Ik zit er doorheen, weet niet meer wat te doen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:38 schreef WillFerrell het volgende:
Dat maakt mij wel stukken vrolijker. Ik wilde bijna al een R&P-topic openen.
Laat die lijer gewoon zijn deel betalen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:41 schreef WillFerrell het volgende:
ik heb namelijk een 'vriend' goed leren kennen. Die gaat niet meer mee op vakantie, annuleert de handel omdat hij zelf niet goed heeft nagedacht. Hierdoor gaat voor ons de prijs per persoon omhoog met ¤110,- en hij verwacht gewoon dat wij dat gaan betalen.
Da's het punt, want hij heeft ons gewoon in de tang. Als hij niet betaald, klopt het totaalbedrag niet. En dan krijgen we geen tickts. Nu hebben we deze opties:quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat die lijer gewoon zijn deel betalen?
Gaan jullie met het vliegtuig trouwens? Misschien kan je tijd besparen door met de bus te gaan. hihihihihihih
Waarom moest hij eigenlijk ineens zo plotseling afzeggen dat hij het niet eens met jullie kon overleggen wat nou het handigste is om te doen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:41 schreef WillFerrell het volgende:
ik heb namelijk een 'vriend' goed leren kennen. Die gaat niet meer mee op vakantie, annuleert de handel omdat hij zelf niet goed heeft nagedacht. Hierdoor gaat voor ons de prijs per persoon omhoog met ¤110,- en hij verwacht gewoon dat wij dat gaan betalen.
Dat doe ik wel even per PM.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom moest hij eigenlijk ineens zo plotseling afzeggen dat hij het niet eens met jullie kon overleggen wat nou het handigste is om te doen?
Het is gewoon oplichterij. En ik zei al, die euro's is mij de vriendschap niet waard als het zo moet. Ik weet niet wat de rest denkt, dat ze hem gewoon later vriendelijk aan kunnen kijken? Ik ga in ieder geval douchen en wat lessen volgen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké het boeit hem gewoon niet ofzo.Dom dat de rest per se vrienden met zo iemand wil bijven.
Heh, als ik die naam alleen al hoor moet ik denken aan:quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:36 schreef Gizmore het volgende:
Goedemorgen op deze mooie zonnige ochtend!
Is dat zo, jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oe hoi!![]()
Ik dacht dat jij Fok definitief verlaten had?
Hetzelfde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:36 schreef Gizmore het volgende:
Goedemorgen op deze mooie zonnige ochtend!
Ja. Ik was teleurgesteld en boos. Maar nu heb ik het je vergevenquote:
Oeh, leuk! Eigenlijk niet echt iets speciaals, mijn vriend komt vanmiddag langs en ik wil straks even hardlopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, goede morgen idd, maar ben wel heel moe
iemand nog plannen voor vandaag?(wij gaan naar t pannenkoekenhuis)
Ik ook, en dat terwijl ik nog lang heb geslapen ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, goede morgen idd, maar ben wel heel moe
iemand nog plannen voor vandaag?(wij gaan naar t pannenkoekenhuis)
lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, leuk! Eigenlijk niet echt iets speciaals, mijn vriend komt vanmiddag langs en ik wil straks even hardlopen.
Nee, eerst komt het zoontje van een vriend nog langs, jippie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, en dat terwijl ik nog lang heb geslapen ook
De hele dag naar een pannenkoekenhuis?Ik ga straks even een rondje hardlopen en daarna, wat heb ik er al zin in, aan de slag met leren voor een herkansing die ik volgende maand heb voor statistiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |