn bovenbenen met name. Dus voor broeken is dat een hele onhandige verhouding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo en waar![]()
![]()
![]()
doet jouw lichaam dat dan.
in 2 kleuren ook?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat nog niet zozeer, maar het is gewoon nu vormloos en hangt en krimpt en gewoon lelijk.. zo'n ouwemensenbuik ofzo
Die fase heb ik ook gehad, dat je dikker jezelf mooier vond dan nu - het kán zijn dat het niet in je hoofd zit, maar echt zo is, omdat je vetverdeling nu verandert en bepaalde dingen wat erg geaccentueerd worden. Was bij mij mijn heupenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet het programma is betrouwbaar, maar de wetenschap.
100 gram vet = 900 kcal.
Dus als je over een periode 9000 kcal meer verbrandt dan dat je binnen krijgt, dan ben je 1 kg aan vetmassa afgevallen.
ook met leeftijd te maken toch, een beetje? ach, zittend heeft niemand een mooie buikquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
dat heeft vooral met pigment te maken toch? nee dat niet zozeer.. heb wel andere issues
In de praktijk zal het wel ietsjes lager zijn dan 900 kcal vanwege de inefficientie en allerlei noise wat erbij komt zoals dat water.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mijn maar 700 (vraag maar aan Isa, iets met water dat wordt vastgehouden in je vetlaagje). Dus dat scheelt alweer
Tnx.. hoop het ook, verwacht dan alleen nog jaren bezig te zijn.. en daar heb ik nu zo weinig aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die fase heb ik ook gehad, dat je dikker jezelf mooier vond dan nu - het kán zijn dat het niet in je hoofd zit, maar echt zo is, omdat je vetverdeling nu verandert en bepaalde dingen wat erg geaccentueerd worden. Was bij mij mijn heupen
Maar gewoon doorzetten, die vetverdeling verandert wel weer
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb couscous-meuk van gisterquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet 's middags nooit waar ik trek in heb, nu weer niet .wat zal ik eten vanmiddag?
1. broodjes overjarige kaas en komkommer
2. broodjes aardbeien met suiker
3. warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |