abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86585422
moet je ook eens op de verkoop van dure villa's letten, die staan jaren te koop, pas zag ik dat er één 4 ton gezakt was en een ander zelfs 2 milioen, ze raken ze niet kwijt
zag toevallig Gordon nog op t.v. die ook zijn villa te koop heeft voor 3,9 milioen, hij zij dat er ook een zwembad bij is en als je zwanger wilt worden hoef je er alleen maar in te springen :D
pi_86585607
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Verburg_K het volgende:
:?
De markt bepaalt de waarde, niet de verkoper of de koper
Klopt, en de markt heeft inmiddels ruimschoots bepaald dat huren een stuk duurder is. Dus zorg ervoor dat de huurprijzen omlaag gaan, dan gaan de huizenprijzen vanzelf mee. ^O^
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_86585641
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:36 schreef LXIV het volgende:
Iedere ATH mag gepost worden. Dat zijn de regels van dit spel!
Op naar deeltje #googol dan maar... ^O^
pi_86585791
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:42 schreef pinine het volgende:
moet je ook eens op de verkoop van dure villa's letten, die staan jaren te koop, pas zag ik dat er één 4 ton gezakt was en een ander zelfs 2 milioen, ze raken ze niet kwijt
zag toevallig Gordon nog op t.v. die ook zijn villa te koop heeft voor 3,9 milioen, hij zij dat er ook een zwembad bij is en als je zwanger wilt worden hoef je er alleen maar in te springen :D
Ik rij al 20 jaar uitsluitend Mercedes. (Maar wel tweedehands uiteraard, BPM is voor lutsers...)

Waarom zou het mij boeien wat de prijs van een Ferrari doet?
pi_86586742
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:42 schreef pinine het volgende:
Die stond toch eerst in de verkoop voor 5 miljoen een jaar of twee geleden? :P
pi_86586950
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Klopt, en de markt heeft inmiddels ruimschoots bepaald dat huren een stuk duurder is. Dus zorg ervoor dat de huurprijzen omlaag gaan, dan gaan de huizenprijzen vanzelf mee. ^O^
Als huurprijzen omhoog gaan zal de woningmarkt verder indikken

Vergelijk het eens met autorijden,, sommigen gaan dan carpoolen.
Verder zijn veel Vutters bij ons naar Duitsland en Limburg gegaan

[ Bericht 3% gewijzigd door Verburg_K op 18-09-2010 23:40:50 ]
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86587233
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:34 schreef Verburg_K het volgende:
Als huurprijzen omhoog gaan zal de woningmarkt verder indikken
Indikken?

Dus jij meent serieus dat als de huurprijzen steeds maar stijgen dat de woningmarkt inbindt???

quote:
Vergelijk het eens met autorijden,, sommigen gaan dan carpoolen.
Ja, dat loopt storm inderdaad. :')

quote:
Verder zijn veel Vutters bij ons naar Duitsland en Limburg gegaan
En bij mij hebben veel mensen de kozijnen geverfd. En? :?
pi_86588066
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Indikken?

Dus jij meent serieus dat als de huurprijzen steeds maar stijgen dat de woningmarkt inbindt???
[..]

Ja men zal kleiner gaan wonen.
Wel eens in Moskou of New York geweest?

En nu willen ze de studenten helemaal in de schulden storten
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86588332
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:14 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Of gaan nadenken en wat kopen. ^O^
pi_86590046
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Of gaan nadenken en wat kopen. ^O^
waarom denk je dat er zoveel studentenflats gebouwd worden??

Om dat afgestudeerden er niet uit gaan
pi_86590377
quote:
Op zondag 19 september 2010 01:26 schreef Verburg_K het volgende:
waarom denk je dat er zoveel studentenflats gebouwd worden??

Om dat afgestudeerden er niet uit gaan
Dat is natuurlijk volkomen in strijd met je eerdere uitspraak:
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:14 schreef Verburg_K het volgende:
Maar ja, maakt niet uit, als het maar in JOUW straatje past....
  zondag 19 september 2010 @ 09:04:44 #262
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_86592742
Huren is sowieso al een no go voor velen, aangezien er van die zwaar gesubsieerde tokkies naast je kunnen wonen.

216.966 overigens

[ Bericht 11% gewijzigd door Bayswater op 19-09-2010 09:12:01 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_86594022
quote:
Op zondag 19 september 2010 09:04 schreef Bayswater het volgende:
Huren is sowieso al een no go voor velen, aangezien er van die zwaar gesubsieerde tokkies naast je kunnen wonen.

216.966 overigens
Wat mij verbaasd is, dat woningbouwverenigingen en verzekeraars weinig moeite hebben met verkopen

Komt mogelijk omdat ze relatief goedkoper lijken, doordat de verkoopprijs wat scherper staat
  zondag 19 september 2010 @ 11:03:02 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86594226
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:50 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Wat mij verbaasd is, dat woningbouwverenigingen en verzekeraars weinig moeite hebben met verkopen

Komt mogelijk omdat ze relatief goedkoper lijken, doordat de verkoopprijs wat scherper staat
Die woningbouwverenigingen zijn rationeler. Die verkopen tegen de marktprijs en houden niet vast aan een imaginaire prijs van 2 jaar geleden.
Het is slimmer om nu een woning voor bijv. 200K te verkopen dan hem voor 210K aan te bieden waardoor hij nog een jaar te koop staat. Op de eerste plaats ben je sowieso al 12K oid kwijt om dat huis te koop te hebben staan, op de tweede plaats is het huis na een jaar nog niet verkocht.

Een ander verschil is dat de staat zo vriendelijk is om te koop staande huizen te subsidieren met dubbele HRA. Het is voor een particulier dus al snel 1/3 goedkoper om een woning in de verkoop te houden.
The End Times are wild
pi_86594300
quote:
Op zondag 19 september 2010 09:04 schreef Bayswater het volgende:
Huren is sowieso al een no go voor velen, aangezien er van die zwaar gesubsidieerde tokkies naast je kunnen wonen.

216.966 overigens
Maar het is of terug naar de ouders of naast een "tokkie" wonen

Maar er komen wel woningen vrij hoor, veel babyboomers vertrekken vanuit een rijtjeswoning naar een vrijstaande nieuwbouwwoning in de natuur in Duitsland, / Eifel of een bestaande woning in skigebied de Harz

Daar heb je tussen de 10.000 en de 20.000 al een mooie ruime woning in de natuur

En veel afgestudeerden die een baan elders kunnen vinden zijn ook weg

[ Bericht 14% gewijzigd door Verburg_K op 19-09-2010 12:02:19 ]
pi_86596588
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:06 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Maar het is of terug naar de ouders of naast een "tokkie" wonen

Maar er komen wel woningen vrij hoor, veel babyboomers vertrekken vanuit een rijtjeswoning naar een vrijstaande nieuwbouwwoning in de natuur in Duitsland, / Eifel of een bestaande woning in skigebied de Harz

Daar heb je tussen de 10.000 en de 20.000 al een mooie ruime woning in de natuur

En veel afgestudeerden die een baan elders kunnen vinden zijn ook weg
LOL @ die laatste woning. Over mooi valt natuurlijk niet te twisten. Ik prefereer de termen 'authentieke elementen'.

Ik ken nog wel banen voor afgestudeerden, in India bijvoorbeeld. 800 USD per maand. Ik denk dat ze dan toch maar in Nederland blijven....

Overigens komen er juist veel emigranten terug. Want in den Duits of den Bels wonen is aardig, maar minder als je ouder wordt, als de kleinkinderen ver weg wonen etc. etc. En het is natuurlijk prettig om je pensioen laagbelast in NL te toucheren.

Dus ik denk dat het nogal meevalt... :)
  zondag 19 september 2010 @ 12:47:33 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86596792
quote:
Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

LOL @ die laatste woning. Over mooi valt natuurlijk niet te twisten. Ik prefereer de termen 'authentieke elementen'.

Toch zou diezelfde boerderij 5 km onder de rook van 's-Hertogenbosch het honderdvoudige waard zijn. En dat is toch best wel veel voor twee gelijkwaardige economieën.
The End Times are wild
pi_86597551
quote:
Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik ken nog wel banen voor afgestudeerden, in India bijvoorbeeld. 800 USD per maand. Ik denk dat ze dan toch maar in Nederland blijven....

Overigens komen er juist veel emigranten terug. Want in den Duits of den Bels wonen is aardig, maar minder als je ouder wordt, als de kleinkinderen ver weg wonen etc. etc. En het is natuurlijk prettig om je pensioen laagbelast in NL te toucheren.

Dus ik denk dat het nogal meevalt... :)
Is niet zover hoor en je kleinkinderen hebben gelijk een leuk skiadres
Overigens hebben kleinkinderen vanaf 12 jaar een eigen leven en willen niet naar opa en oma meer, tenzij er geskiet kan worden :9
Ik hoor veel ex-medewerkers over zulk een ruil, vaak is het verkopen van de oude woning tegen een topprijs nog wel een probleem

maar dit is toch mooi, inruilen tegen je rijtjeshuis, geld overhouden, leven in je droom en met de Nederlandse HRA

[ Bericht 5% gewijzigd door Verburg_K op 19-09-2010 14:30:21 ]
pi_86601346
quote:
Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Toch zou diezelfde boerderij 5 km onder de rook van 's-Hertogenbosch het honderdvoudige waard zijn. En dat is toch best wel veel voor twee gelijkwaardige economieën.
nou nou, 5 km onder de rook van Den Bosch zou 700m2 bouwkavel met een onduidelijke schuur in de achtertuin die er niet bij hoort niet meer dan 1 mln waard zijn hoor :)
Je overdrijft nogal :P

Maar er is dus een verrotte goede reden waarom die prijzen ongelijk zijn. Jij wil namelijk zoals zoveel mensen 5 km onder de rook van Den Bosch wonen en niet in een achterlijk Dutserdorp ergens ver weg :)

Welkom in de wereld van vraag een aanbod.

Overigens weet ik nog ergens 60 acres = 24 hectare aan een wit zandstrand te koop. Voor slechts 70,000 US dollar. Het is wel in Myanmar. Als je dan toch Robinson Crusoe gaat spelen, doe het dan goed ;)
pi_86601472
Op zondag 19 september 2010 13:09 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Is niet zover hoor en je kleinkinderen hebben gelijk een leuk skiadres
Overigens hebben kleinkinderen vanaf 12 jaar een eigen leven en willen niet naar opa en oma meer, tenzij er geskiet kan worden :9
Ik hoor veel ex-medewerkers over zulk een ruil, vaak is het verkopen van de oude woning tegen een topprijs nog wel een probleem

maar dit is toch mooi, inruilen tegen je rijtjeshuis, geld overhouden, leven in je droom en met de Nederlandse HRA
[ afbeelding ]
[/quote] persoonlijk zou ik zo'n huis alleen maar willen als ze de strop ook direct meeleveren, want een burgerlijke ellende, zeg.

En we hebben kennelijk een andere kennissen/klantenkring :)
De hele hoos van Nederbelgen die 15 jaar geleden om fiscale redenen naar Hamont/Neerpelt/Turnhout vertrok, trekt nu weer terug.

Want centen zijn leuk en aardig, maar leven is belangrijker :)
pi_86601575
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]
Overigens weet ik nog ergens 60 acres = 24 hectare aan een wit zandstrand te koop. Voor slechts 70,000 US dollar. Het is wel in Myanmar. Als je dan toch Robinson Crusoe gaat spelen, doe het dan goed ;)
Ik ken iemand die een resort in Myanmar op een van die eilanden gaat beginnen ja, het resort op Koh Samui is verkocht ( zijn deel dan) hij zegt dat hij weer iets wil als Koh Samui vroeger was

Kan best zijn dat het niet verkeerd is, Cuba gaat ook een andere weg in en Noord Korea ook

quote:
En we hebben kennelijk een andere kennissen/klantenkring :)
De hele hoos van Nederbelgen die 15 jaar geleden om fiscale redenen naar Hamont/Neerpelt/Turnhout vertrok, trekt nu weer terug.
Dat is inderdaad een TOTAAL andere groep mensen :{
pi_86601671
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een resort in Myanmar op een van die eilanden gaat beginnen ja, het resort op Koh Samui is verkocht ( zijn deel dan) hij zegt dat hij weer iets wil als Koh Samui vroeger was

Kan best zijn dat het niet verkeerd is, Cuba gaat ook een andere weg in en Noord Korea ook
ik denk dat je bluft (dat kleine beetje toeristische infrastuctuur in Myanmar zit namelijk niet op eilanden.....), maar zoniet zou ik graag met je kennis in contact komen :)
pi_86601745
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef Verburg_K het volgende:
Dat is inderdaad een TOTAAL andere groep mensen :{
dat zijn mensen die nu met pensioen gaan, en denken WTF doe ik hier? Ik wil hier helemaal niet zijn. Als je naar het buitenland verkast moet je dat doen om de goede reden: namelijk omdat je graag in het buitenland woont. Dan kan je dat duurzaam doen. Als je het alleen doet omdat je voor een franc op de eerste rij wil zitten, hou je dat niet vol. Tenzij je een combi van Dagobert Duck en Ebenezer Scrooge bent.
pi_86602005
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik denk dat je bluft (dat kleine beetje toeristische infrastuctuur in Myanmar zit namelijk niet op eilanden.....), maar zoniet zou ik graag met je kennis in contact komen :)
Infrastructuur, asfaltwegen, wifi, telefoons, electra, koelkasten en souvenierswinkels

Ha verwende westerling, je snapt het niet he?
Dat wil hij juist niet, gewoon kampvuur , zee, vis, gitaar, drank en vrouwen

Ik ga er Januari heen, hij heeft me foto's laten zien
Hij was overigens ook een van de eersten die naar Koh Samui ging en daar bleef , nu 35 jaar geleden

Deze man kent hem ook ,mail hem maar
http://www.hansvermeulen.nl/laatstenieuws.htm

[ Bericht 4% gewijzigd door Verburg_K op 20-09-2010 17:49:34 ]
  zondag 19 september 2010 @ 17:40:03 #275
43642 Bayswater
pi_86606632
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:09 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:{w Sorry, Den Haag/Rotterdam is toch mijn ding en ja ik ben overal ter wereld al geweest Edinborough, New york, Barcelona, Londen, Berlijn of Havana , doe mij maar Randstad. Waarschijnlijk is dat alleen voor de insiders.
Life lies a slow suicide
pi_86607044
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:40 schreef Bayswater het volgende:

[..]

:{w Sorry, Den Haag/Rotterdam is toch mijn ding en ja ik ben overal ter wereld al geweest Edinborough, New york, Barcelona, Londen, Berlijn of Havana , doe mij maar Randstad. Waarschijnlijk is dat alleen voor de insiders.
Waarschijnlijk wel, want als je er niet vandaan komt vind je het waarschijnlijk helemaal niets (no offense)
Oost west, thuis best ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 19 september 2010 @ 18:42:07 #277
43642 Bayswater
pi_86608252
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:55 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, want als je er niet vandaan komt vind je het waarschijnlijk helemaal niets (no offense)
Oost west, thuis best ;)
Precies, voel mij er prettig bij :)

wel wat dure huizen daar overigens
Life lies a slow suicide
pi_86622627
216.968 huizen te koop
pi_86643675
217.123 huizen te koop

weer een horde genomen
pi_86648478
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef Verburg_K het volgende:
217.123 huizen te koop

weer een horde genomen
Heugelijk feit *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_86648522
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Heugelijk feit *O*
and nothing to show for it..... ;-)
pi_86648609
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

and nothing to show for it..... ;-)
slow crash
  maandag 20 september 2010 @ 19:47:50 #283
43642 Bayswater
pi_86648659
En dat voor een maandag, komt er meestal amper wat bij.
Life lies a slow suicide
pi_86649211
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:47 schreef Bayswater het volgende:
En dat voor een maandag, komt er meestal amper wat bij.
Goed begin van de week toch ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_86650352
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

slow crash
still zippo to show for it :-)
pi_86654568
ben benieuwd wie nu zijn huis het langs te koop heeft staan, voor de prijs uit 2008, die heeft recht op de gouden ezel ^O^

Min collegaatje heeft het 14 maand volgehouden en verkocht toen exact voor mijn oorspronkelijk adviesprijs, ze was zo blij als een kind toen het voor die prijs kon
pi_86654777
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Verburg_K het volgende:
ben benieuwd wie nu zijn huis het langs te koop heeft staan, voor de prijs uit 2008, die heeft recht op de koppigheidsoscar ^O^
Dus als ik jou 3 jaar lang elke week een bod doe op je auto waar jij niet mee uitkomt, krijg JIJ de koppigheidsoscar... In plaats van die logischerwijze aan mij te geven.... Toch?

8)7

Moet niet gekker worden....
pi_86655029
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dus als ik jou 3 jaar lang elke week een bod doe op je auto waar jij niet mee uitkomt, krijg JIJ de koppigheidsoscar... In plaats van die logischerwijze aan mij te geven.... Toch?

8)7

ik heb hem net ingeruild, daar ben ik niet zo moeilijk mee hoor, als ie maar weg is.
Anders is het risico op waardeverlies veel te groot
pi_86655202
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Verburg_K het volgende:
ik heb hem net ingeruild, daar ben ik niet zo moeilijk mee hoor, als ie maar weg is.
Anders is het risico op waardeverlies veel te groot
Jij komt er wel. ^O^

:D
pi_86657192
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

8)7

Prima, als de waarde van de auto na 3 jaar het zelfde is als het bod heb ik er geen moeite mee. Maar ik gebruik hem wel in de tussentijd ;)

Maar huizen verminderen niet in waarde als auto's, die zijn wat grilliger in het prijsverloop.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_86657271
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Resistor het volgende:

[..]

Prima, als de waarde van de auto na 3 jaar het zelfde is als het bod heb ik er geen moeite mee. Maar ik gebruik hem wel in de tussentijd ;)

Maar huizen verminderen niet in waarde als auto's, die zijn wat grilliger in het prijsverloop.
Hoe bedoel je precies wat betreft grilliger? Dat een auto meer intensief gebruikt wordt dan een huis (niet dat dat bij een huis gebeurt).
Feyenoord Rotterdam
pi_86657592
quote:

Nou het word er niet fraaier op hoor en zeker als je ver woont en geen tijd hebt voor het onkruid of baldadige jeugd dan is het geen lolletje

Flashback± =
Wat is er nu leuker dan een wip in een leegstaand huis, hup oud matrasje op de grond en je vaste plek is ok
pi_86657681
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef o.us het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies wat betreft grilliger? Dat een auto meer intensief gebruikt wordt dan een huis (niet dat dat bij een huis gebeurt).
Huizen worden meer waard (bubbel) minder waard (*poef*), je kan ze verbouwen (+) je kan ze laten verwaarlozen) (-), de omgeving kan veranderen (+/0/-)
Een normale auto verslijt, je kan wel onderdelen vervangen, maar die meerwaarde krijg je niet meer terug. Of je moet een heel zeldzaam model hebben, maar dat is een uitzondering.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_86658064
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Verburg_K het volgende:
Nou het word er niet fraaier op hoor en zeker als je ver woont en geen tijd hebt voor het onkruid of baldadige jeugd dan is het geen lolletje
Ja man. Vertel... Hoe ver woon jij van je huis? :O

quote:
Flashback± =
Wat is er nu leuker dan een wip in een leegstaand huis, hup oud matrasje op de grond en je vaste plek is ok
OH ja, dom van me. Een huis wat te koop staat staat natuurlijk leeg.... :')

Moet je eens een auto stil laten staan.... Die knapt daar echt niet van op....
pi_86658101
Dubbel....
pi_86658202
quote:
En welk stuk van 'een bod waar je niet mee uitkomt' is onduidelijk?
pi_86658846
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja man. Vertel... Hoe ver woon jij van je huis? :O
[..]

OH ja, dom van me. Een huis wat te koop staat staat natuurlijk leeg.... :')

Moet je eens een auto stil laten staan.... Die knapt daar echt niet van op....
Collega´s die ik ken hebben een nieuwbouwwoning gekocht en op eens staat het oude dan leeg ja
een appartement en een middenwoning
pi_86659436
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Collega´s die ik ken hebben een nieuwbouwwoning gekocht en op eens staat het oude dan leeg ja
een appartement en een middenwoning
Tering, jij hebt nogal wat collega's en kennissen is het niet?

Maar dat doet helemaal niet terzake.... ;)
pi_86664537
217.015 huizen te koop

Oooh noooos, het aanbod is aan het krimpen..... allemaal kopen voordat het volkomen onbetaalbaar word of dat er geen woning meer te koop is w/
I'll sing you a lullaby.
pi_86665201
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:07 schreef xenobinol het volgende:
217.015 huizen te koop

Oooh noooos, het aanbod is aan het krimpen..... allemaal kopen voordat het volkomen onbetaalbaar word of dat er geen woning meer te koop is w/
Dat zal niet de starters van tegenwoordig hebben studieschulden en een tijdelijk contractje, daar kan de bank niets mee
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')