Waarschijnlijk wel, want als je er niet vandaan komt vind je het waarschijnlijk helemaal niets (no offense)quote:Op zondag 19 september 2010 17:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sorry, Den Haag/Rotterdam is toch mijn ding en ja ik ben overal ter wereld al geweest Edinborough, New york, Barcelona, Londen, Berlijn of Havana , doe mij maar Randstad. Waarschijnlijk is dat alleen voor de insiders.
Precies, voel mij er prettig bijquote:Op zondag 19 september 2010 17:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want als je er niet vandaan komt vind je het waarschijnlijk helemaal niets (no offense)
Oost west, thuis best
Heugelijk feitquote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef Verburg_K het volgende:
217.123 huizen te koop
weer een horde genomen
slow crashquote:Op maandag 20 september 2010 19:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
and nothing to show for it..... ;-)
Goed begin van de week tochquote:Op maandag 20 september 2010 19:47 schreef Bayswater het volgende:
En dat voor een maandag, komt er meestal amper wat bij.
Dus als ik jou 3 jaar lang elke week een bod doe op je auto waar jij niet mee uitkomt, krijg JIJ de koppigheidsoscar... In plaats van die logischerwijze aan mij te geven.... Toch?quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Verburg_K het volgende:
ben benieuwd wie nu zijn huis het langs te koop heeft staan, voor de prijs uit 2008, die heeft recht op de koppigheidsoscar
ik heb hem net ingeruild, daar ben ik niet zo moeilijk mee hoor, als ie maar weg is.quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus als ik jou 3 jaar lang elke week een bod doe op je auto waar jij niet mee uitkomt, krijg JIJ de koppigheidsoscar... In plaats van die logischerwijze aan mij te geven.... Toch?
![]()
Moet niet gekker worden....
Jij komt er wel.quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Verburg_K het volgende:
ik heb hem net ingeruild, daar ben ik niet zo moeilijk mee hoor, als ie maar weg is.
Anders is het risico op waardeverlies veel te groot
Prima, als de waarde van de auto na 3 jaar het zelfde is als het bod heb ik er geen moeite mee. Maar ik gebruik hem wel in de tussentijdquote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus als ik jou 3 jaar lang elke week een bod doe op je auto waar jij niet mee uitkomt, krijg JIJ de koppigheidsoscar... In plaats van die logischerwijze aan mij te geven.... Toch?
![]()
Moet niet gekker worden....
Hoe bedoel je precies wat betreft grilliger? Dat een auto meer intensief gebruikt wordt dan een huis (niet dat dat bij een huis gebeurt).quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Resistor het volgende:
[..]
Prima, als de waarde van de auto na 3 jaar het zelfde is als het bod heb ik er geen moeite mee. Maar ik gebruik hem wel in de tussentijd
Maar huizen verminderen niet in waarde als auto's, die zijn wat grilliger in het prijsverloop.
Nou het word er niet fraaier op hoor en zeker als je ver woont en geen tijd hebt voor het onkruid of baldadige jeugd dan is het geen lolletjequote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Resistor het volgende:
Maar huizen verminderen niet in waarde als auto's, die zijn wat grilliger in het prijsverloop.
Huizen worden meer waard (bubbel) minder waard (*poef*), je kan ze verbouwen (+) je kan ze laten verwaarlozen) (-), de omgeving kan veranderen (+/0/-)quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies wat betreft grilliger? Dat een auto meer intensief gebruikt wordt dan een huis (niet dat dat bij een huis gebeurt).
Ja man. Vertel... Hoe ver woon jij van je huis?quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Verburg_K het volgende:
Nou het word er niet fraaier op hoor en zeker als je ver woont en geen tijd hebt voor het onkruid of baldadige jeugd dan is het geen lolletje
OH ja, dom van me. Een huis wat te koop staat staat natuurlijk leeg....quote:Flashback± =
Wat is er nu leuker dan een wip in een leegstaand huis, hup oud matrasje op de grond en je vaste plek is ok
En welk stuk van 'een bod waar je niet mee uitkomt' is onduidelijk?quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Resistor het volgende:
Prima, als de waarde van de auto na 3 jaar het zelfde is als het bod heb ik er geen moeite mee. Maar ik gebruik hem wel in de tussentijd
Collega´s die ik ken hebben een nieuwbouwwoning gekocht en op eens staat het oude dan leeg jaquote:Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja man. Vertel... Hoe ver woon jij van je huis?![]()
[..]
OH ja, dom van me. Een huis wat te koop staat staat natuurlijk leeg....
Moet je eens een auto stil laten staan.... Die knapt daar echt niet van op....
Tering, jij hebt nogal wat collega's en kennissen is het niet?quote:Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Collega´s die ik ken hebben een nieuwbouwwoning gekocht en op eens staat het oude dan leeg ja
een appartement en een middenwoning
Dat zal niet de starters van tegenwoordig hebben studieschulden en een tijdelijk contractje, daar kan de bank niets meequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:07 schreef xenobinol het volgende:
217.015 huizen te koop
Oooh noooos, het aanbod is aan het krimpen..... allemaal kopen voordat het volkomen onbetaalbaar word of dat er geen woning meer te koop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |